PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

Ultra Coll de Narg� 4/06/2011 ( 99 Km )

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dl Mai 30, 2011 7:23 am    Assumpte: Ultra Coll de Narg� 4/06/2011 ( 99 Km ) Respondre citant

Editat per darrera vegada per Alex el Dt Mai 31, 2011 4:53 pm, editat 4 cops en total

MissatgePublicat: Dl Mai 30, 2011 7:24 am    Assumpte: Respondre citant

Segona proba de la lliga d'Ultra-Resistencia

Inscrit

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2011 3:22 pm    Assumpte: Respondre citant

De moment nomes dir que..... 17 hores + un turmell destrosat.

Un altre dia cronica, pero en definitiva cursa amb bones sensacions pero molt dura.

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2011 8:28 pm    Assumpte: Respondre citant

ETS UN GRAN CORREDOR!!! MOLTES FELICITATS FINHISER!!!per elque he llegir ha sigut dura i gent que ha abandonat.
Gran Alex!!!!!!!

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2011 10:29 pm    Assumpte: Respondre citant

Diagnostic= tendinitis al turmell esquerra. Temps de rep�s 10 dies.

Salutacions

P.D. El meu cos ho agrair�.

MissatgePublicat: Dl Jun 13, 2011 5:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Cr�nica

Sortida de Terrassa cap all� les 6:30 direcci� Coll de Narg� amb moltes ganes i les piles recarregades despr�s de la UTBCN.
Arribada,recollida de dorsal, salutacions als coneguts i a les 9:00....SORTIDA!!!!!!!!!

Els primers kil�metres com sempre passa son de molta euf�ria on la gent tira mes del que pot, com que Jo no vull que passi el que em va passar a UTBCN decideixo fer l'inici tranquilet.

Despr�s d'uns 18 kil�metres comen�a a caure el primer x�fec on decideixo posar-me el "xubasquero". El terra passa de ser una pista corrible a una pujada impracticable per caminar i menys per c�rrer, el fang et feia retrocedir uns metres degut al patinatge de les bambes( les soles s'omplen de fang i no fan tracci�), coses que passen.

Arribem al control numero 2 on ens separem els de la Trail i la Ultra. Fins aqu� em trobo molt c�mode i tinc bones sensacions.ANEM BE!!!!

Els seg�ents kil�metres son f�cil, pista corrible excepte un tram t�cnic de baixada que com que encare estic fort no se'm fa gens complicat.
Aquest tram es un dels mes macos que varem fer, les vistes eren incre�bles. Creuem el riu Rialp on ens mullem fins els genolls( es el que passa al creuar un riu despr�s de mes de 4 hores plovent). Creuem un pont per sobre amb una cascada...... no tinc paraules nomes imatges

Arribem al control i ens comenten que hem de pujar per un barranc pr�cticament sec( jajajajaj). Al arribar al barranc, de barranc no te res, millor dit es un riu que hem de pujar cap amunt, en total calculo que varen ser uns 400 metres, per� per no fer-te mal era millor mullar-te fins els genolls a intentar no mullar-te i fer-te mal.Total ja port�vem mes de 5 hores sota de la pluja.

Arribo al control 5 ( meitat de la cursa) a per cert aquesta es una cursa de auto-suficiencia i aquest era l'�nic control on tenien menjar. Intento treure'm la motxilla i men adono que no tinc molta sensibilitat a les mans i les comen�o a tindre una mica morades, aixo no pinta be.
Per sort, deixa de ploure i la temperatura puja lleugerament.Per escalfar-me-les em poso el buff a les mans, sembla que aixo funciona!!!!! En poc mes de 2 hores ja tinc les mans en condicion optima.
Despr�s de 70 kil�metres de paisatges incre�bles, la muntanya mullada es molt mes maca....

.....arriba el "colofon" de la cursa.LA PARED( canal del Ja�a) , una pujada de 3 kms, on els primers 2 kms ten�em un desnivell positiu d'uns 200 metres per kil�metre que fan mal per� que estem acostumats a pujar per� al arribar el tercer..... uyuyu aixo si que es pujar fort. En el meu garmin em surt que en 1 km he fet un desnivell positiu de 505 m. Aixo vol dir que la pujada era de mes del 50% de pendent.INCREIBLE!!!!!!! Aquest kil�metre em surt a un temps de 45"/km.Nomes comentar-vos que un tram esta equipat amb corda perqu� sin� es impossible pujar.

Arribo a dalt de tot fet una merda, nomes hem queden 30 kil�metres per� el cos esta fet una merda.
El tram que be es de baixada f�cil, per� em comen�a a fer mal el peu esquerra, com pot ser aixo??? Si no m'he le tor�at, que em passa??? LA veritat que em deixa c�rrer per� amb moltes mol�sties. Doncs res a patir fins a l'arribada. Passo a un corredor que portava una pagara d'all� mes, l'animo i segueixo al meu ritme, no gaire r�pid per� mes que ell. Cau la nit, em poso el frontal i me'n adono que les cintes no son reflectants i no es veure gaire. Arribo a un encreuament on hi ha una cinta a la dreta i el track diu que es cap a l'esquerra. Dubto un moment i decideixo fer cas al track( gran error), despr�s d'uns 3 kil�metres torno a trobar cintes. Nomes vull arribar al control per dir a l'organitzaci� que alg� a canviat les marques. Em sap greu per el noi que portava una pagara de co...s i no portava track pensava que s'hauria perdut i la meva sorpresa es que al arribar al control esta all� assegut a una cadira i prenent-se un caldo com si res. Parlo amb ell i em diu que porta una estona all� assegut i em pregunta que si m'he perdut. Parlo amb el noi de l'organitzaci� i em diu que el track estava malament i que he fet uns 3 kil�metres de mes. Be que hi farem.
Sortim tots dos del control i ens poc mes de 2 kil�metres ens tornem a perdre, aquesta vegada tots dos. Trobem el cam� i segueixo Jo sol, ja que ell esta molt tocat. Despr�s de 5 o 6 kil�metres em torno a perdre i en un encreuament decideixo esperar-lo he intentar arribar tots dos junts. Em comen�a a fer molt de mal el peu, no puc c�rrer en baixada com a mi m'agradaria, tinc forces per� el peu no em deixa. Sorpresa arriben dos corredors ( un d'ells el noi d'avan� l'altre un amic seu). Despr�s de comentar-li que estava perdut, l'amic del noi ( que esta molt fort) es posa davant i ens troba el cam� correcte. A cada encreuament ens feia parar i ell buscava el cam�, quant el tenia localitzat ens feia un senyal i tornem somi!!!!!!
Arribem a l'ultim control a nomes 4 kil�metres de l'arribada, on ens tornem a perdre i acabem en mitja de la carretera, decidim anar per la carretera( varem retallar uns 500 metres).
Despr�s de 16:59 minuts arribem a la meta. Amb el peu destro�at.

He de dir, que durant tota la cursa he tingut molt bones sensacions per� el Garmin no deia el mateix, amb aixo vull dir que els kil�metres on podia c�rrer no era capa� de baixa de 6"/km, cosa molt rara per� be no vaig fer gaire cas fins al dia d'avui que m'han diagnosticat tendinitis al peu esquerra on he d'estar minim 10 dies sense correr.

Els podis:

Classificaci�

Segona part de l'Ultra, agafar el cotxe i baixar cap a casa. Total vaig trigar unes 3 hores perqu� cada 20 minuts feia una migdiada d'un quart d'hora.

Salutacions i fins la propera!!!!!!!
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dl Jun 13, 2011 7:10 pm    Assumpte: Respondre citant

Ha estat incre�ble tot el que has passat i aquells quil�metres de m�s: tres que per la muntanya igual son tres quarts d'hora. El paissatge incre�ble i la cr�nica fant�stica.

Em tens molt impressionat de l'alt nivell que gastes.

Enhorabona !!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dt Jun 14, 2011 3:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Cada vegada que vas a una d�aquestes es increible el comportament del cos. Crec que fas un gran esfor� de tot el que fas. FELICITATS CAMPi�.

P.D. et tenim que donar classes per no perdre cap vegada m�s Wink Wink

salutacions

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum