PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

tots els dimecres LA MOLA 16:30h (entrada Can Robert)

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Ds Mar 28, 2009 2:15 pm    Assumpte: tots els dimecres LA MOLA 16:30h (entrada Can Robert) Respondre citant

La Mola

aquesta muntanya fant�stica que tenint al costat de casa la fem com una devoci� de que s�ha de pujar cada setmana. Cada setamana pujent per la canal de Can Robert, Canal de la Vell toquen la pedra del Monestir o baixen pel cam� dels Monjos fins arrivar a creuar cap amb direcci� de Can POble i baixaren la pista fins arrivar el Torrent de les Bruixes per continuar baixant fins a la entrada de CAn Robert.

A partir de la setmana vinen allarguem la pujada i la fent una mica m�s dura i pujarem per la canal del Pi tor. Far� quedada per si alg� m�s s�anima a fer entreno muntanyenc.

Agustinjr

Editat per darrera vegada per Agustinjr el Dt Abr 28, 2009 2:54 pm, editat 1 cop en total

MissatgePublicat: Dt Abr 07, 2009 10:01 am    Assumpte: Respondre citant

Ahir a las 17:30 he tornat a fer la nostra querid�ssima Mola. He canviat el recoregut per endurirla m�s de cara a la preparaci� de Berga. He comen�at escalfant motors per Can Robert fins a anar a buscar la canal del Pi Tor. El temps d�arrivada a la Mola ha sigut de 50'11". Despr�s he baixar pel cami dels monjos fins al cruce de Can Popla, d�aqui ja he baixat pel cami ample fins arrivar a la Canal de Can Robert a l�esquerra i fins arrivar al cotxe. En total 1h12'.

MissatgePublicat: Dt Abr 14, 2009 10:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Dem� dia 15 d�abril hi toca Mola. Sortin desde Can Robert a les 16:30 en Joquin i un servidor, si alg� s�anima.

MissatgePublicat: Dj Abr 16, 2009 8:41 pm    Assumpte: Respondre citant

En sortir a lo previst con havien quedat el Primo i jo. Vent anant escalfant fins arrivar a la canal. AL Primo se li va atragatar una mica ja que encara fa la recuperaci� de la Marat� i li costava. una vegada a dalt de tot anem a buscar la cova del Drac sense parar de la pujada ja que com diu L �Esteban s�ha d�arrivar adalt vuit del tot. Una vegada arrivan al Monastir no van deixar de parar, van fer la parada a la vaixada ja que com dius els mestres de la muntanya MAI s �ha de recuperar a dalt sino baixant. Total van trigar 1h20' que no est� la malament per tots dos. La setmana seguent MES Twisted Evil !!!!!!!!

MissatgePublicat: Dt Abr 21, 2009 4:55 pm    Assumpte: Respondre citant

MOLA, MOLA, DEM� TOCA MOLA i els Mossen de la Muntanya tornan com cada dimecres a MOLEAR a les 16:30 hores a l�entrada de Can Robert.

MissatgePublicat: Dt Abr 28, 2009 2:52 pm    Assumpte: Respondre citant

La setmana passada al final ven sortir en Vicente i jo i ven fer 1h 20 arrivant a la Mola a 50'.

DEM� DIMECRES Twisted Evil TOCA MOLA 16:30h a la entrada de Can Robert.

MissatgePublicat: Dj Abr 30, 2009 6:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon dia ahir. Ven sortir clavats a l�hora en punt. la trobada va ser er primo, Vicente i un servidor. Escalfent direcci� a la canal. Vicente buscant esp�rrecs pel cam� Laughing . Per� clar aix� abans d�enfilar la canal. Ven trigar a fer el recorregut 1h19'. La cosa se va escalfant, el Primo se va trobant mijor a les pujades i poc a poc ho faren en menys.

MissatgePublicat: Dj Mai 14, 2009 9:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola

ahir ven sortir en Joaquin, vicente i un servidor cap a la Mola. Aquesta vegada ven anar per la canal de Can Robert fins a anar a buscar la canal de La Vella-Mola-Can pobla-Torrent de les Bruixes. En total 1h02''. La setmana vinent canvien un altre itirenari que el mestre Joaquin ens ensenyar� per pujar per un altre puesto a la Mola.

MissatgePublicat: Dt Mai 19, 2009 2:32 pm    Assumpte: Respondre citant

DEM� A LA MOLA!!!!

16h30' a Cant Robert

MissatgePublicat: Dc Mai 20, 2009 6:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui canvi d�itirenari. Hen sortir cap a Can Robert direcci� per la canal de Can Robert fins a sortir a la pista que ens portar� a CAn Pobla. All� en agafar el cam� direcci� els Monjos PER� despres de la pujadata que be avegada de girar a ma esquerra i seguir el cami dels monjos en continuar recte fins arrivar a un altre cruce on en agafar a l�Esquerra en direcci� a Sta Agn�s. Corriol va, corriol be hen donar la volta per l�altre banda PER� abans de continuar fins a STA. Agn�s en agafar un corriol marcat de color groc-Blau que hi anava a ma esquerra pero en Vertical. Vertical, vertical hen anat a parar a la Mola en 1h2'. Despr�s ja hen baixat per� on baixa la Cursa de la Mola i hem agafar avegada de la canal de Can Robert hem baixat pel Torrent de les Bruixes fins als cotxes. Total 1h36'

MissatgePublicat: Dc Mai 27, 2009 6:37 pm    Assumpte: Respondre citant

HOla

Avui nom�s en pogut sortir e Vicente i jo ja que el Primo est� tocat de la esquena i volia fer rep�s.
Es enfilen per Can Robert, percert amb arreglat el principi de la canal i l�han deixat guapa. Comen�en caminant fins acabar la canal i trotrem fins arribar a Can Pobla. Aqui anem tiran fins continuar el cru�e que ens portara al cam� de la Senyora. Agafen el corriol fins al encreuament de les ratlles blaves i grogues i comencen a grimpar fins arribar a una planada a on ens dirigint a ma esquerra per troba aigua a la Font de la Solella. Fem un petit vermout d�aigua i una altre vegada tornem enrere per continuar el cam� que s�enfila a la Mola. Abans de arribar a dalt de tot ven parar per anar a veure a la Font de Sauc que ven trobar per casualitat buscant altres alternatives. Continuen a dalt i coronem cim en 1h9'. Despres ja baixen fins a Can pobla pel cam� dels Monjos i despres el pista de Can Pobla dins el torrent de les Bruixes i arriven els cotxes en 1h39'.
Estem fet caldu

saslutacions

MissatgePublicat: Dt Jun 02, 2009 3:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Mola molt i sortirem con cada setmana 2h i mitja despr�s de les 2,

Agustinje

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 3:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Ahir ven tornar a sortir con cada Dimecres amb l�itirenari de la canal del Pi Tor. Ven anar pujant caminant per que amb la calor no volien trencar les cames tan aviat. Despres ven baixar Cami dels Monjos-Torrent de les bruixes i al cotxe amb un total de 1h 20'.

Joaqu�n

Registrat: 11 Jun 2005

MissatgePublicat: Dv Jun 05, 2009 4:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Agustin, veo que continuais con la mola los mi�rcoles. No dudeis que en el momento que est� recuperado, me tendreis ah�, aunque teng�is que ir tirando de m�. Laughing

MissatgePublicat: Dv Jun 05, 2009 7:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Tranquilo Joaquin. Esperamos que tu recuperaci�n sea r�pida y puedas estar otra vez de vuelta con nosotros. Vicente ya me inform� de tu lesi�n. El sitio lo tienes guardado en el furg�n Wink .

saludos Joaquin

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum