Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dl Set 22, 2008 7:33 pm Assumpte: |
|
|
     
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Bertureta

Registrat: 08 Gen 2008 Missatges: 20
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 12:46 pm Assumpte: |
|
|
Fantàstica Matagalls-Montserrat. Vaig poder completar el recorregut en 15 hores 50 minuts. Sortida de Coll Formic a les 17:54 en un ambient estraordinari. Sortim junts un equip de 5 fins Aiguafreda fent tota la baixada corrents. En aquesta baixada tenim l'alegria de trobar-nos amb la Marta Oliveró, que havia sortit abans, amb qui ens fem unes fotografies. Després de passar Aiguafreda, es va fent de nit i ens posem els frontals. Primers avituallaments per agafar força i primers controls. Hi ha molta boira i amb els frontals i el vapor d'aigua, enlluerna molt i veiem poc, però un darrera l'altre anem fent camí. Senders, pujades, grimpades, baixades molt tècniques, fins una baixada brutal que ens deixa a Sant LLorenç Savall, on molts abandonen. Tot el poble des dels petits fins els més grans estan desperts, per aplaudir i animar als caminants. Són les dues de la matinada. És emocionant.
Fa hores que ja no corro, només camino depressa, perquè a les baixades em comença a fer mal la cama esquerra. A la sortida de Sant Llorenç m'enganxo a dos amics de Pallejà, el Jordi i el Marc, que a partir d'ara farem el camí junts. Caminen depressa, s'ajuden amb els bastons, i sobretot saben el camí de memoria. Fantàstic perquè a partir d'ara ja no necessito estar atent als senyals del camí. Passem la riera de Les Arenes i enfilem de seguida una pujada fortissima i sostinguda que ens porta a la Castellassa i al Coll de Grua. Fem tota la pujada amb pluja. Anem en fila molta gent, en silenci, atents a no relliscar amb les pedres. Ja sóm al Coll de Grua amb l'avituallament tradicional dels donuts, molt bons per reposar forces. Sóm a Matadepera, per els de Terrassa, sóm al nostre terreny d'entrenament. Carretera de Talamanca,les Pedritxes i la Casa Nova de l'Obac. Els meus amics de Pallejà canvien la roba i els mitjons. Fa molta humitat i anem tots empapats de suor. Després baixem a la Carretera de Rellinars on comença una baixada llarga i tècnica fins l'avituallament de Vacarisses. Baixo molt a poc a poc, a les baixades pateix la meva cama. Al control atrapo als meus amics. Molt bó l'avituallament de Vacarisses, tenim de tot. Ja tenim Montserrat molt aprop. A partir de Vacarisses molt asfalt, massa asfalt. Aprofito per demanar a l'amic Francesc Sanahuja, per si es pot canviar el recorregut a partir d'aquest punt per anar per camins. Penso que es possible.
Arribem a Monistrol, ja fa temps que es de dia, però no ha sortit el sol perquè està ennuvolat. Ens avisen que la font de Monistrol és l'últim punt d'aigua fins Montserrat. Passem Monistrol i ens enfilem fins l'últim control just on comença el cami dels tres quarts. Es l'última prova dura de la caminada. Després de 80 Km d'aventura ens trobem tots tres molt forts i pugem depressa fins arribar als esglaons i després la cova. Hem fet el camí de tres quarts en només 40 minuts fins Montserrat i el total de la Travessa en 15 hores 50 minuts. A l'arribada trobo al Pep que ha fet 15 hores 20 minuts i al Jordi en 14 hores 15 minuts. Avituallament de recuperació, baixem amb el cremallera i cap a Terrassa molt contents.
Felicito al Francesc Sanahuja per la bona organització d'aquesta travessa a la que penso tornar.
Fins aviat
Albert Ureta |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 5:20 pm Assumpte: |
|
|
Primer felicitar-te; quan a la baixada ja no venies amb nosaltres vaig pensar que el genoll no volia deixar-te acabar. També em vaig adonar que tampoc podia anar al ritme de'n Jordi i en Ramon i a estones amb en Serra i estones sol, vaig acabar molt satisfer, i encara la meva satisfacció va ser majúscula quan et vaig veure. Té molt mèrit que et vas saber regular i acabar per sobre de la mitja i amb un estat de forma genial. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006 Missatges: 322
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 5:24 pm Assumpte: |
|
|
Felicitats a tots els participants de la Matagalls-Montserrat, moltes més els que la han acabat.
Pep, fa molta il·lusió però també enveja sana, llegir les vostres cròniques de la gran aventura.
Fer més de 80 km. no es fàcil per ningú, si es fosc dificultat afegida, el sols fet de tenir el coratge de presentar-si ja mereix el meu reconeixement.
Per la meva part, ja que no tinc C...... de fer-la, ajudo en el que puc fet de control i passat dades via radio per la xarxa de REMER (Emergències de Radio de Protecció Civil).
Dins el que cap, entenc que en qualsevol acte sigui cultural o esportiu, te una gran part de culpa que es produeixi, no sols l'organitzador, si no des de el director del esdeveniment fins el que quan acabat tot escombra el carrer, tothom compta i tothom es importat, corrent, organitzant, col·laborant o animant.
Gracies per participar |
|
Tornar a dalt |
|
 |
socanna

Registrat: 05 Mai 2007 Missatges: 301
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 6:36 pm Assumpte: |
|
|
Felicitats a tots!!!!! Quins records..... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
salvadortn

Registrat: 23 Oct 2005 Missatges: 113
|
Publicat: Dg Set 28, 2008 12:04 pm Assumpte: Matagalls Montserrat |
|
|
Molt be Pep, a Aiguafreda ja te estàvem esperant, et vaig veure molt relaxat i sense preses, càmera en ma i gaudint del ambient.
Si amb la PACHORRA que portaves fas fer aquest temps, no vull pensar si ho portesis com objectiu de la temporada.
Crec que una cursa tan llarga i dura , es la millor manera de fer-la, dons quant vas a saco no d’enteres de res no et dona temps a gaudir del ambient i de la gent.
Abans que tu varen pasar dos companys meus de caminades i maratons un va fer 9h 44’’ i l’altre 10h 14, però no van fer com tu que et vas aturar a fer fotos i la xerradeta quans en varen trobar, ells anàvem a SACO i corren.
Ara fa tres anys que no la faig, però si algun dia la puc tornar a fer, triaré la versió caminar, xerrar, fotografia i sobre tot gaudir i refleccionar el que estàs fen.
Quant estàs molt de temps amb una lesió important, es quant valores el que has fet o simplement el poger sortir a corra cada dia, i de tan en tan pujar al trunco AIXO NO TE PREU .
Bona feina, salutacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|