PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

TEMPORADA 2011-2012 EGARAMOSSENAIRES

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005

MissatgePublicat: Dv Jul 06, 2012 5:13 pm    Assumpte: entrenament 5/07/2012 Respondre citant

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email

MissatgePublicat: Dj Jul 12, 2012 8:08 am    Assumpte: Respondre citant

Dimarts sembla ser el dia que som m�s colla i com que l'�lex est� que "que se sale" i en Jordi �s un home b�sicament "molt fort", ha sortit i aguantat tots els canvis, molts d'ells per davant de tothom: vol dir que tenim la "crem de la crem" "lo milloret de lo milloret"

Pugem per "L'asfalt" fins a la Jardineria Argem� i a la recta "asfaltada" fem un primer progressiu prop de l'Audivisual, on l'�lex i en Jordi al davant.

Pugem en direcci� al llac petit, per� no: anirem que a la pista que ens porta a ritme animadet: ara �s en Jordi de nou davant, aprofitant un lateral.

Pugem fins torre el�ctrica i 'Alex i Jordi al davant i de nou en Jordi davant del progressiu.

Ara anirem direcci� al Mortirolo, per� no: nou cam� per anar al tur� de Sant Joan i d'aqu� pel collet, fins la font de Can Roure. Per la cua ven�em en Carlos Brothers amb mal d'esquena i jo, i l'Agus ens espera per qu� no ens perdem i amb la filosofia Egaramossenaire.

A la font, refrescada intensa i per sobre el mas de Can Roure, baixem fins la carreta de Talamanca, travessem i per davant. La Masia: m'explicava en Josu� que un dia es va aturar a reposar i un cambrer va dir-li que sisplau, no s'hi par�s que donava mala imatge al Restaurant i em vaig quedar de pedra. Segur que va ser o almenys ho vull pensar, una relliscada del cambrer, Jo diria que donem una: immillorable imatge"

Nous canvis i parada a la font a la pla�a de Sant Jordi de Matadepera on veiem a un bon grup d'amistats que tamb� entrenen plegats i amb els que xerrem un xic. Refrescada a la font i nou progressiu fins a l'escala de l'ascensor, on gaireb� tots anem al control de xips que hi ha a dalt l'escala: b�, gaireb� tots.

l'Alex, s'avan�a al progressiu setero, per� la gran ombre d'en Jordi Gallego apareix radiant i "splash" torna a trencar la cinta del progressiu.

Progressiu a Can Floreta (Argem�) i de nou a punt per la recta final: i la frase per la posteritat d'en Jordi davant el darrer canvi i no reprodu�ble, ja que hi ha roba estesa.

Total;
fant�stic entrenament en un ambient fant�stic i una gent fant�stica !!!!

Agus, Alex, Jordi, Adri�n, Cardona, Alberto i Carlos, Tito, Del Moral, Granados, Josu� (que ha vingut des de Can Palet)

Avui m�s tralla !!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dv Jul 13, 2012 8:13 am    Assumpte: Respondre citant

guerrers: Agus, Alex, Gallego, Tito, Carlos i Alberto Brothers, Cardona, mi.

La gent est� molt b�: constato que tots i cadasc� dels contendents estan forts.

L'�lex ha comen�at fent el "remol�n", per� ha acabat donant el "callo".

En Tito, avui ha vingut fresc, donat que dimarts va fer un previ Montrodon i ha protagonitzat m�s d'un canvi en primera posici�. Segons informaci� d'ag�ncies, es corria a 2'30 :

La ruta, molt combinada i maca: direcci� al Tur�, sense fer la serpentina: hem fet el Tur� inventat de l'�lex que s'est� consolidant. Cap a collet St. Joan i Font Roure

Carena d'en Boguny�, on el canvi ha estat dels tres m�s r�pids de la colla: Tito, Alex i Gallego

L'Alberto Brother el dia que corri sense motxilla donar� qu� parlar: est� megafort.

Avui s'ha vist en Gallego caminar: noticiable. "Caminada Popularrrrrr"

Agus millorant i cada cop m�s fort.

Hem fet la recta asfaltera per davant el pavell� Matadepera amb p�blic femen� animant als primers: Avui s'han repartit el podi Tito, Gallego, Alex

Regada tant a la Font de Can Roure com a la P�a Sant Jordi

Canvi pen�ltim des d'aquesta p�a i avui hem pujat tots al control de xip de l'ascensor i s'ha insistit al Tito que no ens abandon�s, i ha fet un nou progressiu fins la frontiere de MatadeTerrassa

B�, per ser un entrenament "Light" est� molt b�: a l'espera del "Heavy", eso es to, eso es to, eso es todo amigos.

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dc Jul 18, 2012 8:59 am    Assumpte: 17/07/2012 Respondre citant

17/07/2012

Un entrenament 10 amb 10 cracks !!, millor dit: 9 cracks i jo ;)
Agus, Alex, Marti, Ma�osa, (que ha vingut a la P�a St. Jordi), Tito i un amic, (que han vingut a Tartana) Dani, Alberto i Carlos Brothers, Gallego, Garreta, Cardona,

Ruta triada; passant per Argem� i el seto, cap a riera, P�a. St. Jordi (traguet) carrer de la font de la Tartana amb algun canvi inofensiu per part meva, i que no m'ha atrapat l'Alex per cent�metres ja a la font. Pujar corriolet fins encreuament, de camins que ens porta a Can Torras, baixada relax per darrera i a tope per davant. L'Alex anava 1'30 a poc m�s de 3' qm.

Refrescada, baixada mateix carrer, amb progressiu. Ara l'Alex no s'ha distret i ha acabat primer. Ruixada i reta fins escales i ascensor amb en Alex, Gallego i A. Brother. Alex i Gallego han fet dos cops escala. La segona a esglaonet per esglaonet a ritme fren�tic.

Recta setera, amb en Gallego sense presi� en primer lloc. Llavors de "Estoy hasta..." a can floreta, progressiu on en Ma�osa ens ha marxat marcant-se un podi.

Un entrenament 10 !! amb nou cracks i jo ;) GR�cies !!

MissatgePublicat: Dv Jul 20, 2012 8:32 am    Assumpte: Respondre citant

Ahir l'Oriol Farr� ( http://oriolfarre.blogspot.com.es ) va estrenar la m�quina amb molt d'�xit. Com �s costum l'ambient immillorable per entrenar. Jo trobo a faltar en Paco, que ara lesionat no me'l trobo al vapor Universitari i des d'aqu� espero aviat tornar a pujar amb ell fins al camp base.

El recorregut dels m�s f�cils (ejeeem) que tenim i anar intrigats amb l'aparositat de l'equip de l'Oriol, per� impressionats amb unes primeres imatges preses al Llac Petit.

Vam obrir votaci� al facebook per anar d'un color: Groc i gorra Tainco. Ja anuncio que per dijous que ve el color �s : VERT amb gorra TAINCO

Vam ser: Carlos i Alberto Serrano, Albert Cardona, Antonio Rubio, Jordi Gallego, Agustin Salvador, Tito Flotats, Rafael Carrera, Oriol Farr� i jo

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dc Jul 25, 2012 3:06 pm    Assumpte: egaramossenaires 24/juliol/2012 Respondre citant

Dimarts �s un dia ideal per entrenar, i a m�s amb aquest recorreguts tan guapos. Avui hem estat: Agus, Alex, Gallego, Tito, Marti, Carlos, Josu�, Cardona, Rafa Carrera, Dani, i en sembla qne no em descuido a ning�. Tal com anunci�vem al Twitter hem anat al Tur� de les Pedritxes i de baixada pel Tur� de Sant Joan i font de Can Roure. Val a dir que �s dels circu�t amb unes vistes m�s impressionants que penso que fem.

Des de Can Palet hem pujat amb en Josu�, que a m�s en alg�n progressiu ja hem pogut veure el que ens espera. En Gallego ha donat molt de si, donat que l'�lex no li posa gens f�cil a ning�.

B�; un entrenament molt agradable i que: o et posa fort o et mata.

Baixant pel parc he parlat amb un amic i el seu company, que corren, i penso que algun dia vindran.

Com m�s serem m�s riurem. Gr�cies !!

EIGER

Registrat: 02 Des 2006

MissatgePublicat: Dt Jul 31, 2012 3:47 pm    Assumpte: Respondre citant

vist que els dimarts la gent est� m�s amansada ja est� decidit
AVUI TOCA AIX� QUE VINC ! Very Happy
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Ds Ago 04, 2012 10:35 am    Assumpte: Dijous, 2 juliol Respondre citant

Juguesca: anar de vert. Encara que ho vam dir i no ho hav�em anunciat aqu� ens veieu.

Entrenament de dimarts:

Hem fet un recorregut fins a l'euncet, per darrera l'�gara a buscar el Tur� de les Roques Blanques, que ens va ensenyant l'�lex i tot baixant i ara pujarem al coll de Sant Joan, per anar a refrescar-nos a la font de Can Roure.

M�s d'un canvi, sobretot d'en Gallego, i Alex, per� sempre en algun moment tots hem accelerat o hem fet polseguera.

Ha vingut el mossenaire d'honor de la setmana, l'Eiger i ens ho hem passat b�, com no pot ser d'altre manera.

Amics:
Alberto Serrano, Tito, Alex, Josu�, Garreta, Gallejo, David, Pep
Toni (que ha aportat la tecnologia per fer la fotografia), Dani, Agustinjr, Carlos Serrano, Toni del Moral, Cardona

i ja per arrodonir afegim l'entrenament del dijous:

Ha vingut l'Albert Corremonts, amb un nou circuit sota el bra�, molt xulo i que ens ha dut fins a Mont-rodon innovant. S'ha afegit un nou amic, un tal Albert conegut ve� d'en Granados i que per ser el seu debut, hem vist que patia un xic i feia una tombarella. El circu�t de l'Albert, molt maco i hem pujat per una nova variant. Llavors des de Mont-rodon hem fet el llarg i tenim localitzada una font per refrescar-nos al Massot i que per cert estava for�a bona.

Hem fet un darrer progressiu i com no podia ser d'una altres manera: en Jordi Pico l'�liga el primer. Avui l'�nic que li feia un xic d'ombre l'Albert Corremonts.

els valents han estat els seg�ents:
Toni Granados, Toni del Moral, Jordi Gallego, Carlos Serrano, Mart�, Albert Corremonts. Albert Cardona, Albert Nosequ�, Tito.

Com que fa dies, no se si m'oblido o he afegit a alg�: nom�s que va ser un plaer fer-ho al vostres costat

Dimarts vinent anirem de blau: recordeu i si us va b�, eh ? que no �s obligat.

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dt Ago 07, 2012 10:58 pm    Assumpte: dimarts de Vert, 07/08/2012 Respondre citant

Un molt bon entrenament:

Avui el color era el blau:

Objetiu: el Pic de l'�liga, el que m�s li agrada a en Gallego que ha vingut i ha corregut amb benyador.

Hem tingut un nou �garaMossenaire: en Jordi Vinyeta i ens ho hem passat pipa.

L'�lex ens ha ensenyat el cam� i la font de Can Roure, un bon punt de pas.

Fant�stic !!

Ha estat un molt bon entrenament. A mi m'encanten aquestes vistes i que millor que fer-ho amb amics.

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dl Ago 13, 2012 7:07 pm    Assumpte: dimarts 14 d'agost Respondre citant

Dimarts 14 d'agost:

de Blanc !!

Vinga anitma't , busca la samarreta aquella de cot� que tens pels calaixos i presenta't: per cert, si tot va b� farem un Tronc�.

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dt Ago 14, 2012 10:32 pm    Assumpte: Egaramossenaires 14/08/2012 . al Tronc� Respondre citant

Hem anat al tronc�; no se si us ho creureu: m'ho he passat pipa !!!

Em sembla que ha vingut a sortir sobre 14 quil�metres i l'�lex i en Toni del Moral m'han portat quasi fins al portal de casa: gr�cies amics.

No s'ha queixat ning� i aix� que l'entrenament era llarguet, llarguet, per� penso que val la pena.

El color era el blanc i no hem quedat en cap color per dimarts que ve, que en penses ?

els amics hem estat: Albert Cardona, Frankie, �lex, Dani i en Toni del Moral.

Ens estem mantenint en forma per quan tornin tots els �garaMossenaires que estan de vacances: us ho posarem dif�cil !!

de cam� cap al tronc�

ens anem apropant i aix� o indiquen les r�tols

Dani i la darrera baixada abans d'arribar a la Font

I la font del Tronc�

Els rajos solars ens deixen i la llum �s meravellosa i el clam ha estat un�nime de fer la foto a contrallum. Heu tingut una molt bona idea.

Un entrenament 5 estrelles !!!

MissatgePublicat: Dj Ago 16, 2012 5:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui hi ha entrenament, d'aqu� poca estona; i dimarts que ve, vindr�s vestit de NEGRE.

Vaaa !! que t'esperem !!. Ara ens veiem i dimarts que ve tamb�

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dc Ago 22, 2012 6:40 pm    Assumpte: Egaramossenaires de NEGRE Respondre citant

Avui hem pujat al Tur� de Sant Joan, amb excel�lents vistes a Terrassa, amb una pr�via al Mirador de les Roques Blanques, baixant per pista fins al primer revolt per allargar un xic, pujada i aqu� recordem el clacar de Jordi Gallego, que avui hem trobat a faltar.

Hidrataci� a Can Roure i pujada de nou a Roques Blanques, excepte en jo que vaig petat i us he esperat al banc, no intervingut i baixada per la pista fins a nova remullada, euncet i cap a camp base dels http://egaramossenaires.tk

entrenament 5 estrelles

La setmana que ve el color pel dimarts �s el vermell i si hi ha quorum ens retratarem amb la senyera de Montrodon i ja estem acabant el tema dels colors, per qu� aviat ser� fosc.

des del mirador de Roques Blanques

l'Antonio Rubio que va tenint bona base i l'Agus, qu� tamb�

prop de la posta de sol, al Tur� de Sant Joan

l'Alex va primer

Albert i Toni

l'Antonio ha pujat fins dalt

Dani Ramos, fort !

l'Agus, fant�stic !!

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dj Ago 23, 2012 8:28 pm    Assumpte: 23 agost Respondre citant

Hem estat l'Agus, Alex, Gallego, Fran, Dani Ramos i jo. Xino xano fins la tartana, passeig per Matadepera i baixada per la depuradora amb hidrataci� al Masot. Bon entrenament !

MissatgePublicat: Ds Set 01, 2012 11:49 am    Assumpte: Respondre citant

Continuem en el pen�ltim dia de "Egaramossenaires de colors"

Avui es proposava el color vermell i anar-nos a retratar a Montrodon. Ha estat un magnific entrenament en el qual van venint amics "mossenaires" com en Francesc i en Pasqual i on els que anem moltes setmanes ens un passem pipa.

El meu agra�ment a tots .

Amb en Alex, hem fet un munt de fotografies i dalt a Montrodon l'Alberto tamb� ens ha retratat.

Retratar la senyera �s simb�lic, i ens fa estar orgullosos sentir-nos catalans, i no estalvio fer-ho i us agraeixo que vosaltres tamb� hagueu acceptat la proposta, en uns moments en que molta gent te molts dubtes de com esdevindr� el nostre futur com a naci�.

El que �s segur, que el c�rrer ens uneix a molts amics, bons amics, i que no s'ha de perdre per davant de qualsevol ideologia i que el que compten son les bones persones, les persones que fan el b� i treballen pel b� com� i d'aix�, per sort, n'estem envoltats i vosaltres, la gent amb la que entreno, en sou un exemple.

Ara encetarem la setmana que ve la quarta temporada "Egaramossenaire" i tots esteu convidats a venir a entrenar amb nosaltres. No hi ha res millor que entrenar amb vosaltres i fer-ho en plena natura.

Abra�adades !!

Per tancar la temporada 2011-2012 ha estat molt b� i ens esperen uns propers anys d'entrenaments plegats i reptes de molts tipus. Tu que em llegeixes, si despr�s d'una jornada laboral a les 19:30 pots venir: no ho dubtis, O tu que est�s sense feina i necessites una injecci� d'energia per no desmoralitzar-te, entrenant amb nosaltres ho aconseguir�s. Vinga !!! : gr�cies per tot i donem aquesta temporada com a molt positiva.

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenaments per l'�gara Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum