Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
JSS

Registrat: 02 Feb 2007 Missatges: 3
|
Publicat: Dt Mai 22, 2007 1:30 pm Assumpte: Gracies Pep |
|
|
Una persona capaç de aplega tantes persones, amb un lloc i dia concret a la semana, amb el vincle comu de l'esport, durant tants d'anys, a de tenir un carisme especial, aquest ets tu Pep. GRACIES |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dt Mai 22, 2007 6:26 pm Assumpte: |
|
|
Fixe't, Josep, que el Salvador, el qual que ens ha ajudat, i quan us veia a venir a tots dos al començament, recordo deies que l'entrenament de vegades se't feia llarg. Jo molts dies, sense que t'ho sembli, me'n adono que acabes molt bé i segur que amb qui més parles és amb un de nosaltres que sense voler et fa córrer, fer esport i el mèrit és més que res teu. Segur.
Fer bicicleta, t'ha donat la possibilitat de tenir un bon to muscular i el sistema a punt per poder rodar molts dissabtes i que per molts anys ens podem anar veient igual.
Et ben asseguro que crec que el mèrit de que poguem compartir una estona junts és de tots i jo el que crec de veritat és que he estat defensor d'aquest entorn tan maco que ja de gran vaig descobrir.
Gràcies a tu, Josep ! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006 Missatges: 322
|
Publicat: Dj Mai 24, 2007 4:41 pm Assumpte: HOMENATGE |
|
|
Hola Pep!
Jo no puc venir a Mossenhoms,
on tot es alegria i il·lusions;
un gran trofeu tant regalat,
i a la web has sortit retratat.
Dius que no ho mereixes,
que ho fas perquè vols;
al dames si venen troben,
qui els porta a fer el vol.
Molta gent ve darrerement,
més de quaranta ni he comptat;
si això no es com una gran família,
vol dir que hi ha una gran amistat.
Des de aquí el meu petit granet de sorra,
també vull contribuir al teu reconeixement.
apart dels quaranta i tants Mossaners,
aquí un amig que te estima molt més. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dj Mai 24, 2007 4:56 pm Assumpte: |
|
|
Mira:
A César lo que és del César; tu com a pioner a Terrassa de maratonians, gran coneixedor de tot els camins i corriols, que saps mantenir la flama de l'esport, que no et desanimes mai i que dia a dia vas conreant l'amistat, contribueixes grandiosament a que hagi triat l'entrenament en grup. Sap greu no vinguis ara els dissabtes, però mai diguis mai i de ben segur que quan menys ens ho pensem tornarem a gaudir de la teva companyia.
Gràcies pel vers; de debò que m'agrada que estigueu tan contents i és bonic que hagis triat la poesia i el que m'agrada és que podem aplicar-la a cadascú dels que cerquem el mateix amb aquest estil de fer vida. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
EIGER

Registrat: 02 Des 2006 Missatges: 163
|
Publicat: Dj Mai 24, 2007 10:49 pm Assumpte: |
|
|
moliner,
que pels camins ens portes bé,
ara pel Golf, ara per Can Deu, ara a l'Argelaguet
mossener,
jo els dissabtes també vindré,
i a la volta que toqui m'hi apuntaré
foraster,
anys fa que dius "jo també hi passaré !"
¿què ho fa que t'amagues al traster?
MERCI PEP, per tot :
- Per conduïr el ramat cada dissabte
- Per ser collonut com ets
- Per tenir una samarreta tan xula que tots estem esperant
- Per tenir paciència tant pels qui van al darrera com al davant
- Per fer-nos llevar tan d'hora i aprofitar el dia |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dv Mai 25, 2007 7:09 am Assumpte: |
|
|
Sou la raó i si veig que el tema funciona, per mi ens una meravella veure-us contents.
Quan vaig començar a fer fotos, la primera aviat la penjarem, donat que era amb màquina reflex i com que ara no se on la tinc en Salvador va dir-me que me la portarà un moment per escanejar-la i penjar-la. Ja veureu, ja quines pintes.
La part teòrica del grup és senzilla:
· Si pot ser camins amples que permetin la conversa.
· Combinar qualsevol des 6/7 circuits que sabem que tenen 1h
· Decidir en funció de la gent i a darrera hora on anem
· Quan ja portem un estona que ja hem escalfat, fer algun canvi: preferentment en pla o pujada.
· Situar la fotografia en un punt pintoresc i si pot ser diferent.
· Quan els camins estan enfangats, pugem per llocs asfaltats.
· Fer re-agrupaments en llocs on es pot desfer el grup, com encreuaments, abans d'un canvi, etc.
Segur que em deixo coses i tot això és fruit de la suma d'invents que vosaltres heu anant aportant... res meu;
i gràcies, David per les paraules, però tornen a ser sobre-dimensionades. El vers, m'ha agradat. Jeje |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|