PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

MARXA N�ria-Berga

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 06 Des 2007

MissatgePublicat: Dj Jun 05, 2008 9:26 am    Assumpte: MARXA N�ria-Berga Respondre citant

La que era la famosa N�ria-Queralt,s'ha convertit ara en la N�ria-Berga(parc de Lled�),�s una marxa molt muntanyera que enlla�a dos dels santuaris marians m�s estimats del nostre Pa�s,passant per camins,corriols i fins i tot pel bell mig d'un barranc (zona dels empedrats) d'una llargada de 94 km. aprox.

www.92km.com.

Animeu-vos que donen 24 h. per completar-la!!!!!!!!!!!!!!.

MissatgePublicat: Dl Jun 16, 2008 6:14 pm    Assumpte: Respondre citant

xavi miquel ja t'est�s apuntant a la N-Q no facis l'enze i no siguis burru que t'ho passar�s pipa tot gaudint...jua,jua,jua.

MissatgePublicat: Dv Jun 27, 2008 5:17 am    Assumpte: Respondre citant

El passat dia 24,vaig anar a fer un reconeixement del terreny que sempre passo de nit i hi he trobat una petita drecera,que no t'estalvia dist�ncia,per� s� terreny t�cnic.
Arribats a Gisclareny,cal seguir la carretera fins quasi arribar al coll de la bena i abans d'arribar-hi,girar a l'esquerra,cap a cal Tasconet,passar de llarg fins a trobar un cartell de fusta a on hi posa coll de la serra i avall fins a enlla�ar pel coll de Lluria fins al Mol� de cal Ferrer.

MissatgePublicat: Dl Jun 30, 2008 9:18 am    Assumpte: Respondre citant

B� sembla que passats uns petits problemes d'al.lergia finalment el p�jaru miquel,s'ha decidit a formalitzar la inscripci�.

Ja veur�s com t'ho passar�s de luxe,tot gaudint del recorregut.

MissatgePublicat: Ds Jul 05, 2008 12:32 pm    Assumpte: Respondre citant

b�, que s�pigues que estem pensant amb vosaltres i que desitgem tenir bones noticies dem�.

Ahir vaig escriure un missatge d'anims i es veu que no el vaig penjar Embarassed

Almenys com diu la dita "millor tard que mai" SOOOOORT !!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger

MissatgePublicat: Dl Jul 07, 2008 12:25 pm    Assumpte: Respondre citant

MissatgePublicat: Dl Jul 07, 2008 2:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep,gr�cies per penjar lesfotos de'n jordipapiol,m�s endavant far� la cr�nica....

MissatgePublicat: Dt Jul 08, 2008 11:20 am    Assumpte: Respondre citant

--------------------------------------------------------------------------------
B� ja tenim una altra N-Q al pot(per mi no deixar� de ser mai la N�ria-Queralt,tot i que acabi a Berga ciutat).

Primer de tot agrair al dbutxaca les gestions per a que poguessim fer un dinar decent a les 12 del migdia,gr�cies company.

Un cop tips i amb la tarja de control ens encaminem cap als autocars que ens duran a Ribes a on esperem el cremallera que ens dugui fins a N�ria,all� hi trobem a tots i a tothom que fa temps que ens encisa aix� de trescar per les muntanyes i amb aquella cara joiosa de complicitat i un somriure que no se'ns treu del rostre anem saludant i fent comentaris amb els companys i amics de mil i una curses fetes i per fer,s�m aix� de cafres....

Enguany s'han batut tots els r�cords d'inscripci�,fins hi tot hi ha un nombr�s grup de les illes Canaries,uns murcians i uns amics vinguts de Madrid i del Pa�s Basc.

A 2/4 de 5 en punt comencem a moure'ns,tot primer molt lentament,ja que ens hem quedat molt retrassats i no ser� fins a la Ja�a de Ginestar al primer control que la cosa no s'aclareix un xic,all� haviem acordat retrobarnos els que haviem decidit anar plegats:Aldapa,Axari,Ppong,Yves,xavi miquel i massa.

Un cop el reagrupament fet,encarem el pas dels lladres a un bon ritme i sense mirar enrera ni parar per res,en xavi es va quedant lentament i quan arribem a dalt ja veiem que avui no ser� el seu dia,comencem a baixar en direcci� a la collada tot esperant-lo i anar caminant,no ens atrapa.

L'Yves els retrassa per mirar d'enganxar-lo i ens diu que ja va vinguent,que s'ha ajuntat amb en jordipapiol.
Arribem al control de la collada i vinga s�ndria i mejar entrepans(jo dos de formatge),uns aprofiten per untar-se els peus amb vaselina i d'altres per fer estiraments,aix� anem fent.

Ara cap a La Molina per carretera,que fem caminant(un tros que es pot c�rrer-trotar perfectament,per� la tropa no est� per orgues..),enfilem cap a Costa Rasa tota l'estona per la pista sense fer cap marrada per l'interior de les pistes d'esqu� per on es retalla cam�,per� puja m�s dur...
Jo encenc el frontal tot baixant del torrent Negre cap a enlla�ar la pista que ens dur� al control del coll de Pal a on l'Yves i jo passem una bona estona tot tallant taronges,fins al punt que hi ha marxaires que ens donen les gr�cies com si fossim controls....

Altra cop tots junt i ja encarem cap al Rebost a on arribema les 23h54' i aqu� s� que hi fem una bona parada i fonda....(tot i que l'avituallament el vaig trobar una mica m�s fluix que altres anys...)

Ens hi passem ben b� 20-25' i vinga avall cap a Gr�ixer a on arribem passades la 1 a la 1,20' per ser exactes i all� oh casualitat de les casualitats ens hi trobem uns companys bascos que estaven fent els cavalls del vent hi ho havien deixat a la cru�lla de Gr�ixer i ens reben amb abra�ades,sidra,pastes i caf�(tota una sorpresa si n'�s de petit el m�n...)

Ara amb la panxa reconfortada toca pujar el coll d'Escriu que a mi se'm fa molt f�cil,no aix� al Ppong a qui el menjar li juga una mala passada i ha d'afluixar el ritme,no passa res afluixem i anem pujant tot i aix� a un bon ritme.

Passem els empedrats quasi sense mullar-nos(em penso que s�c l'�nic que suco el peu a l'aigua)

Control de Can Cerdanyola a les 3,26,canvi de mitjons i embatumada de peus amb vaselina,menjar una mica,reemplenar el camel i vinga cap al coll d'Escriga.

Jo em sento plet�ric i marco el ritme de pujada,un ritme sostingut,adelantant a nombrosos marxaires que nom�s em pregunten el que falta per coronar,i amb augment arribant a dalt trotant(cosa que m�s endavant pagar� en forma de contractura lumbar,que em far� veure la padrina).

Ara cap a Gisclareny i la seva font i cap al coll de Ll�ria a on l'esquena ja comen�a a fer-me la punyeta i em fa anar molt m�s conservador.

Coronem i cap al Mol� de can Ferrer amb un nombr�s grup en fila de un.
Al control hi trobem en jballano que ens diu que ho deixa que quelcom li ha repr�s i li ha fet mal(company,tu saps que ja tens tot l'entrenament fet,�nims).

Parada llarga s�n les 5,55 ja clareja,vinga va que queda menys ara cap al cam� de la Soleia a on trobem al Kiku,sempre tant simp�tic i que coneix i for�a al aldapa de Zegama i la seva marat�,salutacions i abra�ades potser �s al avituallament que menys ens parem juntament amb els que ens queden,ara toca pujar la carretera de Fumanya a mi se'm fa eterna amb una contractura a l'esquena que va a m�s(fins hi tot camino tort...)
Control-avituallament de la creu de Fumanya a on els hi cantem unes can�ons(aldapa i Yves,fan un bon duet) i els voluntaris ens fan fotos i riuen for�a a costa i gr�cies al nostre bon humor....
Ens obsequien amb un bon pa amb tom�quet i fuet(ll�stima que la truita de patates enguany encara no la tenien fta,per� per l'any vinent ens la van prometre...)

Cap a Espinalbet a on arribem a les 10,56 tot cantant i saludant .

Ara enfilem cap al C�mping i cap al cam� de l'aigua,Santuari a on arribem a les 12,03 i al baixar les escales,se'ns ajunta en jordipapiol fins a la ciutat de Berga i el seu parc de Lled� a on arribem despr�s de 20 h. i 13' d'haver sortit de N�ria,una bona passejada i molt contents i feli�os ens anem a dutxar en unes instal.lacions deplorables,un f�stic!!!,una cosa vergonyosa de veritat.
Salut i rep�blica

Editat per darrera vegada per massa el Dt Jul 08, 2008 3:07 pm, editat 1 cop en total

MissatgePublicat: Dt Jul 08, 2008 11:33 am    Assumpte: Respondre citant

Doncs a veure si algun any m'atreveixo i m�s sabent que hi pot haver truita de patates a Queralt. Un alicient m�s.

El que vaig dir, em sap greu per en Xavi Miquel, que segur que tenia capacitat de sobres per la fita, i enhorabona a aquests extraterrestres que esteu fets els que aconseguiu creuar el punt d'arribada. No conec els llocs per on heu passat, per� sona b�. M'he llegit la cr�nica amb tot l'inter�s i estic segur que fa molt b� a molts que la tenim al cap.

Gr�cies

MissatgePublicat: Dt Jul 08, 2008 3:11 pm    Assumpte: Respondre citant

La Marta Prat va acabar en tercera posici� en poc m�s de 15 h.
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dv Jul 11, 2008 7:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Molt bona cr�nica Massa. El dissabte vaig anar amb la familia a l�Abdou de Gisclareny a on vaig pujar desde les 3 fonts fins pujar CASI al refugi pero la familia no en va aguantar tantat pujada i ens van quedar per les cascades. A mi m�agradaria fer alguna d�aquestes pero tinc por de no acabar ja que mai he fet tanta tirada. Suposo que algun dia me iniciar� i espero que mestre com tu et pugui acompanyar �

salutacions

Agustinjr
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum