PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

TEMPORADA 2012-2013 EGARAMOSSENAIRE

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Toni Rubio

Registrat: 07 Abr 2010
Ubicaci�: Viladecavalls

MissatgePublicat: Dv Jul 19, 2013 9:19 am    Assumpte: Respondre citant

Bona sortida la d'avui !!! A mes hem fet record, 16 mes gos !!!!

Distancia: 13,23 km
Temps: 1:43:25
Ritme: 7:49 min/km
Desnivell +: 355 m

El recorregut que hem fet ha estat comode amb alguns trams una mica exigents. Hem sortit del Camp Base (Egara) i hem anat fins a la Font de la Tartana. Despres de veure una miqueta d'aigua hem continuat recte fins al primer cami que surt a ma dreta i hem comen�at a pujar per una pista de formigo i just abans de la corba hem agafat el cami que surt a ma dreta fins a trobar-nos amb el Corriol del Corremonts. Hem pujat fins a la pista i girem a ma esquerra per la pista que ens dur�, sempre recte, fins a Can Torres. Comencem a baixar direccio a la Font de la Tartana pero a un revolt agafem el Corriol del Ma�osa. Pujem, pujem i pujem... Very Happy . Tornem a baixar direccio a la Font de la Tartana on tornem a veure aigua. Ja cap a l'Egara arriben a les escales, just davant del pont de la riera a Matadepera on alguns fem el tipic pujar-baixar i d'altres fan unes competions, competions de tres corredors, es tracta de pujar lo mes rapid possible les escales d'un en un els graons... com nens !!!. Ja nomes ens queda arribar a l'Egara i finalitzem l'entrenament.

Els protagonistes d'avui son: Carlos Salmeron, Victor, Albert Cardona, Cisco, Juli, Ringo, David, Jose Maria, Pep, Toni, Albert Corremonts, Fran, Gemma, Jo, Ma�osa, Carlos i Alberto.

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat

Temps: 1:16:48
Ritme: 6:25 min/km
Desnivell+: 254 m

Avui encara que a les 19:30 plovia ha sigut un bon dia per entrenar. A mes hem tingut la visita del Mestre Agustin, el turmell va millorant pero encara inflamat.
Tambe, despres de molts dies, a vingut el Carlos Serrano que encara que ell digui que esta malament ho ha fet molt be. Despres de tants dies pujar les escales de Can Candi es fa dur...
Hem sortit de l'Egara, hem pujat a Can Candi per les escales i hem baixat a la Font de Can Roure per continuar pel corriol que passa per darrere de les cases de Les Pedritxes (cami que es il�luminat al detectar activitat) per anar a trobar el cami de Matagalls. Hem baixat tota la riera i per descomptat amb varis canvis de ritme.
Els protagonistes de l'entrenament: Carlos Serrano, Gemma, Cisco, Gallego, Toni Arrabal, Jose Maria i jo.

El proxim dia, mes i millor.

Recorregut: http://connect.garmin.com/activity/355631245
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenaments per l'�gara Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum