Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dv Nov 14, 2008 10:41 pm Assumpte: |
|
|
Espero que tot surti el millor posible. Nosaltres hi posem les ganes i la il·lusió. Estem contents de que hi participeu i alhora estem una mica amb el run run de que tot vagi bé. I sinò és així segur que ens ho sabreu disculpar.
La Cursa és una cursa molt modesta, però tenim el "millor speaker del món mundial"  _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Rodana3

Registrat: 02 Abr 2006 Missatges: 14
|
Publicat: Dg Nov 16, 2008 8:03 pm Assumpte: Apuntats |
|
|
Nosaltres també estem apuntats, la Gemma i el Joan. Fins i tot, potser ens quedem a dinar i així coneixem aquest poble. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dg Nov 16, 2008 8:11 pm Assumpte: |
|
|
Serem una bona colla; és un poble molt bonic, Joan. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dl Nov 17, 2008 2:06 pm Assumpte: |
|
|
Si que hi sereu una bona colla!
Si algú es queda a dinar tingueu en compte que és difícil trobar lloc sinò feu una reserva abans. Doncs és la Festa Major. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dt Nov 18, 2008 6:15 pm Assumpte: |
|
|
Oh....quina ràbia!!! Diumenge no podré córrer. Ara acabo d'arribar del CAR, on m'han fet una segona infiltració, i fins dimarts que bé no puc començar a córrer. Em sap molt greu, a veure si l'any vinent puc venir. Que us vagi molt bé a tots els que correu, i a l'organització, no tingueu por de res, que ho feu molt bé i s'agraeix que hi hagi gent com vosaltres!!!
Bona Festa Major!!! Una abraçada. Anna |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dt Nov 18, 2008 9:40 pm Assumpte: |
|
|
Em sap molt de greu que no puguis vindre a correr Anna. Molt probalement haguesis estat al davant en la classificació. El més important, però, és que et recuperis aviat i del tot de la lesió. Si un no fa bondat uns dies, després n'ha de fer molt més temps.
Ja tindras oportunitat de córrer un altre cop. ánims i a recuperarse!
Ramon. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 9:09 am Assumpte: |
|
|
Mil gràcies Ramon. Que tingueu un bon dia!!!! i fins l'any que ve!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 4:42 pm Assumpte: |
|
|
EL PERIODE D'INSCRIPCIÓNS ANTICIPADES HA FINALITZAT.
DEGUT AL GRAN NOMBRE D'INSCRIPCIONS EFECTUADES QUE HAN HAGUT FINS ARA, I QUE SUPERA AMB ESCREIG EL NOMBRE PREVIST D'INSCRIPCIONS, NO PODEM GARANTIR QUE HI HAGIN DORSALS LLIURES EL MATEIX DIA DE LA CURSA. ESTEM CONTENTS DEL NOMBRE D'INSCRIPCIONS EFECTUADES. PERÒ HA ARRIBAT UN MOMENT QUE PERILLA EL BON DISCURS DE LA CURSA. LA NOSTRA INFRAESTRUCTURA NO ENS PERMET ANAR MÉS LLUNY. AIXÍ QUE PREGUEM EMS DISCULPEU ELS QUE NO HEU POGUT EFECTUAR LA VOSTRA INSCRIPCIÓ. PODRIEN HABER ALGUNS DORSALS MÉS EL DIA DE LA CURSA, PERÒ A HORES D'ARA NO HO PODEM GARANTIR.
GRACIES A TOTS PER LA VOSTRA CONFIANÇA. ENS VEIEM DIUMENGE.
DEMÀ PUBLICAREM EL LLISTAT DEFINITIU D'INSCRITS. GRACIES. MOLTES GRACIES. _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dj Nov 20, 2008 4:50 pm Assumpte: |
|
|
Ramon, has estat molt atent amb nosaltres i hem tingut informació de primera mà. Moltíssimes gràcies i ja tenim ganes de ser diumenge. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
raimon

Registrat: 26 Nov 2007 Missatges: 29 Ubicació: SANT CLIMENT DE LLOBREGAT
|
Publicat: Ds Nov 22, 2008 7:48 pm Assumpte: |
|
|
Llistat d'inscrits a la Cursa de Sant Climent amb Dorsal asignat:
LLISTAT D'INSCRITS
Esperem que tots els corredors s'ho passin be i gaudeixin de la nostra cursa, i també sapiguen disculpar els posibles errors que poguem cometre. Nosaltres som un grup d'amics, alguns corredors, la majoria no, que ens trobem expresament per organitzar amb l'Ajuntament de Sant Climent, aquesta Cursa de Festa Major. No sóm cap Club d'Atletisme, però intentem posar la nostra millor voluntat.
Tema logística. L'aparcament principal és a 200 metres de la Sortida-Arribada de la Plaça de la Vila, a les Escoles Noves. Si s'omple és pot intentar a la zona de les Escoles Antigues, ara Escola Bressol. I si no, al Camí del Marí, també a porp de la sortida. Finalment a l'antic Camp de Futbol, segur que hi ha aparcament, però queda a uns 900 metresde la Sortida.
Els que vulgueu utilitzar les dutxes estaran obertes de les 10 h. a les 14 h. al Polisportiu Municipal, a 150 metresde la Sortida de la Plaça de la Vila, a la Carretera de Viladecans al costat de laa Piscina i la Policia Municipal. No hi ha perdua. Tot és a prop.
No hi ha propiament guardaroba. L'any que ve intentarem tenirne. Aquest any hem aconseguit les dutxes.
Localització:
http://www.viamichelin.es/viamichelin/esp/dyn/controller/Cartes?strCountry=844&strAddress=pla%C3%A7a+de+la+vila&strMerged=sant+climent+de+llobregat&ie=UTF-8&x=35&y=11
Com arribar:
http://santclimentdellobregat.cat/elPoble/planol
Pels que vulgueu afegirvos, foto 9:45 PLAÇA DE LA VILA, al costat de la sortida i arribada.
Fins demà! _________________ Ramon |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|