Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4698
|
Publicat: Dv Mai 28, 2010 8:22 am Assumpte: |
|
|
Molts dies a les 17:00 m'agrada posar-me al dia del que es produeix a la ciutat al link que podeu trobar a:
http://www.terrassadigital.cat/detall_arxiu/?id=4492
Anava escoltant els "CAPDIDATS" per si coneixia algú, com efectivament així era i vaig tenir un ensurt impressionant.
Una amiga em va passar un link que es parlava dels capgrossos, a l'Avui Terrassa on s'hi parlava
AVUI TERRASSA
De fet, amb els anys conec a molta gent, però majoritariament son gent que corren, encara que em bellugo en diferents àmbits.
TERRASSA.NET també recull la noticia
M'adono que el projecte que portem entre tots, Torre Mossèn Homs és d'on surt la proposta. Hores d'ara el "culpable" de l'embolic en el que estic posat deu ser un "Mossenaire" no se qui és.
Bé, estic preparant el discurset, però estic molt nerviós, donat que no estic acostumat a posar-me davant les multituds. Ja us el passaré quan el tingui acabat. Curtet, per cert.
Bé, gràcies per ajudar a fer que la vida sigui tan interessant.
Gràcies Anna i quins nervisssssss ! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicació: Sabadell
|
Publicat: Dl Mai 31, 2010 12:43 pm Assumpte: |
|
|
a veure si tenim sort de veure al nostre gran ilustre Pep de CAPDIDAT
jo ja he enviat la meva opció del Pep en el correu indicat vinga Mossenaires no us dormio i a Vota per el Pep _________________ correr no es de cobardes
Editat per darrera vegada per MIGUEL SBD el Dl Mai 31, 2010 4:44 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4698
|
Publicat: Dl Mai 31, 2010 12:50 pm Assumpte: |
|
|
Estic molt espantat; el que tinc clar que el premi és aquest: ser "Capdidat"  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicació: Sabadell
|
Publicat: Dl Mai 31, 2010 4:45 pm Assumpte: |
|
|
Pep Moliner escrigué: | Estic molt espantat; el que tinc clar que el premi és aquest: ser "Capdidat"  |
Pep no t'espantis que tu mereixes aquest premi _________________ correr no es de cobardes |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4698
|
Publicat: Dl Mai 31, 2010 4:52 pm Assumpte: |
|
|
Vaig llegir el discurset a casa, i em falta entonació, gràcia i quan els meus interlocutors no els conec, costa connectar. Pensa que els que correm al límit com tu i jo, som bastant incompresos en molts ambients i dir algo que interessi i menys jo, que no estic acostumat.
Però, se que parles amb el cor i t'ho agreixo. Sé que hi ha qui s'ho mereix i jo, com tu, som molt coneguts en el nostre entorn... però
Una abraçada Miquel !!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4698
|
Publicat: Ds Jun 05, 2010 10:30 pm Assumpte: |
|
|
Pels que no heu pogut estar a la plaça us adjunto el discurset que he fet; però no hi har res a pelar. Tots els "Capdidats" eren esplèndids.
Deia;
El meu nom és Pep Moliner
Soc corredor popular, dels que corren pel carrer i pel camp i fa curses; intento animar a córrer a tothom que se m'apropa.
Es un honor que "El Casinet de l'Espardenya" s'hagi fixat en un simple corredor. Per cert, ja que la institució s'anomena "Casinet de l'Espardenya", dic jo, que podríeu fer una secció de de corredors, ja que l'espardenya va molt lligada a córrer,
oi ?
De fet quan vaig sentir el meu nomenament, certament vaig pensar que m'havien tocat unes "Espardenyes de córrer".
Estic aquí, per demanar el vostre vot, ciutadans Terrassencs, tot i que ho tinc difícil per la qualitat dels altres "Capdidats". Tots son molt importants en els seus respectius àmbits.
Us parlo un xic de mi, i del que crec que significa córrer.
Soc un corredor modest, no destaco, i de la mateixa manera i com alguns de vostès i de vosaltres que en algun moment de les vostres vides heu corregut o correu, com jo ho faig ara.
En el meu cas, va ser un amic un dia em va animar a començar a córrer curses: encara no he parat. Cinquanta mil quilòmetres, dins les "Espardenyes". I el millor de tot: envoltat per bons amics.
Intentem animar a tothom a que corri, alguns de vosaltres en sou testimonis. Si voleu algun consell, per poder córrer. Cap problema.
- El primer,
• seria interessant disposar de "Espardenyes" de córrer: força important, si.
- El segon,
• tenir-ne ganes de córrer.
Molts entesos, metges, teòrics, etc. han fet estudis i han arribat a la conclusió de que córrer és bo.
Encara que en el meu cas, potser, no gaire, doncs es diu que em faig un gra massa.
Com que soc molt "cabut" m'agrada fer curses,
i de quines distàncies ?
de cent quilòmetres, de seixanta, anar del Matagalls a Montserrat si pot ser corrent, La Marató, Mitja Marató visitant ciutats pel mig dels carrers, amb l'excusa d'anar-hi a córrer curses.
Si algú de vostès o de vosaltres voleu córrer, us ajudarem.
• La pregunta: Per què correm ?
A veure i amb interrogant:
· Correm per salut ?
· O, per arribar abans ?
· Ho fem com un joc ?
· Per anar a la muntanya ? Per fer curses ?
· Per conèixer pobles ?
· Correm per què tenim poc temps ?
· Potser, per què és econòmic ?
Són alguns motius. Però; el més important:
Per que es fan molts i bons amics.
Per això demano el vostre vot; per seguir animant amb el "cap ben gros" a la gent per què corri.
Per cert, us esperem animant i corrent a les curses de Terrassa, que se'n fan a tots els barris, i demano el vostre vot, esperant veure un cap ben gros amb gorra vermella, corrent pels carrers de Terrassa.
Mil Gràcies a tothom
Si voleu mirar els "Capdidats", us poso el link:
CASINET DE L'ESPARDENYA <<< ---- link |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4698
|
Publicat: Dg Jun 06, 2010 11:38 am Assumpte: |
|
|
ATERRASSA ha publicat el següent:
Veure Noticia |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicació: Sabadell
|
Publicat: Dt Jun 08, 2010 10:06 am Assumpte: |
|
|
Pep Moliner escrigué: | ATERRASSA ha publicat el següent:
Veure Noticia |
Molt bona foto amb la presència del Pep de Mossenaire _________________ correr no es de cobardes |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dt Jun 08, 2010 2:51 pm Assumpte: |
|
|
UN ALTRE QUE HA VOTAT!!!!!!!!!!!!
SALUTACIONS
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|