Circuits Mossenaires" /> ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA :: Veure tema - Mossenaire a Cavalls del Vent

PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió

Mossenaire a Cavalls del Vent

Veure tema anterior :: Veure tema següent
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005

MissatgePublicat: Dv Set 07, 2007 7:47 am    Assumpte: Mossenaire a Cavalls del Vent Respondre citant

Cita:

Xavi Miquel digué a Corredors.cat:

Aqui van les 4 ratlles sobre la meva experiencia de Cavalls del Vent,sub 24h.
Habiem decidit fer-ho juntament amb en Luigi,estavem motivats i contents però ell aquest cop va tenir més mala sort que jo,es va indisposar a darrera hora,i jo vaig decidir fer-ho tot sol.

Així que tiro endavant i surto cap al Gresolet,refugi escollit aquest cop.Sopo i a les 22h a dormir,no era posible,però, dormir,i habia gent roncant.Decideixo llevar-me a les 2h45min,es preferible preparar-se que estar estirat sense fotre res.
3h20min de la matinada,i despres d`esmorzar surto en direcció al Sant Jordi,als 20 min de pujar per un corriol que m´ha de dur al coll de la bauma,sento un grunyit molt fort a escallos metres a la dreta,i moviments a l`esquerra,eren senglars,paro de cop,i dic osplins! i ara que pasa,jo no volia tirar avall,agafo un pal i faig soroll contra un arbre el grup fot el camp,el gran reste silenciós però no sento que es mogui,paso "amb cuidado"si és pot dir aixi...i segueixo arribo a dalt del coll,i a trotar,paso els empedrats de nit,sense sucarme ni un dit a l`aigua,arribo al Sant Jordi amb 3h15min.
Bon ritme,això m`anima i em dic que un cop al coll d`escriu,seguiré corrent pista avall fins a Greixer dit i fet,amb 2h45min,em planto al Rebost,aigua segell i segueixo pujant.
20 min per sobre del rebost hi ha un bosc a ón ja ens vam perdre l`any passat,aquest any no habia de ser menys,perdo 20 min,buscant la pista,no la trobo,faig 100 mts de desnivell positiu més,fins que torno a trobar el cami,no pasa res vaig bé i segur el temps és bo i em sento amb força,m`haig de frenar constanment per no pagar-ho més tard,2h50min,més tard estic al niu del`âliga,aigua ,segell i pregunto per 2 cops al guarda si està marcat el cami,per evitar pujar a penyes altes,,2 cops em diu que si.
Baixo i sona el telf.és en Luigi,es troba millorat i diu que vé i m´espera al gosolans,molt i molt bé,segueixo i arribo a la cruilla i allà no hi ha res marcat (amb taronja),gracies guarda no esperaba menys de vostè!,pujo a penyes altes,pensant en quina forma tant estupida de perdre el temps,vaja una manera de fer desnivells inutils penso jo,s`acaba penyes altes i em perdo 20min. al coll de moixerò(aqui he badat pq està ben indicat!).
Arribo a Serrat de les Esposes 3h40min,són les 15h50min,començo a anar tard,volia dinar a cortals d`ingla a aquesta hora,que hi farem,decideixo menjar una poma al Serrat de les Esposes,omplir d`aigua i seguir.
Arribo a Cortals d`inglà,a les 17h,he tardat una hora,segell i segueixo.
Paso de menjar,és un fort error que pago en direcció a Prats d`Aguiló,em costa pujar el Coll de vimboca,i els 3 collets següents,truca altre cop Luigi,diu que a ón sóc i em donà anims,diu que mès pera al Prats d`Aguiló,jo vaig fent lentament l`aigua ja ni m`entra,no tinc ganes de menjar,no ho faig i cada cop vaig pitjor,conec el terreny,i han millorat el cami,arribo a la tartera en Luigi,no m´espera a baig al refugi,ha vingut a buscar-me,li dic que no he menjat perqué com m`habia perdut a coll de jou habia esgotat el temps de dinar,em dona un gel,,em costa d`entrar,diu que queden 20 min pel refugi.
3h45min entrem al refugi de Prats d´Aguilò,demanem aigua,cervessa i sopa,15 min més tard estem pujant els gosolans 48 min més tard,és historia aqui Luigi marca el cami i el ritme,jo em sento cansat però molt millorat,trotem tota la serra pedragosa,i s`ens fà de nit baixant el prat llong,però sense frontal seguim corrent avall,fins trobar la pista,menjar i aigua,i seguim per la pista que ens conduirà al Estasen,trotem amb frontal,i quan parem de trotar,és perqué correm,només demano que vingui una pujadeta,per poder caminar,estic suant la gota i em sorprenc a mi mateix,com encara tiro,de cop,paff,l`Estasen 2h30min després de sortir de Prats i de nit,és un bon temps,pujem dalt dels refugi segell i avall.
Fins el Gresolet baixem la baixada,corrent només tardem 40 min de l`estasen fins el Gresolet,bestial,la darrera baixada amb en Luigi marcant el ritme!
Ja està ho he aconseguit,20h49minuts totals,estic molt content,però sé que serà més endavant quan això tindrà un valor.
Ara toca cervesa,que gentilment dins el cofr del cotxe,en Luigi tenia en fresc.Dutxa a les fosques i a dormir(és un dir,no és pot dormir després d`això).

Salut!

Obs,Gracies a tots,teniu de saber que vareu colapsar el meu telf amb els missatges d`anim,també a tots el que durant la travessa m´heu trucat,això anima moltíssim.
Sento moltissim Luigi,que no m`hagis pogut acompanyar la volta sencera,però el fer l`esforç de pujar i decarregarme durant les dues darreres etapes és un fet que tindré sempre molt en compte.

Com diu l avi Mena,tindrem de celebrar-ho.

Perdoneu l`extenció de les 4 ratlles.

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Daniel

Registrat: 28 Feb 2007

MissatgePublicat: Dt Set 11, 2007 10:28 pm    Assumpte: Re: Mossenaire a Cavalls del Vent Respondre citant

Felicitats. Jo només de llegir-ho ja esbufego. Per cert, d'equipació molt elegant Wink

Daniel
_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Apartat Lliure pel que vulguis Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum