PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió

LA MARGARITA DEL COLL D'ESTENALLES
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Veure tema anterior :: Veure tema següent
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006

MissatgePublicat: Dl Jun 04, 2007 1:17 pm    Assumpte: CRONICA DE LA PRIMERA SESIO Respondre citant

Ja era hora que comencem a fer la Margarita, sols s'ha fer una petita part de les moltes que té, jo ne dit 10 però segur que ni ha molts més.

Per ser la primera vegada que es feia en grup, L'Experiència va ser positiva.

Coman-sem direcció MURA per la carretera, a la primera cur va que trobem entrem al bosc, seguin un corriol petit entre alsines, roures i matolls, a poc rato ja només trepitgem les roques del Montcau per la seva part mitjana, el Camí cada vegada es mes petit i dificultós de seguí
a la nostre esquerra admirem al Pla del Bages on les poblacions son visibles, destaca Manresa per la seva extensió.

Aviat fem una aturada per mirar les muntanyes del voltant, la Falconera on el David diu que ja gent que ve a fer escalada, els Pujols de la Mata i el Llobet, la roca Picarda, el pla de Serrallonga, etc. més al fons Rocafort, Calders i Talamanca.

Al arribar a les Roques de la Coca, deixem el corriol que segueix la volta al Montcau i enfilem la pujada al mateix cim per la cara nort; 300 m. de desnivell en uns 800 m., ja llocs que pugem com els gats agafats a les pedres fins a la bota del Motcau, de aquí al cim 4 minuts.

Una vegada coronat i retratat, anem direcció al Coll d'estenalles per completar el primer pètal de la Margarita, a la cruïlla dels camí asfaltat es fa una variant per un camí de terra i bosc.

Creuada la carretera i pujades les escales del costat de la barrera entrem al bosc de pi roig (el pinots de la MATA), enfilem les diferents rampes per arribar a carenar, seguim direcció a la Mata pujant a la ermita de Sant Jaume, Foto commemorativa.

Se surt direcció al xalet, passat el qual enfilem el torrent dels confits i la decepció del dia, a la torrentera el camí està tapat de matolls i no soc capaç de trobar la seva continuïtat, a grans mal grans remeis, tornem sobre les nostre petjades fins el coll d'Estenalles a tat drap.

kilòmetres recorreguts entre 8 i 10, temps utilitzat 2 h 20 m.

Lo millor de la sortida la companyia per descomptat i la sorprenent capacitat del XAVI per controlar l'avitollament.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dt Jun 05, 2007 8:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola

he vist les fotos i es una enveja ja que aquestes son les tirades que mès m´agraden. Espero puguer coincidir algun diumenge que no puji al BErguedà per anar amb vosaltres.

AGustinjr
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col·laboracions MOSSENAIRES Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum