PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

Circuit Janot

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Alex

Registrat: 07 Jul 2009

MissatgePublicat: Dt Oct 08, 2013 10:52 am    Assumpte: Circuit Janot Respondre citant

Hola a tots,

Despr�s de diversos intents, avui he pogut rebaixar el temps per sota de l'hora en el circuit de janot!!!

Circuit:
Sortida des del Club Nataci� Terrassa, pujar pel carrer l'Estatut fins a la pista del Egara on seguim pista amunt fins a arribar a l'asfalt que, en pujada ens deixa al p�rquing del parc audiovisual. Aqu�, agafem el corriol que ens dura a la presa del llac petit. Seguim corriol amunt fins a agafar la pista on girarem a m� dreta fins a arribar al trencall que ens dura a la font del Janot. Aquest tram �s un corriol molt maco, el primer tram �s pla/baixada i despr�s comen�a la part m�s dura de tot el circuit fins a arribar a la font del janot. Seguim corriol fins a la pista on girarem a m� dreta fins a l'anomenat " el mortirolo"(pujada que enlla�a la pista amb el turo de les roques blanques), que farem un tram caminant. En arribar a dalt, sembla que des d'aqu� la cosa ja esta feta, per� no, queda tota la baixada, que si la fas a ritme.... ufffff. Baixarem tota la pista de Can Candi fina arribar a l'EUNCET, tocarem una mica d'asfalt fins al trencall a m� dreta que ens dura a la carretera del parc audiovisual. La creuem i agafem el corriol/pista que ens dura fins a Can Roca i despr�s carrer avall fins al lloc de sortida. Apa ja tenim l'entrenament fet!!!!

Intents:

08/10/2013--> Total 14 km. Temps = 0:59:11 ritme = 4:13 min/km

Ruta i ritme: http://connect.garmin.com/activity/387464309

Salutacions
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum