PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

MURA - MONTSERRAT 2010 - 1 DE MAIG

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 03 Gen 2006

MissatgePublicat: Dc Abr 21, 2010 6:52 pm    Assumpte: MURA - MONTSERRAT 2010 - 1 DE MAIG Respondre citant

MURA � MONTSERRAT 2010

Dist�ncia: 28 km (GPS)

Sortida: a les 8 del mati de la pla�a de Mura.

2 Modalitats: CAMINADA en el grup del Centre Excursionista de Mura o estil MARXA ( corren i caminant)

Durada de la caminada que es fa en GRUP : tot el dia, parada a la font de Matarrodona per esmorzar i a Vacarisses per dinar, arribada al Monestir a les 6 de la tarda. (fins el dinar es fa reagrupaments a llocs ja convinguts).

Marxa de Resist�ncia: dues modalitats, fins al Monestir de Montserrat ( poc menys de 4 hores), o anada i tornada fins a Mura.

Cal portar Moqui-la per el menjar i beguda, hi ha servei de transport del dinar per la caminada.

Editat per darrera vegada per mirabet el Dc Mai 05, 2010 5:08 pm, editat 1 cop en total

Registrat: 03 Gen 2006

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 9:35 am    Assumpte: SERA LA SEGONA VEGADA Respondre citant

Hola a tothom, ja coses que semble que no vaig deixar clares.

En Ram�n i un servidor (de moment sols) pensem fer la travessa m�s dura de la conrada.

MURA - MONTSERRAT - MURA

Si alg� esta vol venir, te que estar a les 8 del mat� del dissabte 1 de Maig a la pla�a de l'esgl�sia de Mura.

Kms totals 57,500

Desnivell positiu + de 4000 m.

Durada de la sortida 10 hores. ( 1 hora parada per dinar)

El dinar es far� al bosc de Vacarisses (Gall Pigat) a les 14 hores, tindrem transport del dinar i aigua en cotxe des de Mura.

El dinar es far� en germanor, acompanyats del l'altre grup que tamb� sortir� de Mura a les 8 del mat� i que fa la caminada popular de Mura a Montserrat.

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 10:36 am    Assumpte: Respondre citant

OHHHHHHHHH aquesta sortida era perfecte per mi, ll�stima que el diumenge passat em vaig tor�ar el turmell i estar� dues setmanes amb el peu embenat.

Que us vagi molt be.

Salutacions i ja direu que tal.

P.D. Si alg� de vosaltres porta GPS ja em passareu el tack, gracies.

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 2:38 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Alex!!!!!!!!!!!!

Caram, no sabia que tenies mal al tornell, ll�tima que ara estaves molt fort.

Ja m'esplicareu com va anar les cronos del Sr. de Can Candi.

MissatgePublicat: Dt Abr 27, 2010 6:19 pm    Assumpte: Respondre citant

mirabet escrigu�:
Hola Alex!!!!!!!!!!!!

Caram, no sabia que tenies mal al tornell, ll�tima que ara estaves molt fort.

Ja m'esplicareu com va anar les cronos del Sr. de Can Candi.

La lesi� de turmell m'he la vaig fer aquest diumenge a la cursa de Gels-Moixero. Una mala trepitjada i turmell fotut.

Sobre CAn candi, doncs res al ser un dia abans de la Gels-Moixero i al ser una pr�via, no ho vaig donar tot i em vaig quedar amb el mateix temps que tenia ( 8:0Cool.

BE espero recuperar-me aviat per seguir donant canya.

Salutacions
carles

Registrat: 16 Feb 2008

MissatgePublicat: Ds Mai 01, 2010 10:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Que podem dir de les sortides del Mirabet, amb ell l'experi�ncia i la natura t'esperen. La tornada a mura la deixarem per m�s endavant, eh nois? Fins la propera .Aqui les fotos : http://picasaweb.google.es/carleslh/MuraMontserrat#
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email

MissatgePublicat: Dg Mai 02, 2010 11:16 am    Assumpte: Respondre citant

Bona sortideta companys, si el turmell m'ho permet la propera..........

Gracies per les fotos Carles.

Salutacions

MissatgePublicat: Dt Mai 04, 2010 6:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Cr�nica de la MURA-MONTSERRAT-MURA

A dos quarts de vuit trec el gos (Flapi) a pixar al carrer tot esperant que arribi en Ram�n Corrales que ho fa a �.

Deixo el gos, agafo les dues motxilles que tenia preparades, una per c�rrer i l�altre del dinar i roba per canviar-me. Marxem cap a la pla�a del poble on trobem en Roc que �s fill del meu estimat amic, Pep Canals. Fem estiraments i arriba en Carles, tots contens de que s�afegeixi a la festa.

Van arribant la resta de caminadors, n�hi ha de totes les edats i mides, amb barret, gorra, boina i fins i tot amb barretina vermella com el foc.

Toquen les 8, repiquen les campanes de l��ngelus del mati i nosaltres ens posem en marxa i comencem a fer cam�. Passem la riera, pugem a la Creu, el Puig de la Balma i el collet on ja suats fem el primer traguet; seguim a la Coma d�infern, pugem el collet del Mal Pas, la Font de Matarrodona i el caminet del torrent de la Cansalada.

Ara va de deb�, la Cansalada ens fa bufar de valent, caram com puja i puja per arribar a la torre de la Morella on el dia es fa ben fosc i els dic: �Veieu aquella l�nea blanca entre la negror del cel, doncs aix� vol dir aigua�. Parem a Can Casajoana on la font d� aigua ens refresca la gola i fa que ens sentim animats, portem una hora i quaranta i pocs minuts, anem molt b� penso jo.

Acabem de sortir i agua avall que fa baixada, un ruixat que fa que en Carles molt previsor es posi un �xubasquero� per no mullar-se. Als 10 minuts deixa de ploure, per� uns trons de cara nord, fa que no les tinguem totes. Ja som a Rellinars i en Ram�n diu que si no es t� que esmorzar! Llavors replica tot seguit que passat el poble ho farem.

Ens parem a mirar els indicadors de direccions i per ells sabem que podem seguin el sender (GR5) i arribar�em a Sitges i a molts altres llocs.
Comencem a c�rrer de valent per sota el tur� i carena de l�Escletxa, fins al Gall Vell (Masia en runes a prop de l�autopista Terrassa-Manresa) on parem a fer el mos que tant reclamava en Ram�n.

Sortim per passar l�autopista per sota i la via per sobre (�s l��nic lloc per on es pot travessar d� una tacada). All� veiem un grup de gent potser entre 100 i 150 entre ells en Vi�eta, que portaven un remat de criatures de Terrassa, Sabadell i Sant Cugat per pujar a Montserrat.

No seguim el GR5, si no les marques de la caminada que va pel mateix lloc que nosaltres; les portem seguin des de Mura i comencen a Castellter�ol. Travessem la carretera C-58, la riera de Sanana i la de Vacarisses i enfilem la pujada al Hostal de la Creu.

A Monistrol ens rentem la cara: Mira ara fa for�a calor!! Si comencem la pujada fresquets ho farem millor. Primera pujada i cam� de les aig�es. En Ram�n est� en el seu terreny, ataca les pujades amb decisi�, sense mirar enrere, es sent fort i dur, el perdem de vista fins arribar al Monestir. En Carles i jo (que vaig molt tocat) anem xerrant per passar l�estona i que la pujada no es faci tant pesada, va i hem diu que la seva dona la Ll�cia, el vindr� a buscar i jo li dic que a Monistrol �s el millor lloc i aix� va ser.

Contens de la gesta trepitgem la pla�a de Montserrat, on �s en Ram�n?, No el veiem fins que ens crida enfilat a un mur. Anem a la font a refrescar la gola, el cap i les cames per tornar a Monistrol i arribar a l� hora prevista.

La baixada es fa amena i divertida. Saludem a tothom que trobem, que en son molts. Tornem a veure el caminaires de les criatures del mat�, sento que diuen: mira ja baixen el de Mura i tamb� sento que criden Mirabet, saludem en Vi�eta i seguim.

A la pla�a arribem a la 1 i cinc, la dona i els fills d�en Carles estant jugant al parc infantil de la pla�a Gran. Ens fem la �ltima fotografia i ell es queda amb la fam�lia. Nosaltres comencen a tenir gana mentres fem la pujada a l�Hostal de la Creu, ara si fem el GR5; el cam� es fa petit ple de brossa, les herbes que punxen fan sagnar les cames amb petites esgarrinxades de molta picor.

Travessar la carretera C-58, 2 km i a dinar. En el lloc indicat no hi ha ning�, en Ram�n ja pateix: No ens tenien que portar el dinar? Truquem per tel�fon al Pep Canals: Ei que passa? on sou? Al punt de trobada (li respon); A nosaltres en falta mitja hora per arribar, ha arribat en Julio i les bosses del dinar?; No, encara no. Espereu 5 minuts que estan en cam�.

Arriba en Julio i la Maria, agafem la motxilla amb ganes i comencem a dinar tot esperant, que com les gotes del mat� van fen acte de presencia la resta de la colla que va a Montserrat.

Quan acabem de dinar, sortim refets a pujar l�escletxa, Rellinars, Can casajoana on la font generosa i fresca en fa retornar la frescor, bevem 5 vegades cada un, ens rentem la cara i el cap pensant en la pujadeta que ens ve per arribar a la Morella prop dels Hostalets d�en Dav�. Coronem i dic a en Ram�n: El m�s fort ja est� passat, ara pujades petites, alguna rampa, per� aix� ja est� al sac.

Dit i fet, travessem el torrent de la cansalada, font de Matarrodona, Mal Pas, Coma d�infern, �ltima pujada. En Ram�n es torna a sentir valent; canya al mono, el segueixo a dist�ncia bastant recuperat, baixada al Puig de la Balma i la Creu cridem fins el descosits contents i com boixos, ho hem fet, ho hem aconseguit.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum