Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
M.Prat

Registrat: 04 Mar 2008 Missatges: 19
|
Publicat: Dc Mar 05, 2008 9:20 pm Assumpte: Transgrancanaria 2008 |
|
|
Jo no aniré a fer la Selva, q per cert, es una marxa ml bonica, vaig fer-la any passat amb gairebé 12h.
L'endemà tinc la 1a mitja de la Triangular del Baix Berguedà, a Casserres, així q a tot arreu no es pot ser.
A la Travessa del Montseny, jo tb hi seré, però la del Cap del Rec no q hi seré pq coincideix amb la Hiru, llàstima pq és bellíssima aquella marxa, sobretot la Vall de Madriu, genial de debò!!
Els Cavalls amb 24h vols fer? Nosaltres tb voliem fer-los! I per descomptat, N-Q!!
I a l'agost... Q déu ens agafi confessats!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
massa

Registrat: 06 Des 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dj Mar 06, 2008 9:41 am Assumpte: |
|
|
M.Prat,jo l'any passat ja la vaig fer Cap de Rec,per això repeteixo,tot i que hi ha la ultratramuntana(de Vernet els Banys fins a Planoles....).
Els cavalls són un clàssic en el meu calendari i suposo que els faré als voltants de Sant Joan....21-22 de Juny. _________________ Salut i república |
|
Tornar a dalt |
|
 |
dolors vilá

Registrat: 07 Ago 2005 Missatges: 128 Ubicació: Terrassa
|
Publicat: Ds Mar 08, 2008 6:39 am Assumpte: |
|
|
Caram Marta ENHORABONAAAAAAA
Em deixes sense paraules, ets una crack!!! i només llegint els entrenos que voleu fer ja em cansoooo!!!.  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
M.Prat

Registrat: 04 Mar 2008 Missatges: 19
|
Publicat: Dg Mar 09, 2008 6:55 am Assumpte: TRANSGRANCANÀRIA 2008 |
|
|
Ei Dolors, moltes gràcies.
Ja veieu que em dedico ara a anar fer maleses por ahí...
No sé podeu sintonitzar el CANAL TARONJA, de Manresa, em van fer una petita entrevista on explico la meva passió i el pas per les Illes Afortunades. Surtiré per antena aquest dilluns a les 22h.
Durant tot el dimarts ho aniràs passant i el weekend del 15 i 16 tb.
Fins la pròxima.
Una abraçada! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dl Mar 10, 2008 6:46 pm Assumpte: |
|
|
MOltes Felicitats per aquesta azanya ja que no totom por dir de fer tans km,s!!! Ens vueren a Puig Reig al triangular . Salutacions al Josep.
AGustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
M.Prat

Registrat: 04 Mar 2008 Missatges: 19
|
Publicat: Dt Mar 11, 2008 12:51 pm Assumpte: Transgrancanaria 2008 |
|
|
Gràcies Agustinjr, doncs a Puig-Reig estarem. Tan el Josep, que no correrà, com jo, que si que correré.
Qui vegi el canal Taronja, de Manresa, al programa 4 de 10 em podrà veure en una petita entrevista que em van fer on explico el món dels Trails, el pròxim cap de setmana repetiràn tota la programació que han emès durant el llarg d'aquesta setmana.
Gràcies.
Fins aviat, salut i kms! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|