PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

19:30 A L�EGARA ENTRENAMENTS EGARAMOSSENAIRES 2010-2011
Anar a p�gina Anterior  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

MissatgePublicat: Dv Jul 22, 2011 5:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Guau guau quines fotos!!!! ja veig i es nota l�alegria de la huerta que ha tornat a vindre i es en Jordi Gallego que per un moment estava donat la volta al monitor i es el tio que esta bocabaix Laughing Laughing .

Molt be Pep felicitats per la feinada que et curres durant i el cap de setmana Wink !!!

MissatgePublicat: Dv Jul 22, 2011 11:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tothom !!!

Amb aix� de que el Pic de l'Aliga es La Moleta, quan vam arribar al diposit de les pedritxes i al mapa que hi havia no feia referencia a la Moleta
sino que feia referencia al Turo de les Pedritxes no em va queda gaire clar.

He buscat informaci� i aix� es el que he trobat.
A partir d'ara podem continuar pujant al Pic de l'Aliga pero realment estarem pujant al Tur� de les Pedritxes.
El pic que hi ha al costat, desde el que es veu perfectament tot el Valles, es la Moleta.

Institut Cartografic de Catalunya

Venga a disfrutar !!!

MissatgePublicat: Dv Jul 22, 2011 11:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Toni, ha estat formidable el coneixement que ens dones: ens ha caigut un mite "El Pic de l'�liga", per� al "pa, pa i al vi, vi".

En direm el "Tur� de les Pedritxes" i l'�liga que es busqui un altre lloc on fer le niu

Una gran aportaci� Toni.

Agus, mirem de no perdre la forma per quan ens tornis a venir a sacsejar, que ja et trobem a faltar m�nager.

Wink

Mira't les fotos i es veu perfectament que els porto pel cami de l'amargura, fent que es perdin a tort i a dret Embarassed
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Ds Jul 23, 2011 5:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep, Ets un gran director d�orquesta all� a on entrenis!!!!

Toni molt be per la informaci� donada pero suposo que aix� es igual que com van canviar el nom de les autopistes abans era A-7 i ara es diu AP-7 pero totom li dius la A-7 i tots saben on van Laughing Amb lo que vull dir es que si totom que li diem anem al Pic d��liga totom sabr� on es i a lo mijor Tur� de les Pedritxes no totom sabr� dirte on es Crying or Very sad . igual sigui que durant molts anys hi puguem pujar crack Wink

MissatgePublicat: Ds Jul 23, 2011 6:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui en Sered m'ha dit que realment existeix un Pic de l'�liga i des de Moss�n Homs me l'ha mostrat: ara, no veig clar on �s. No se si hi hem anat, imagino que si. Algun dia que ens hi porti
Very Happy

MissatgePublicat: Dc Jul 27, 2011 11:06 am    Assumpte: Respondre citant

Hola Nois
Ahir manca la pluja que ens pensava que no ens deixaria c�rre al final en un res ven poguer sortir en direcci� al Llac Petit per la part d�adalt, sortir a la pista que porta al Janot i a les 5 corones pero ven anar per el que es coneix la " Herradura" que molta gent arriva fins al final de on hi ha una mica de riera i dona la volta � continua a munt fins a un trencall que pots � arrivar al corriol de la lent de l�Ori o a la dereta que va a la font del Janot. Ven arrivar a la Font i ja tot cam� ample fins al cam base. En total una bona companyia amb Toni Rubio, Pep, Paco, Jordi Gallego, Mart�, Francesc, Adri�, Dani, Albert.

MissatgePublicat: Dv Jul 29, 2011 11:49 am    Assumpte: Respondre citant

Una mica de reportatge d'un dia fant�stic en el que he quedat fet caldillo. En Ferran deia que a la font hi havia sorpresa. Jo pensava: algunes olivetes, Cava o no se: una pujada de pebrots del piquillo. Casundena, aquests muntanyeros que no tenen pietat dels asf�ltics. !!

Gr�cies per l'entrenament: m'en recordar� tota la vida ;)
[/size]

MissatgePublicat: Dv Jul 29, 2011 3:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo ja ho vaig dir que hi havia sorpreseta Laughing
Bueno ruta al sac i que no es digui que no ven anar al Tronc�. Un Paco, Pep, Rafa, ADri�, Alberto, Albert, Adri�, Toni Granados, Toni Rubio, Mart�, Ferran "EL ka�era" i jo ven anar a tronquejar una mica. EL recorregut prometia , Creuar el Llac, anar en direcci� a l�hipica per agafar la pista que ens portar� al Tronc� i el primer rampot; arrivem a la Font del Sr. Ramon i en PAco ens deixa per un comprom�s i la resta continuem pista amunt, que no ho sembla fins arribar a la Font. Aqui una bona foto de record de cada any que en vingut per l�estiu i la meva sorpresa �tachan! un corriol que hi ha darrera de la Font del TRonc� que ens portar� en Vertical fins a la pista del dep�sits. Arribada a la pista anem avall a buscar el corriol de les corones que aquesta vegada l�agafem de baixada; creuen el LLac i sortim al Par Audiovisual. A apartir d�aqui baixem pel Alquitr� i els que venim correm girem i es despedim dels que encara amb d�anar al camp base a buscar el cotxe. Chap� per tots!!!!!!

MissatgePublicat: Dc Ago 03, 2011 5:20 am    Assumpte: Respondre citant

avui ha estat un entrenament d'aquells que no et deixen indiferent: a m�s ha vingut en Carles L�pez, i un amic nou que anava amb els del davant, en Ramon Domenech, No cal dir que en Jordi Gallego est� a gran nivell, encara que en Tito ha fet un canvi d'aquells incontestables. L'Oriol anava b�, passant sed, en Paco a la pujada al dip�sit de les Pedritxes anava capdavanter. Hem fet un recorregut nou i hem tingut la sort de trobar-nos al l'Albert i la Irene fent un bon entrenament pels turons m�s alts. En definitiva: un entrenament en la linea. El cami ens l'ha marcat en Marti Roca: molt b� tamb�.

Hem anat pel Parc Audiovisual, per� pujant pel cam� de l'altre dia que surt una mica abans, fins a dalt de tot, on sempre fem el retrobament. Llavors com si an�ssim al pic de l'�liga, b� al TUr� de les Pedritxes, on en ens trobat l'Irene i l'Albert que en baixaven. Aqu�, del diposit s'ha tornat per un cam� que jo no havia fet mai, fins l'urbanitzaci� i for�a estona. Trobant el corriol que ens duu fins la font de Can Roure.

S'han fet prograsssions fortes, i tots sense excepci� han demostrat que estan en un gran moment de forma, Pens`�vem que en Ramon Dom�nech patiria, per� qu� va: ha estat dels millors i per cert: el m�s jove de la colla. En CArles L�pez, impressionant.

Un molt bon entrenament, de nou.

MissatgePublicat: Dv Ago 05, 2011 6:36 am    Assumpte: Respondre citant

Adri, Paco, Ramon, Albert P�rez, Albert Cardona, Marti, Jordi Gallego amb el circuit light que puja per la riera des del pont de la carretera de Matadepera i fins dalt on agafem el cam� de la Matagalls, amb un primer canvi del primer pont fins al segon pont, on l'Adri i en Jordi han anat al capdavant. Llavors un segon progressiu despr�s del restaurant de Can Torrella, fins al cam� que hem dit abans.
Hem baixat pel cam� que ens va ensenya en Mart�, i en un canvi en baixada i asfalt l'Adr� s'ha fet mal a l'isqui.
Hem begut a Can Roure i continuat amb un altre canvi i begut a la pla�a Sant Jordi.

He arribat a casa agafant-me per les pareds.

MissatgePublicat: Dt Ago 16, 2011 1:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Els dijous passat, amb en Carles i en Paco, vam anar d'inspecci� de camins i vam anar fins la font de la Teula. Prou b�, encara que un entrenament llarg. Vam veure que no es pot seguir per darrera la font com fa anys i que s'han endut la coneguda llibreta.

Vam trobar camins per anar, una mica empolsinats, per� bon entrenament

La pega �s que avui tinc un correu d'en Paco que diu que est� lesionat i no podr� venir a entrenar amb la colla. En principi pujo a des de casa, com sempre.

MissatgePublicat: Dj Ago 18, 2011 5:35 pm    Assumpte: Respondre citant

He rebut un sms d'en Paco que pugem d'aqu� una estoneta, a les 19:00, des d'el vapor universitari amb condici� de fer un entrenament light, com sempre.

El dimarts vam ser una bona colla, pujant amb l'Oriol des de Can Palet i ens van sortir al voltant d'una mitja marat�.

En Carles tamb� va pujar de casa, vol dir que tamb� mitja marat� o m�s.

La colla fant�stica, amb l'Adrian recuperat de l'isqui, en Carles L�pez, l'Albert Cardona, En Rafel Carrera, l'Oriol, En Toni Rubio, i com no l'Albert P�rez que sempre troba un cam� que puja: per� molt guapo aix� si. Vam anar a buscar el cam� de la Matagalls des de Can Torras i pel cam� ens vam trobar a un tal Antonio, que es veu que fa anys vam anar plegats a la cursa de la Campana i se'n recordava dels mossenaires i diu que vindr� algun dia amb nosaltres. A m�s ens va pujar a una muntanya que ara li sabem el nom, el Pujol, i llavors baixant per un llocs amb moltes escales. Algun canvi de pujada i d'altres de baixada i molt bon entrenament de nou.

MissatgePublicat: Dv Ago 19, 2011 10:00 am    Assumpte: Respondre citant

Porteu una bona flama per que no s�apagui el grup Wink !!!!!

MissatgePublicat: Dv Ago 19, 2011 11:12 am    Assumpte: Respondre citant

La flama ben encesa fins el retorn del m�nager

Ahir vam anar; Adri, Albert Cardona, Albert P�rez, Toni Rubio, Carles L�pez, Paco Porras, Dani, que per cert vaig oblidar que tamb� hi era dimarts.

Hem vist que en Paco no ja estava b� i vam fer un Can Candi al l'inrev�s, amb paradinya a la font. Algun canvi, on l'Albert P�rez va sempre al capdavant. Ens va motivar un ciclista, com no podia ser d'una altre manera. A la font coincidim amb en Jaume Aragon�s que anava tamb� amb btt. Pujada al mortirolo per darrera i dalt mentre es produeix un silenci misteri�s gaudirem de la impressionant vista a Terrassa, veiem com pujava a gran velocitat en Javi L�pez, seguit de prop per Antonio Camara.

Amb en Javi vam baixar plegats fins la jardineria d'Argem�.

El darrer canvi, brutal: Paco, Adri i Albert Cardona van trencar la cinta de l'arribada.

De nou entrenament "light"

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2011 9:49 am    Assumpte: Respondre citant

m�s light no podia ser ahir;

No se que ho fa per� tothom est� molt fort.

Ahir; Adri, Albert Cardona, David (eiger), Dani Ma�osa i en Dani (no se cognom) Rafel, Toni Rubio, Jordi Gallego, Paco.

Vam anar cap a Can Candi, amb en Eiger que ha estat el progonista per diferents raons, la primera per qu� venia de Can Gonteres corrent, llavors per que ens ha ensenyat un cam� nou i per �ltim per que ha rebut una bona picada d'una vespa a la Font del Janot, on hi hem arribat per la carena. D'aqu� a Llac i els m�s espitosos: Ma�osa i Gallego.

Bon entrenament i estic fet caldo !!

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2011 10:01 am    Assumpte: Respondre citant

Wink si tu est�s fet caldo com estar� la resta Twisted Evil Twisted Evil

molt bo entrenament!!!

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2011 9:24 pm    Assumpte: Respondre citant

un de la resta puc ser jo Crying or Very sad
i no estic fet caldo !!! Laughing Laughing

MissatgePublicat: Dv Ago 26, 2011 6:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Eii, family!! , ha estat genial i hem fet la carena d'en Boguny� (circuit hivernal) , amb una nova incorporaci� que aquesta temporada ens donar� canya: en Xavi de 23 anys. El millor de tot, es que hem fet algun que altre canvi i ens ho hem ...passat pipa: continuem en la cerca de "l'Entrenament lihgt", Agustinjr , ja t'estem esperant que vinguis a posar ordre, que no se pas, per� cada dia fem la volta m�s r�pidament. A veura quan tornen les s�ries de trescents a �-nou

xavicarreras

Registrat: 26 Ago 2011
Ubicaci�: Terrassa

MissatgePublicat: Dt Ago 30, 2011 5:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Gracies a tots per la rebuda, realment va estar genial i no pensu deixar de venir cap dimarts ni cap dijous que us veig mol forts i vull aprendren dels millors ;)

Avui em sera impossible venir ja que tinc un sopar i tocara correr per mossenhoms justament ara en breus que a les 8 haur� d'estar llest si o si! Dijous ens veiem i amb ganas de fer un bon entrenament per fer molt bona marca als 10km de matadepera
Alex

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dc Ago 31, 2011 6:01 pm    Assumpte: Respondre citant

UYUYUYUYUY........ el meu cap esta una mica millor, si aixo segueix aixi...... dijous egara???? Ja veurem, aixo si light light pero de veritat.

Salutacions a tots!!!!!!!!!!!!!!

MissatgePublicat: Dc Ago 31, 2011 6:49 pm    Assumpte: Respondre citant

EEEEIII!!!!! Si em trobo be jo tambe hi anire. Si es light, clar !!!
Sera el dia dels "menos validos".

Alex

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dj Set 01, 2011 5:43 pm    Assumpte: Respondre citant

A la fi avui no pujar� a l'Egara, que vagi molt be, ens veiem aviat.

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenaments per l'�gara Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
Anar a p�gina Anterior  1, 2, 3, 4
P�gina 4 de 4

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum