PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

A la Mola amb en Jordi Westermeyer

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005

MissatgePublicat: Dl Abr 15, 2013 9:30 am    Assumpte: A la Mola amb en Jordi Westermeyer Respondre citant

Poder anar amb per qui ser� "la primera vegada" corrent a fer una "Mola" des de Terrassa, �s un esdeveniment important. Per nosaltres els corredors de fons son habituals posar-nos reptes i un cop aconseguits et queda un record profund. EN Jordi Westermeyer fa poques setmanes quan hi vam anar amb en Toni, Climent i Quim, ja deia que en tenia ganes. Dons b�, sense esperar-s'ho el dia abans i mentre entren�vem amb els Mossenaires li ho vaig proposar i per xarxa social f�iem p�bliques les nostres intencions per si alg� s'ho volia afegir.

Surto casa i mentre el meu gps Garmin li costa agafar el senyal vaig cap a la Q8, benzinera coneguda, on m'espera pacientment en Wester. Hi arribo amb tres minuts de retard de l'hora prevista i em pregunto si el repte d'arribar a Can Palet a les 10:30 ser� possible. Aquest repte no �s que sigui important, tan sols que vols que el mat� despr�s sigui llarg per fer altres coses, com anar a dinar a casa dels pares per veure al meu germ� i a la fam�lia.

Tamb� la idea �s fer clavat el recorregut de cada vegada per poder-los comparar i per ensenyar una vegada i un altre a tothom els recorreguts que tan m'agraden.

He parlat pels descosits, ja que: qu� seria si no pogu�ssim petar la xerrada mentre correm ?

la riera, Matadepera, Can Torrella, fins al cam� de la Matagalls, i per carrer de la urbanitzaci� de Matadepera fins a Can Robert, pista i pel canal de l'Abella, Cova del Drac i arribar a dalt superant aquest repte. A poc d'arribar trobar-nos a l'Isaac Romero que tamb� entrena per aquest entorn impressionant i a dalt veure la silueta d'en Ferran Sered mirant com arribem i jus al sortir estar un moments amb la Gemma Franco i la seva mare, que per dos dies seguits havia pujat al cim de la Mola.

Baixem amb en Ferran fins al lloc on ell anir� per un lloc m�s directe, per qu� tenia de ser a casa abans, i que ha estat un luxe poder anar al costat d'aquest muntanyenc experimentat.

EN conclusi�; avui era inevitable de posar-li al l'entrenament una nota elevada. Deu sobre deu i un agra�ment especial a Wester, amb qui m'ha fet molta il�lusi� de poder acompanyar a aquest repte, que segur que ser� un m�s dels que vindran. Gr�cies Wester, i al lector per interessar-se per nosaltres.

fotografies: Wester

A punt d'arribar al cim, coincidim amb en Isaac Romero, que tamb� compartia sentiments per la muntanya que tant estimem

Per� abans i quan tot just passem per Can Robert, on en Wester duu 8 qm . i jo poc m�s de 10,5, comen�arem a enfilar la pista de Can Robert

Despr�s d'haver pujat el canal de l'Abella, qu� millor que retratar la cova del Drac

I amb un perfil inconfusible, veien en Ferran que hem pogut estar uns moments plegats gaudint d'un gran dia

I com dues bones amigues, mare i filla: la Gemma i sa mare, ens les trobem tamb� dalt el cim. La mare el pujant-hi dos dies seguits. Ja sabem per qu� la Gemma �s una atleta tan impressionant: la gen�tica i t� molt a veure. Enhorabona a les dues i gr�cies pel regal de retratar-vos al nostre costat.

He extret de el seg�ent i que m'ha emocionat d'en Wester

Al Facebook en Wester ha publicat el seg�ent

El proper mes de juny far� dos anys que vaig comen�ar a c�rrer, recordo que durant els primers mesos vaig pensar que si un dia pogu�s pujar corrent des de casa a La Mola i tornar, hauria aconseguit una de les meves fites personals m�s importants. Era nom�s q�esti� de temps. Avui i gr�cies al meu company i amic Pep, ho he aconseguit. A les 7:10 he sortit de casa cap a la benzinera Q8 on havia quedat amb el Pep. Ell, com sempre, ja porta uns quants quil�metres des de casa seva a Can Palet. Junts hem enfilat riera amunt cap a Can Robert, hem agafat la Canal de l�Abella fins assolir el punt culminant de la ruta, La Mola. Despr�s hem baixat una part del Cam� dels Monjos i hem continuat per la Canal de les Bruixes fins a Can Robert, riera avall i de nou a casa. Total 21 quil�metres, una mitja marat� per m� i uns 30 qm pel Pep. Pel cam� ens hem trobat a l�Isaac Romero, i a La Mola ens hem trobat amb el Ferran del K�era, amb qui hem compartit una part del descens. Molt bones sensacions, m�ho he passat molt b� i no hem parat de xerrar pel cam�. Gr�cies Pep.

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenant per la Mola Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum