PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

GELS-MOIXER� 25/04/10

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dt Mar 30, 2010 3:48 pm    Assumpte: GELS-MOIXER� 25/04/10 Respondre citant

Hola

aquesta cursa es molt guapa. Jo hi vaig anar l�any passat i es una passada. Si algu te la parella en forma es poden apuntar en parelles i ferla en passejada de 11km sino volem anar a la cursa. posso el link per mes informacio

salutacions

MissatgePublicat: Dt Abr 13, 2010 3:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Embarassed INSCRIT

MissatgePublicat: Dg Abr 18, 2010 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Inscrit

MissatgePublicat: Dl Abr 19, 2010 3:02 pm    Assumpte: Respondre citant

JA TARDAVAS MASSA Twisted Evil Twisted Evil

MissatgePublicat: Dg Abr 25, 2010 7:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Comencem dient que aquesta es una de les curses mes dures que he fet mai.

Cr�nica:

Sortida de Terrassa amb el profe AgustinJr.Arribada a Baga, recollida de dorsal i saludar al corredors que coneix�em.

Sortida a les 10:00. L'spiker ens comenta que han retallat un tram de cursa per la quantitat de neu que encara queda. Total en principi uns 18 Km i no 21 com era lo previst.

Es dona la sortida i tots cap a munt. El primer quilometres es podia corre per� la gent ja comen�ava a caminar( ufff aixo no pinta be, la gent es reserva massa). Passem el riu un parell o tres de vegades deixant-me els peus xops. Seguim caminat i de vegades trotant fins al quilometre 4 on tenim un avituallament liquid/solid.

Des de la sortida he anat amb un parell de nois del mateix equip per no perdrem i com que jo anava una mica mes r�pids que ells, doncs no he donat el 100%.
Seguim pujant i res de trotar, tot era caminat i encara aixi i havien trams que no podia.
Arribem al cim del Moixer� a una al�ada de 2090 metres( en principi ten�em bones vistes, per� jo ni he mirat).
S'ha de dir que en tot el tram de pujada nomes m'ha delatat un noi( aixo pintava be).
Comen�a la baixada i de sobte em passa un noi a "tota merda" i la seva parella, no beguis com baixaven.
Jo anava amb un parell de nois( sempre darrera d'ells) fent la baixada rapida per� controlant, de sobte "MERDA" trepitjo malament i el turmell esquerra es doblega mes de l'esperat i comen�a a fer un mal terrible. Els dos companys de baixada comen�a'n a allunyar-se'n i jo amb un mal de turmell que no em permetia baixa be( anava coix i amb por de no tornar a tor�ar-me'l). Vaig baixant i el turmell cada vegada fa menys mal, doncs toca apretar una mica mes per enlla�ar amb els meus companys de baixada. En menys de 1 quilometre ja els tinc a tret.
Seguim baixant i de sobte tornem a pujar. Un dels companys es queda enrere i marxem tots dos. Arriben a dalt del petit cim i toca tornar a baixar, de sobte un altre vegada el turmell esquerra comen�a a fer mal, penso res em de apretar les dents i no deixar que el meu company s'allunyi perqu� sin�, moralment caure.
Arribem a l'ultim quilometre i enllacem la pista on faig un petit canvi de ritme i deixo enrere al meu company de baixada, al fons veig un corredors i apreto les dents per poder atrapar-ho( la veritat es que em sobre forces perqu� la baixada a estat molt tranquil�la per culpa del turmell), �ltims metres i per 5 o 6 metres no l'adelanto. Llastima, m'han faltat uns metres mes de pista per poder acabar d'avant d'ell.
Temps total 2:30 i posicio 15.

He acabat amb les mateixes sensacions que la cursa de la Montserrat Nord on podia haver donat una mica mes, per� com no coneixia el terreny he reservat moltes forces.

Be aqu� deixo una de les curses mes dures que he realitzat, aixo no vol dir que fos la cursa que mes he patit( ni molt menys). He patit mes amb un deu mil d'asfalt que em aquesta, per� perqu� aqu� per respecte a la muntanya no ho he donat tot.

Ritmes

Perfil

Salutacions a tots.

P.D. Al arribar a casa he comparat els dos turmell i la veritat es que l'esquerra esta bastant inflat. Ja veurem dem� que tal esta. De moment gel i rep�s.

Editat per darrera vegada per Alex el Dl Abr 26, 2010 8:00 am, editat 1 cop en total
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dl Abr 26, 2010 7:24 am    Assumpte: Respondre citant

Alex,, m'ha agradat molt veure que est�s en bona l�nia i que fas tot el que et proposes. La tor�ada, un entrebanc que esperem que no sigui massa important per continuar fent participacions tan bones arreu on vas.

Enhorabona !! i ara a per un altre i molts �nims.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dl Abr 26, 2010 3:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola que mes dir que l`�lex. Tal i com vaig veure el perfil jo sabia que al principi poc de c�rre i molt de caminar fins a l�arribada al refugi del Sant Jordi, aqui hi portaven 4km de res i el cim hi era al km7 i tots pensaven on co...ns est� el Moixer�. Comencen a pujar una forta fins que panejem sobre els 1850m i aqui on veien als primer on portava una forta tirada al segon de casi 5'. Tornem a baixar res un parells de metres de desnivell i aqui veim on tenim que enfilar que es al Moixer�. Pujem a la roca, donem la volta i cap a baix. Forta baixada repetint el circuit fins al refugi un altre vegada. Avituallem una mica i tornem a pujar un altre forta pujada. Acabat de pujar hi agafem forces per el que seria la baixada tecnica en un zigazaga durant un parells de kms a l�interperie senser res d�ombra i sol que queia que es funia les sabatilles. Entren al bosc i continuem corriolant tambe ziga-zaga, salts de roca i vigilant de no caure per que aqui les cames patien de d�abo. Sortim a pista i 200m la meta amb un temps de 2h49' i amb una posici� de 31.
Mai hi havia arribat tan aviat jajaja, menys mal que no hi havia molta gent Laughing Laughing Laughing
Impressi� es que pujant anava c�mode caminant pero baixar els meus 82 kg no en permetia fer gaire virgueries.

Salutacions

MissatgePublicat: Dl Abr 26, 2010 7:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Classificaci�

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 10:33 am    Assumpte: Respondre citant

OHHHHHHH ahir per la nit vaig anara Urg�ncies perqu� el peu no estava del tot fi, despr�s d'una hora vaig sortir amb el peu embenat fins al genoll i fins d'aqu� dues setmanes no m'ho treuen.

Doncs res aqu� tenin la meva primera lesi� des de que he comen�at a corre. Que hi farem.

Salutacions a tots
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 10:55 pm    Assumpte: Respondre citant

tristot Em sap molt greu Alex , no et desanimis.

Agus , molt bona posici� i la duresa es veu per tot arreu.

Enhorabona per acabar-la i a cuidar-se molt tots dos. �nims !!

MissatgePublicat: Dc Abr 28, 2010 7:43 am    Assumpte: Respondre citant

Pep Moliner escrigu�:
tristot Em sap molt greu Alex , no et desanimis.

Agus , molt bona posici� i la duresa es veu per tot arreu.

Enhorabona per acabar-la i a cuidar-se molt tots dos. �nims !!

Gracies Pep, al ser un esguin� de 1 grau doncs m'ho he pres com a un descans post-marato. Si tot va be la setmana vinent ja comen�ar� a rodar.

Salutacions
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum