Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Javi Lopez

Registrat: 17 Gen 2006 Missatges: 281
|
Publicat: Dv Oct 15, 2010 12:23 pm Assumpte: MARATÓ DE BCN 2011 |
|
|
Inscripció
Com cada dos anys, retorn a la marato.
Properament fare la meva inscripcio i a correr amb la mateixa ilusio que el primer cop que vaig correr els 42 km.
Aixo si, amb la responsabilitat de baixar la marca personal de 2:35:13, despres de que a Sevilla la marca no fos ni de bon tros la que tenia a les cames, encara que vaig baixar 1:30 la marca...
Qui s'anima??
Encara falten mesos, pero ja ficat a la preparacio, he obert aquest fil per compartir amb vosaltres entrenos i tot el que engloba la nostra marato.
Salutacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dv Oct 15, 2010 5:12 pm Assumpte: |
|
|
Eiii Javi, segurament jo també la faré.
Si vols compartim entrenaments aixi et fotre una mica de canya.JAJAJAJAJA es broma makina.
Be, estem en contacte.
Salutacions
P.D. Per cert el meu objectiu seria baixar de 3 hores ( 2:59:59 ja estic content). |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Javi Lopez

Registrat: 17 Gen 2006 Missatges: 281
|
Publicat: Dt Oct 19, 2010 12:25 pm Assumpte: |
|
|
Molt be AleX!
No et perds cap cursa! Ja anirem parlant d'entrenos i demes. De moment falten menys de 5 mesos i ja tenim activitat al fil de la marato.
Ara mateix estic fent uns 90-95 kms a la setmana, i aixi fins arribar als 120, pero poc a poco i assimilant.
Les primeres series son encara a ritmes molt llunyans als ritmes de marato, pero nomes porto un mes d'entreno especific i va tot sobre rodes. Avui 14 series de 300 mts, en pujada a ritme de 1:02 (3:25) . La setmana passada 3 de 10 minuts a 3:45, amb un canvi enmig d'un minut a 3:25...Falta molt, pero amb molta ilusio.
Tambe dediquem els diumenges a fer la Mola o La Pineda. Bons entrenos amb molt bona compañia (Maqueda, Esteban, Kike, Bernat, Dani, etc..)
Ens veiem, que marxo a la feina!
Salutacions! (i kms) |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dt Oct 19, 2010 3:28 pm Assumpte: |
|
|
LA ÉLITE DE TERRASSA!!!!!!!!!!!!!! Jo Àlex els trovaba pujant i te puc assegurar que la qualitat està assegurada amb ells.
Molta sort i Javi acava això tens que venir a la muntanya
Salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Javi Lopez

Registrat: 17 Gen 2006 Missatges: 281
|
Publicat: Dt Oct 19, 2010 9:43 pm Assumpte: |
|
|
Aixo de fer muntanya esta fet Agustin! De fet ja saps que de tant en tant faig alguna curseta de muntanya, com la de Sant Llorenc Savall, que fare el proper dia 31 d'Octubre.
Hem de practicar la tecnica de la baixada, el meu punt feble i que fa que perdi temps a les curses.
De totes menes vull esperar-me uns anys a fer curses mes besties de muntanya i compaginar amb campionats de veterans..que atencio, d'aqui uns dies faig el 30 anys y nomes em quedaran 5 per ser vetera!!!!
De moment a pensar en la marato i en la propera de Sant Llorenc Savall, que em serveix de preparacio per la marato i les properes curses de cros, como sempre, per agafar la forma.
Qui mes s'anima a aquesta marato??
Agustin, que tu tambe pots passar-te a la ruta!!!
Salutacions!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dg Des 19, 2010 3:41 pm Assumpte: |
|
|
Desprès de les bones sensacions avui a la SANSI de Lloret, doncs he decidit inscriurem a la Marató de BCN.
La intenció seria baixar de 3 hores, encare que ho veig una mica difícil, ja veurem.
Salutacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4701
|
Publicat: Dg Des 19, 2010 9:35 pm Assumpte: |
|
|
Eiii, segur que si que et va bé. Ets un expert en reptes, Alex. Però, la Sansi no era de 5 qm ? més que res per què és un xiquet més llarga la Marató.
Molta sort ! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dg Des 19, 2010 10:25 pm Assumpte: |
|
|
JAJAJAJA si si la Marato es una mica mes llarga que la SANSi, pero les sensacions han sigut molt bones( quadriceps).
Que Pep, tu no t'animes???? Tant el Miguel,Oriol i Jo, ens agradaria baixar de les 3 hores i en Javi sub 2:30.
Salutacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Javi Lopez

Registrat: 17 Gen 2006 Missatges: 281
|
Publicat: Dt Des 21, 2010 8:34 am Assumpte: |
|
|
Molt be Alex per animar-te a correr!!
Preparat molt be i esperem que puguis baixar de les 3 hores. Aixo si, em sembla que sub 2:30 es massa exagerat per mi!!
Salutacions i bones sensacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dt Des 21, 2010 3:13 pm Assumpte: |
|
|
Ei Javi, se que es molt difícil baixar de 2:30, però em el teu nivell i la constància d'entrenaments ho pots aconseguir.
En el meu cas serà difícil per el motiu que soc bastant independent i vaig per lliure, que vull dir amb aixo...... doncs que passo de entrenaments específics i com be sabeu m'emmerdo a totes les curses i entrenaments que surten dia a dia.
Faré un parell de tiradetas llargues de proba i desprès decidiré el ritme de marató.
Salutacions |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|