Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4776
|
Publicat: Dj Ago 19, 2010 2:05 pm Assumpte: Circuïts de 10 quilòmetres en LINEA |
|
|
Fruit dels entrenaments que faig normalment quan estiuejo, que consisteixen en fer circuïts d'anada i tornada, se m'ha acudit una nova manera d'entrenar:
M'explico;
Sortint d'un punt determinat (Llac de Vallparadís, Centre Esportiu d'Ègara, Masia Torre Mossèn Homs) que s'acudeixen ara, i aprofitant el gps, és fer circuïts de 10 quilòmetres exactes en linea d'anada i tornada.
Tenen diferents avantatges: i és que saps més o menys el temps que pots emprar, que el quilòmetre és a un lloc determinat;
el
0 i el 10,
1 i el 9.
2 i el 8,
3 i el 7
4 i el 6
el 5.
És com un joc i et permet millorar. Un cop trobats un quants circuïts i anomenar-los es poden anar repetint.
De moment tinc quatre que posaré des de Llac Vallparadís i us convido a fer-los i si cal a afegir-me. No se com veieu la idea.
Per cert, després podrem fer també de 12 quilòmetres, de 14 i així succesivament.
Pep
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Ago 31, 2010 4:07 pm, editat 1 cop en total |
|