PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió

GuaitacomMola
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior :: Veure tema següent
Alex

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dj Nov 18, 2010 6:37 pm    Assumpte: Respondre citant

A les 16:00 surto de viatge a la Garrotxa fins el diumenge, que vagi be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salutacions
EnGripau

Registrat: 03 Nov 2010

MissatgePublicat: Dv Nov 19, 2010 11:29 am    Assumpte: Respondre citant

Em sap greu però no puc venir.

ATENCIO AVUI NO HI HA SORTIDA

Anirem informant per properes convocatòries.

Gràcies i bon cap de setmana a tot@s

Gripau
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Ds Gen 29, 2011 3:10 pm    Assumpte: Respondre citant

Per demà diumenge dia 30 de gener, hem quedat amb en Pau (Obelix) d'anar a fer una bona exploració a les 08:00 del matí des de Can Robert.

Si algú vol venir, estarem al camí conegut asfaltat i com més serem més riurem;

Qui s'animi, ja ho sap: no em deixeu sol que en Pau és de Sabadell (mala pell)

Fins demà !!

Crònica:

"Anar a la Mola" la frase que per casa ronda sovint. De ben petit hi anava amb un grup d'esplai que en deien el Cau, on la monitora era l'Aquela i els nens érem els llops. D'aquesta època em venen els primers contactes amb aquest incomparable indret, i com a nen refetó era dels que anava més endarrerit i quan tornava a casa, tenia les cames cruixides: però hi tornava
Des de que entreno per què m'agrada córrer, cada any m'hi enfilo un munt de vegades, però soc dels que no faig invents i vaig pels camins més coneguts i quan arribo dalt, faig una ullada a la serralada de Montserrat, miro si de lluny endevino els Pirineus nevats, si es veu prou bé el Montseny i el Matagalls que conec de la coneguda marxa, ho grans que son Terrassa i Sabadell, si es veu el mar i alguna ocasió una cosa fosca m'han dit que és Mallorca i si Barcelona està molt groga de fums.

Doncs bé, gràcies a la xarxa, les amistats en que ara compto son amb qui, estant prop de llocs molt habituals, troben racons on la natura ha fet un treball magistral, donant unes formes encisadores i creant miradors des d'on quedem bocabadats. Son aquells moments en que oblido que també estic afectat per la crisi. Darrera de qualsevol persona hi ha una part visible i els problemes que tothom tenim.

Les fotografies, moltes son d'en Pau i algunes les vaig fer jo. Diguem que el que fa la foto no surto a la foto. Els noms dels llocs els ha posat en Pau i ho pots veure a.

Aquí en Pau fa una recreació de molt patiment, però res. Pujant per la Cinglera dels Cavalls

En Robert, que per posar-se la disfressa va estar nou minuts. I és que mira que...

La roca que es veu al fons, és El Bolet

En Pau ens fa il·lusionar davant una mica de neu

En Pau, persona que barreja dosi altes d'intel·lectualitat i home molt assenyat per una banda, i també, per l'altre, d'un nen gegant que gaudeix de les joguines, com és el gps i mapes que guixa prèviament per que té un bon pla. Jo surto de casa disposat en deixar-me portar, i sabent que en algun moment ens convertirem en exploradors.

cert grau de dificultat petita o mitjana, i aquí ens sentiem perduts.

celebrem haver trobat el camí, que va ser molt i molt maco

Dalt la Mola ben enfarinats. Aquest parell d'excursionistes es posaven les mans al cap de veure en Pau amb calça curta.

Estic convençut que era un llop, però duia la boca tapada; per allò de protegir al personal

serà Sant ?

La Canal de l'elefant, si entreu a l'àlbum de'n Pau podeu llegir el comentaris.

En Pau diu que son les Castellasses de Cant Torres: ell ho diu

Un amic metge diu que estic més prim que un segell: exagera. El que: passen els anys

En Vicenç, que content estic de que ens l'hem trobat. Molt

Mal Pas, però no tant

He vist que en Pau ja no fa panxa, però se el secret.

La Codoleda, un avenc de campionat

Ningú va tenir temptacions, però estic ben agafat

He agafat la seva crònica, que ha fet pública a corredors.cat, per què millor que diguem les ubicacions pel seu nom;

deia en Pau:

Avui ha estat una sortida genial yipi

M'ho he passat de conya amb en Robert, en Pep i posteriorment en Vicenç

Hem sortit tard i hem pujat directament a La Mola per el Cingles dels Cavalls (línia recta Can Robert - La Mola). Allà ens hem trobat al Vicenç que venia a peu des de casa seva a Terrassa.

Després no ens hem atrevit a baixar cap a Santa Agnès com estava previst, per culpa del gel del camí i hem tirat avall cap al Camí de La Senyora, però en Robert ens ha deixar a La Font del Saüc per agafar el camí dels Monjos.

Pel Camí de La Senyora hem anat fent fins baixar per la Canal de l'Elefant, que pujant és tan fàcil, però baixant impressiona força, després hem fet el Malpas de les Castellasses i tornada a Can Pobla amb parada a l'Avenc de La Codoleda.

De Can Pobla al cotxes per la Canal de La Bruixa Roberta Wink

No hem anat al Montcau perquè l'objectiu era conèixer camins nous, però de totes formes no hi haguéssim anat ja que no hem gosat ni tan sols anar a la Cova del Drac, ja que després de nevar ahir, va fer bona estona de sol (fonent la neu), i molt fred per la nit, total, que sembla neu però és gel d'allò més dur.

En el camí ja es veia que per arribar havies de caure uns quants cops, i com ha dit en Robert. hi ha molts dies per fer-ho. Hem optat per alternatives amb menys gel.

Algunes fotos: http://picasaweb.google.com/FotosCorredors/SortidaPerLaMola3012011#, en Pep en té unes molt xules que encara no he pogut penjar per problemes tècnics, espero que ho resoldrem.

Bé, ja ho veieu amb quines persones tinc el luxe de ajuntar-me. Per mí un regal: a més de converses divertides, que us podeu imaginar, per què dominen la bona i variada conversa, la subtils, la fina broma i el respecte mutu. Què més es pot demanar.

Quan tornes a casa et queda un regust únic, autèntic, personal i intransferible que patrimonialitzes com un dels valors més preuats que no es paguen amb diners; una joia única.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dv Mar 11, 2011 3:52 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola companys!!

un dia maco del que hem gaudir avui. Hem fer la nostra volta a la Mola des la Torre de l´Àngel. a les 9:00 del Matí comencem a enfilar el cami de Matagalls en Toni, Carles, Àlex, J. Gallego, Josep, Javi, Agustinjr. Fem les primeres pujades fins arrivar al Pou del glaç. A partir d´aqui carenem el GR per anar a buscar Castellsapera. Aqui abans d´arrivar un entrebanc al Toni l´ha deixat una mica tocat pero hem pogut continuar. Pels camins sempre hi troben gent i com no reconeguts i reconegudes del Treball. una vegada arrivem al Coll d´Estenalles Javi decideix anar per la ctra. per arriva a temps a buscar al nen i nosaltres continuem el camí enfilant la pujada d´asfalt. Jordi i Àlex, dos pirats molt compenetrats decideixem pujar al Montcau. Nosaltres vem anar per la pista fins a Coll d´Eres. Aqui veiem que tots dos estavem al Montcau nosaltres decidim continuar el camí Crying or Very sad i aquet parell ens buscavem per tot arreu pero total han fer uns km,s de mes Twisted Evil Twisted Evil . Arrivem a la Mola, foto de familia i cap a Can Robert. Molta gent pujava avui a la Mola i gent coneguda com en Tomas Molina, el home del temps que també disfrutava d´un dia agradable i com el cel es formava una manta que impedia veure Barcelona. Arrivada a Can Robert agafem la pista que ens portarà fins a la Torre de l´Àngel.

Salutacions

Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Ds Mar 12, 2011 3:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies per ensenyar-nos aquest important entrenament; no ens cansem de la Mola i del Montcau i infinitats de camins: per què serà ? per què és magnífic tenir aquesta oportunitat i proximitat i gràcies a persones com tu, aprenem nous camins.

M'ha encantat !
Toni Rubio

Registrat: 07 Abr 2010
Ubicació: Viladecavalls

MissatgePublicat: Ds Mar 12, 2011 6:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Bona tarda !!! Mr. Green

Si he apres alguna cosa en aquesta sortida es que haig de corre mes perque als reagrupaments pugui descansar... Very Happy Very Happy Very Happy
Vaig acabar fet caldo, per varis motius, sobre tot la forma fisica, se que vaig ser el mes lent del divendres per aixo... tinc que "lluitar" per no fer-me esperar !!!.

Apa A10

MissatgePublicat: Dg Mar 13, 2011 1:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Tu tranquil que ja et donarem canya per que no et quedis enrera Twisted Evil Twisted Evil . Lo important es que vas acabar, ara et toca fer entrenaments de puja i baixa i la llarga distància per assimilar els nous reptes que et deparan.

Alex

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dg Mar 13, 2011 9:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Toni Rubio escrigué:
Bona tarda !!! Mr. Green

Apa A10

JAJAJAJA. A entrenar mas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MissatgePublicat: Dj Mar 17, 2011 5:15 pm    Assumpte: Respondre citant

DEMÀ dia 17 Entrenament per la Mola!!!!!!!!

-Hem quedat a la Q8 a les 7:30. Allà decidirem el circuit que serà de 25 a 30km Embarassed Embarassed entrenant per la Mola... jo crec que ens faltarà canals per pujar Twisted Evil Twisted Evil .

MissatgePublicat: Dv Mar 18, 2011 9:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Quin dia avui Twisted Evil Twisted Evil !!!!

Hem quedat a les 7:30 i ens hem dirigit am els cotxes fins al poliesportiu de Matadepera. La ideia era pujar per Can Torras i agafar cami dels Monjos pero en Àlex ens ha descover un nou corriol marcat i hem fet aquet tros d´itinerari que sortia al mortirolo de pedres del cami dels Monjos. Aqui hem canviat tambe i encompte d´anar directament a la Mola hem agafar cap ala dereta i anar a buscar la Font de la Solella, el corriol marcat fins arrivar a un cruçe que hi havia marcada una canal i aqui hem pujat fins a la Mola. Adalt hem fer una galeta i cap al Mont Cau. Aqui hem trobat al nostre amic Javi que feia lq vola en direcció contraria i a en Salva, company de feina que feia La Mola-MontCau a l´estil excursionista. Hem pujat fins adalt i hem tornar un altre vegada en direcció a la Mola pero hem girat per la Canal del Pi Tor. Hem agafar cami fins arrivar a la sortida de la riera i cap baix a anar a buscar el camí que ens portaria fins al restaurant Can Torrella i d´aqui ja als cotxes.

mes fotos a https://picasaweb.google.com/106862150933201866647/SortidaALaMola

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenant per la Mola Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum