PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió

Cavalls del Vent ( la cursa ) 2-3 octubre
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior :: Veure tema següent

MissatgePublicat: Dc Set 29, 2010 7:48 pm    Assumpte: Respondre citant

JO VULL SER CON VOSALTRES BUFF ESTIC ON UN FLAN CADA DIA QUE PASSA Embarassed Embarassed Embarassed

MissatgePublicat: Dv Oct 01, 2010 7:31 pm    Assumpte: Respondre citant

Aixo ja esta aquí.!!!!!!!!!!!!

Un faig 5 cèntims del material que portaré per fer una proba d'aquest tipus.

Demà a les 7:00 cap a Baga.
A les 10:00 toca corre una mica i desprès d'unes 16 hores torno a Baga per agafar el cotxe i baixar cap a Terrassa( que dur serà la baixada amb cotxe, que hi farem).

Salutacions

MissatgePublicat: Dg Oct 03, 2010 12:48 pm    Assumpte: Respondre citant

JUASJUASJUAS 14:27 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked jajajajaja

Vaig acabar corrent com un posses, si no possen l'arc d'arribada encare estic corrent,jajajajajajaj

Si m'enrecordo d'una 1/4 part de la cursa faré una cronica a l'alçada d'aquesta proba que la veritat es molt maca.

Salutacions.
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dg Oct 03, 2010 4:00 pm    Assumpte: Respondre citant

cinc cèntims.... no m'imagino el que seria un euro Wink

Ja es veu que domines aquest tema. Estic molt content del que expliques i tenir bones noticies dels amics, ens fa estar feliços.

Ara a recuperar, i no vull ni pensar el que ara pots arribar a fer.

Enhorabona, i quin luxe entrenar amb vosaltres !!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dl Oct 04, 2010 6:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Bufff en quan tingui un moment picaré la meva aventura. Total 20h15'. Felicitar l´Àlex per el tiempazo, Javi tambe i A Joaquin que fins i tot de no haver preparar res d ´entreno i el tio en 22h va acabar.

SAlutacions

Joaquín

Registrat: 11 Jun 2005

MissatgePublicat: Dl Oct 04, 2010 9:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Enhorabona als que vau fer aquesta cursa ultratrail, en especial, em permeteu per la meva amistat d'anys, a l'Agustinjr, que a última hora quan havia de dir si o no al dorsal que m'oferien de la llista d'espera em va convencer que ho intentés i li vaig fer cas Wink Gràcies, Agustinjr!!
Crec que el fet d'acabar quelcom així, té molt de mèrit, però fer-ho en el temps que veig que heu anant fent, ja és la pera Laughing

MissatgePublicat: Dt Oct 05, 2010 5:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo s´havia que acavaries i ho vas fer. Ets un crack!!! La teva desissió de portar un ritme adecuat al teu entrenament va ser el va culminar arrivar fins al final.

FELICITATS JOAQUIN !!!!!!!!!!!!! Wink Wink

MissatgePublicat: Dt Oct 05, 2010 5:01 pm    Assumpte: Respondre citant

AQUI va el me rollete!!

Embarassed Embarassed

Bueno per fi un son complet. Després d ´haver fet una preparació intensa durant 3 mesos va arribar l’hora i hem pogut arribar com ven planejar desde un principi i era acabar con sigui. A les 07:40 arribem Manolo, Joaquin i jo a Bagà. Anem a buscar bosses i fer un petit café. Ens truca Àlex i en Javi que ja havien arribaven i que anàvem a buscar dorsals. Ens veien tots a la plaça Porxada, foto de rigor i cap el control de sortida. Moments de nervis ja que encara faltava estona per sortir. Durant aquet temps saluden a molta gent coneguda, Sergi, Manels, Ismafc, Pedro, Pere Castillo, David Aragoncillo, al Pau desde fora saludant. Sona l´himne de rigor de la cursa i amunt. Marxem casi tots junts, pero al final la llarga compañía va ser en Manolo on ven estar durant tot el trajecte junts. Comencem a pasar el primer control dintre de lo previst contant que ven qua durant tot el trajecte. A partir d´aquí enfilem el Niu d´Àliga on ja la gent es possava en els seus puestos. Allà en Lluis estaba fem les impresionants fotos. Arrivem al Niu Manolo i jo i intentem menjar algo. Nomes entrava l´estomac taronja i caldo i poc de fruits secs. Omplim la Camelk i cap avaig. Tant mala sort que una part técnica en la baixada del niu surto per l´aire i dono una volta acampanada. Sort a la bossa en va salvar l´esquena. Només cremades del roce a l´hombro, esquena i cama. Ja les sensacions no eren les mateixes i nomes portava 4h. Aun així i una mica adolorit vaig tirant i passem Penyes ALtes i tornem a baixar fins el seguen control del Serrats. Aquí veía que algo no anava pero jo “tripas corazón” cap endavant. Tota l´estona anava menjant barretes energetiques i gels i durant els controls aigua suc golosines amb algún fruit sec. Pujant al seguent control ens trobem a en Killian que s´havia trencat. El saluden i le dessitjen sort . Arrivem al seguent control Cortals, res de menjar nomes golosines , trovem a Pedro e Isma i fem tot un tross junts fins al Coll de Vimboca. Aquí ells tiravem una mica mes. Nosaltres interarien arrivar com objectiu a Prat d´Aguiló sense treure el frontal i així va ser. Truquem a la familia de que havien arrivar al meridià de la cursa i que començava la nit. Menjem algo , aigua a la bossa , canviar roba, frontal al cap, paravents i a pujar fins el Pas dels Gassolans. Aquí en menys de 55’ estaven a dalt i això es va dur moral per afrontar la següent part que era anar fins el Estassen i com que era baixada ens ven animar a trotar, trotar fins que ven arrivar al control. Aquí parem poca estona i anem al Gressolet, una baixada infernal que regiscava inclus arrossegan el cul. Ja al GRessolet tornem omplir aigua i continuar camí fins la Ermita. Ens esperava unamica de pujada pero després era tot corriol de baixada i vem poguer corre tota la estona . Una vegada a la Ermita veig pa amb tomàquet, fuet i intento menjar ¡per fi algo que entra a l´estòmac i no son gels! Passem per Cal Cerdanyola i a fer la penúltima pujada que seria els Empedrats. Aquesta jo ja me la conexia per els entrenos i cursa de la GEls Moixeró . ENs van animar dos persones mes amb nosaltres i jo anava dirigint el grup per no caure al riu en cap moment fins que ven arrivar al Sant Jordi. Aquí una mica de Cocacola per despertar l´organime i vinga a buscar l´ultima pujada de Coll d´Escriu. Acavada la pujada ¡per fi la l´ultima! Agafem pista fins sortir a la carretera i despres un tros de corriol fins entrar al poble de Bagà on ven finalitzar la nostre aventura.

Dono gràcies a tots

salutacions

MissatgePublicat: Ds Oct 09, 2010 4:45 pm    Assumpte: Respondre citant

La cronica esta al forn!!!!!!!!!!!!!!

MissatgePublicat: Dg Oct 10, 2010 4:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots, aquí faig una crònica de la meva primera Cavalls del Vent
Hi ha un refrany que diu : val mes una "foto" que mil paraules( by Alex).Aprofito per donar les gracies per les fotos en Sring i Tronja ( corredors.cat)

Perfil del que ens esperava:

Sortida de Terrassa cap allà les 7:00 direcció Baga.
Arribada no mes tard de les 8:15 i primeres sensacions de cursa.
Caminant cap al pavelló esportiu on recollir el dorsal em trobo amb en David Aragoncillo, un corredor de l'Unió atlètica de Terrassa. PArlem una mica i vaig a buscar el meu dorsal.
Arribada al pavelló i sense cap problema recullo el dorsal i cap al cotxe, no abans aturant-me en una tenda d'electrodomèstics per comprar piles de recanvi( soc un despistat).
Quina casualitat, el cotxe que hi havia al costat del meu era els del Sergi Cots i el " Farreti" dos Koales que anaven a per totes.Vaig estar parlant amb el Sergi sobre el pronostic que volien fer i la veritat es que estan a un altre nivell. Sergi volia ser sub13 i el " Farreti" sub 12, INCREÏBLE!!!!!!!!!!!!! Ens donen la ma i ens desitgem molta sort. ( llastima tant un com l'altre varen patir cops i lesion i varen haver de plegar abans d'hora)
Cap allà les 9:30 ja estic disfressat i disposat a anar al parc tancat on just a l'entrada em trobo amb l'Agustin,Manolo,Javi i Joaquim.
Dins del parc tancat parlem amb un i amb un altre per fer passar el temps fins que a les 10:00 donem per iniciar la cursa.

Crònica de la cursa:

Sortida corrent per els carrers de Baga fins a agafar la carretera que tira cap amunt.

Desprès corriol.......pujada....corriol...... tot cap amunt.
Primeres sensacions bones però sense arriscat massa. Vaig sortir en mig del grup ( mes o menys entre el 200 i el 300). Pujant per el corriol anem en fila índia, però els trams de pista la gent a principi corre molt i et passen molt ràpids( desprès els passara factura).
Arribem el primer refugia amb un temps de 1:17:35.

El tram que toca en principi es dels mes durs de la cursa, però per sort per mi abans de començara a patir ja estic a dalt del refugi. Just abans d'arribar, tinc el plaer de saludar en Jaume ( Guido) i la Mireia. Dos cracks de muntanya!!!!!!!! Just en aquest moment Sting em fa una foto molt maca( llastima del tancament dels meus ulls.........) Aprofito per tornar a donar les gracies a tots els fotògrafs.

Avituallament sense omplir la camell-back i cap avall que be baixada. Una baixada que el primer tram es una mica tècnic( aquest tipus de baixades no gaudeixo gaire, s'ha d'entrenar mes).

Una mica mes de baixada corrible i desprès toca pujar fins a Penyes Altes.

A partir d'aquí toca una baixada tranquil·la fins arribar el refugi del Serrat de les Esposes sense oblidanse del pas per el moixero:

I desprès arribada al refugi dels Cortals on decideixo encendre el Garmin 305 ( mes o menys portava unes 4:30 hores per fer uns 32 Km). Aquí rebo un SMS d'en Carlos on em deia la posició en la que anava mes el temps que portava. Parlo amb en Massa que m'explica mes o menys el que queda fins a Prat d'Aguiló. Amb les presses no em vaig adonar que allà assegut estava en Kilian, llastima no poder saludar-ho.

Ara toca un apujada fins a Serrat de la Muga.Paisatge increibles!!!!!

Seguidament al Prat d'Aguiló. Aquí paro truco a Silvia m'entres em menjo un plat de macarrons i torno ha rebre un SMS d'en Carlos on comenta que vaig molt be i que he recuperat unes 70 posicions.

Surto del Prat d'Aguiló amb molta força tot i que toca una pujada curta però forta. Aquí ens agafa una mica de vent de cara que fa la pujada mes dura, be per mi no perquè estic pletòric de forces i vaig passant corredors fins que arribo al cim del Pas dels Gosolans on em poso el paravent per no agafar fred i aquí comenta la meva segona part de la cursa.

Arribada a la Serra pedregosa i començo a córrer com un boig amb unes sensacions increïble, nomes feia que passar a corredors i per dins pensava( baixa el ritme que encara queden pujades i punxaràs), doncs vaig frenar una mica per agafar una velocitat de creuer en baixada de 4:30 ( mes o menys).En aquest moment em va passar una noia la Mercedes Arcos Zafra ( 4 posició femenina).

Arribo al Refugi Lluís Estassen i comença una baixada tècnica on m'agafa la nit just arribant al refugi dels Gresolet.
Avituallament i amb un Diedre ens disposem a fer la primera pujada en plena nit. Pujada curta però bastant pronunciada. Arribem a dalt i el meu company de pujada em deixa i es llença baixada avall( com baixa el noi, quina enveja).
Arribem al Bastareny i em trobo al Diedre on parlem de la baixada que ha fet i retornem el camí.
Aquí arriba la meva única "pajara".
Aquest troc el vaig fer a la Cursa Gels-Moixero. S'havia el que tocava. L'intenció era no mullar-me i no fer-me mal. Pujant els Empedrats em quedo sol. Decideixo baixar el ritme i prendre'm l'ultim gel que em quedava( un gran error), no se per quin motiu el primer glop del gel em venem una ganes de vomitar i he de parar perquè em feia mal la panxa i nomes tenia arcades. Bec una mica d'aigua i intento tornar a agafar un ritme lent però sense aturar-me. Per darrera venen un grupet de 3 corredors que puc seguir el seu ritme i aixi no em despenjo encara mes.

Arribem al refugi de Sant Jordi amb l'objectiu d'intentar menjar un troc de fruita i veure una mica de coca-cola. Sembla que em fa bon efecte i puc encara els últims 10/12 km en condicions. Baixada tranquil·la perquè no queden gaires forces i encara queda una pujada, coll d'Escriu. Fem la pujada un tal Jordi ( de la Seu d'Urgell) i Jo ha un ritme bastant bo per els Km que portàvem. Arribem a la carretera on ens deixem caure ( a ritme de 5min/km) fins arribar al corriols que ens portara a Baga. Entrada al poble amb una pujada de 100 metres que ens fa mal a les cames.

Arc d'arribada amb un temps de 14:27 en la posicio 62.
NO se el perquè però des del km 60 creia que podria baixa de les 14 hores, es mes quant vaig arribar creia que portava 13:50 minuts. Be ho deixarem per l'any vinent.

També volia felicitar a tots els Finisher, en especial en Agustin,Javi i Joaquim

Salutacions i gracies
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum