PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

La Nou de Bergued� a Sobrepuny de 1.653 metres al�ada

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dt Ago 28, 2012 9:29 pm    Assumpte: La Nou de Bergued� a Sobrepuny de 1.653 metres al�ada Respondre citant

Quan llegia a un amic recomanar un lloc, ni per casualitat l'havia sentit mai ni sabia de la seva exist�ncia. "Sobrepuny" , un dels cims importants del Catllar�s i que est� al sector sud-oest de la serra. El "Sobrepuny" �s una muntanya de 1.653 metres que es troba entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de Bergued� i Vilada a la comarca del Bergued� i molt recomanable com a excursionista, sobretot per qu� �s molt assequible per tothom. La recompensa m�s gran �s dalt de tot; les vistes. Nosaltres vam seguir el track que ens vam descarregar d'internet, per� per causes que encara no se, no hi havia manera de seguir-lo i ens hem desviat en algunes ocasions, per� com es diu en aquest casos, a m�s hem de sort per que hem pogut veure una masia i vaques soltes, que d'altre manera segur ens hagu�ssim perdut. Hi han hagut moments complicats, per que el track va ser penjat fa temps i la natura i alguna nevada, va omplir de vegetaci� el sender i esbarzers i branques diverses van deixar alguna esgarrapada sobre les nostra pell: per� si una cosa costa al final s'aprecia mes.
De baixada el cam� an�vem m�s b�, per� de nou una petita desviaci� ens va fer recular quan v�iem que ens allun�vem del poble de La Nou de Bergued�: un lloc tranquil i molt acollidor. Sobretot tranquil i on vam veure que hi havia una pensi� i un hostal, a banda de un pla�a molt gran, i poques cases, per� molt maques incloent una esgl�sia.

el que li va costar posar aquesta nota a la Marisol: "Hem arribat amb molt de cansament, per� la vista ha valgut la pena, Pep i Marisol"

Jo diria que la calor ha estat determinant que l'ha endurit una mica, i que ens hem perdut un xic. Per� passats uns dies estem molt satisfets per l'excursioneta

Nom�s comen�ar, passem per un lloc on hi ha una font, font d'en Patz�, i aquest raconet on aprofito per esquitxar a la Marisol. Una gracieta de les meves.

no ho sembla per� ara estem perduts dins els camps d'una granja. Al track que poso al final est� corregit i he posat el lloc per on vam baixar i el millor per pujar: us podeu refiar

enmig de branques i esbarzers ben extraviats

de tant en tant trob�vem un cam� que semblava bo

mirant el meu gps, veient que la cosa no anava per aqu�: per� no veia el cam� que tocava. M�s perdut que un pop en un garatge

i com que est�vem dins una finca particular, sort que no va sortir el granger: vam aprofitar per fer fotografies als animalons

segur que estaven ben estranyats de veure'ns aquestes vaques i vedells

ooostres, mira que anem de refiats: davant uns �ssers tan grans i mirant de re�ll que no tinguem de sortir per cames. Per� tenen m�s por que nosaltres: menys mal !!

continuem donant voltes i voltes i mirem amunt i sort que se'ns dona per riure

aquest ja �s el cam� bo, i es veu que estan tallant soques i branques, per� moments abans el cam� era complicat. Com he dit el track que em vaig baixar era de fa uns tres o quatre anys

no i ha res com un r�tol per anar m�s tranquils: ara si !!!

objectiu aconseguit !! ens podem retratar amb l'estelada d'esperan�a, i encara que riem, hem patit un xic avui

tamb� hem fet curt d'aigua, per� la vista impressionant

m'encanta el simbolisme d'aquest lloc: tamb� un vella xiruca !

Ara la Marisol us ofereix tota una s�rie de fotografies per si no teniu oportunitat de pujar-hi

Una xiruca amb un pessebre dins al costat de la Marisol

I ara a deixar un registre a la llibreta. M'ha fet gr�cia un que havien escrit uns moments abans que deia: "En Pere es pensava que aqu� dalt hi havia un bar, per aix� ha pujat"

I ara toca baixar i veure encara unes bones vistes i el track que us hem gravat �s aquest que farem de baixada, per que el feu de pujada.

El pant� que es veu el pant� de la Baells

Em veig molt valent, per� a mi les al�ades em fan molt de respecte.

All� al capdavall podeu veure El Pedraforca"

Impressionants abres per aquests llocs. A m�s hem sentit alguna bestiola grossa que passejava per aqu�, segurament algun senglar, i no les ten�em totes. El soroll ha estat notori

magn�fic i vell arbre

ja m�s contents i el cam� millor marcat

ens mirem el "Sobrepuny" des de m�s avall

seguim veient senyals pel cam�

i en aquest punt i mirant la vaca ens hem tornat a perdre, per� no patiu que el track est� arreglat. Com veieu a l'ombre en un dia prou calor�s per no quedar-se al sol

la Nou de Bergued� Esgl�sia rom�nica de Sant Mart�

I a la font de Can Patz� hem begut com mai, i hem omplert la botella

si voleu fer l'excursi� us penjo el nostre track

En conclusi�: un lloc per visitar i amb la recompensa del cim; el "Sobrepuny"

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> RACÓ D'ENTRENAMENTS Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum