ENTRENAMENTS TORRE MOSSEN HOMS - Terrassa
http://www.mossenhoms.be
FAQ
Buscar
Llista de Membres
Grups d'Usuaris
Registrar-se
Perfil
Inicia una sessió per veure els teus missatges privats
Iniciar Sessió
Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS TORRE MOSSEN HOMS - Terrassa
->
TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui
Publicar una resposta
Nom d'usuari
Assumpte
Cos del missatge
Emoticons
Veure més Emoticons
Color de font:
Predeterminat
Roig Fosc
Roig
Taronja
Marró
Groc
Verd
Oliva
Cian
Blau
Blau Fosc
Índigo
Violeta
Blanc
Negre
Mida:
Miniatura
Petita
Normal
Gran
Enorme
Tancar marcadors
[quote="MIGUEL SBD"]Hola [b]Pep [/b] i els demes [b]Mossenaires[/b] :lol: El dissabte va ser una sortida molt maca i va ser un luxe tidre entre nosaltres al [b]Jaume Folguera [/b](Guido) va queda 1er a la Matagalls Montserrat, pero tambe va quedar 1er a la Nuria Queralt , es un nano amb molt bona projeccio , a la cursa del Cavalls del Vent va quedar el 10è, el[b] Guido[/b] com jo li dic perque es el seu nick dins de corredors.cat junt amb el[b] Raul Angulo [/b]son dos maquinoris muntanyenc :D a la marato de Sant Llorenç de Savall , va quedar el [b]Guido[/b] el 8è i el [b]Raul [/b]el 11è pero lo que vui dir amb tot aixo que apart de que aquest dos personatges son la ostia ,lo bo que tenen es que li agradent vindre a Mossens Homs i relacionar-se amb tot nosaltres . Vui felicitat a [b]L'Agustin[/b] per fer la seva 1ª marato de muntanya ja teneim entre nosaltre un altre maratonia , que segur que fara mes maratons , jo tambe vaig fer la marato de muntanya va ser la 2na marato de muntanya en 35 dies i he fet 3 maratons 2 maratons d'asfalt i 1 de muntanya . Tambe ve tindre molts Mossenaires a la mitja maratio de Sant Llorenç , amb un podi de la [b]Maribel [/b] felicitats campeona :D[/quote]
Opcions
l'HTML està
ACTIU
el
BBCode
està
ACTIU
els Smileys estan
ACTIUS
Deshabilitar HTML en aquest missatge
Deshabilitar BBCode en aquest missatge
Deshabilitar Smilies en aquest missatge
Totes les hores són GMT + 1 Hora
Canviar a:
Selecciona un fòrum
A P A R T A T S
----------------
TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui
CADA SETMANA - Mossenaire
Propostes . Pose'ns les teves curses.
RACÓ D'ENTRENAMENTS
Apartat Lliure pel que vulguis
llegeix el diari des de el teu racó mossenaire
ENTRENAMENTS A L´ÈGARA
----------------
Entrenaments per l'Ègara
RACONS
----------------
Racó del nostre mossenaire muntanyenc
RACÓ DE MIGUEL SBD
RACÓ D'ALEX CASTELLS
RACÓ D'EN MIRABET
UN BON PASSAT (apartats per registrats)
----------------
Sant Silvestre Underground
Per anar recordant
T E S T -- D E -- C O O P E R
Racó Javi López
Fòrum Antic
Animeu-vos !! us esperem amb nosaltres
----------------
www.mossenhoms.be
Revisar tema
Autor
Missatge
MIGUEL SBD
Publicat: Dg Nov 01, 2009 11:36 pm
Assumpte:
Agustinjr
aquesta marato del Congost es la mes dura de Catalunya i em semblar que del estat encare queda temps pero animat per fer-la
Agustinjr
Publicat: Ds Oct 31, 2009 5:55 pm
Assumpte:
Buff
Miquel
... he vist el perfil i la veig imposible per que pateixo molt a les baixades i aquesta s´ha desmadrat una mica.
Tinc coses en ment pero aquesta t´he puc assegurar que no.
salutacions
Agustinjr
MIGUEL SBD
Publicat: Dv Oct 30, 2009 8:37 pm
Assumpte:
Agustinjr
millor dit Sr.maratonia ets un crak , ara nomes a començar a sapiguer lo que es fer una marato , estas trigan en apuntar-te a la marato del Congost la mes dura de Catalunya i pot ser del estat Espanyol , ja parlarem amb
L'Isma
perque ell tambe s'apunti
Agustinjr
Publicat: Dv Oct 30, 2009 4:14 pm
Assumpte:
Miquel
allà on ets creix la bona amistat
Gent com tu,
Pep
i la resta fa que un dissabte a mossenhoms sigui una gran festa.
Que sigueu durant molts anys gaudin de tots els dissabtes MOSSENERS.
L´
Issac
brilla por su auséncia. Te un "pedazo de padre" del qual mira el que ha sortit " un gran pedazo de hijo"
Salutacions
Agustinjr
MIGUEL SBD
Publicat: Dv Oct 30, 2009 9:21 am
Assumpte:
Hola
Pep
i els demes
Mossenaires
El dissabte va ser una sortida molt maca i va ser un luxe tidre entre nosaltres al
Jaume Folguera
(Guido) va queda 1er a la Matagalls Montserrat, pero tambe va quedar 1er a la Nuria Queralt , es un nano amb molt bona projeccio , a la cursa del Cavalls del Vent va quedar el 10è, el
Guido
com jo li dic perque es el seu nick dins de corredors.cat junt amb el
Raul Angulo
son dos maquinoris muntanyenc
a la marato de Sant Llorenç de Savall , va quedar el
Guido
el 8è i el
Raul
el 11è pero lo que vui dir amb tot aixo que apart de que aquest dos personatges son la ostia ,lo bo que tenen es que li agradent vindre a Mossens Homs i relacionar-se amb tot nosaltres .
Vui felicitat a
L'Agustin
per fer la seva 1ª marato de muntanya ja teneim entre nosaltre un altre maratonia , que segur que fara mes maratons , jo tambe vaig fer la marato de muntanya va ser la 2na marato de muntanya en 35 dies i he fet 3 maratons 2 maratons d'asfalt i 1 de muntanya .
Tambe ve tindre molts Mossenaires a la mitja maratio de Sant Llorenç , amb un podi de la
Maribel
felicitats campeona
Pep Moliner
Publicat: Dl Oct 26, 2009 10:36 am
Assumpte:
Si de vegades faig el currículum atlètic, és per què entre tots nosaltres ens anem coneixent. Però el millor és que si ho feu al vostre gust s'ajusti més, i hi hagi més objectivitat.
Per mi, l'Isaac és un plaer pocer compartir entrenament amb ell i és una de les raons per les quals val la pena cuidar el nostre projecte mossenaire.
Adjunto el currículum que m'ha fet arribar;
""
hola pep, et passo 4 ratlles pel mossenaire de la setmana. ets lliure d'afegir o treure el que creguis!
L'Isaac es va inciar amb això del córrer fa cosa de 4 anys, seguint els passos del seu pare, el Cisco, i ràpidament s'hi va enganxar. Primer amb sortidetes per Mossen Homs els dissabtes, després amb curses de 10km, més endavant mitjes maratons, i els darrers dos anys amb les duatlons i les triatlons. També va participar en algunes edicions del famós
Test de Cooper a les pistes de la UAT
, una pràctica que caldria recuperar!
Els darrers mesos no apareix tant com ell voldria per Mossen Homs, ja que combinar els tres esports requereix temps i sacrifici, i no es fàcil llevar-se un dissabte a les 7 del mati.
Els seus objectius pel proper mes de Novembre, passen per estrenar-se a la Pujada i Baixada a Guanta, la duatló de Viladecavalls, i repetir per tercer any la Cursa del Farell.
ens veiem aviat!
salut,
isaac. ""
Pep Moliner
Publicat: Dl Oct 26, 2009 10:31 am
Assumpte:
No deixa indiferent que van passant els anys i el grup va incorporant sempre a nous amics que venen de la mà de gent que creu amb el projecte. I quin és el projecte ?
Entrenar amb gent vinguda de tot arreu, de qualsevol club, nivell, sexe, per fer-ho durant un hora i esperant-nos als encreuaments. Sembla senzill una vegada escrit, però és complicat per què tots tenim ritmes diferents i en canvi s'està aconseguint.
Bé, de tant en tant poso que no es tracta d'aturar-se si un no vol o si; el que desitgi fer bategar el cor al mateix ritme només té que girar a la recerca de l'amic que bé un xic més endarrerit, fer-li companyia i ajuda'l sense fer-lo córrer més ràpid, si no fent-li costat.
Avui érem una bona colla de nous mossenaires, i el circuït ha estat el que baixa pel perímetre del Golf del Prat, fins a la cadena on en rejuntem. Baixem plegats per aquest indret i al costat de la via fèrria de Renfe, fem el mateix. Com ja és habitual el canvi fins la primera torre elèctrica, pugem per la vorera d'un camí asfaltat i des del pont fins la rotondeta de l'hípica una noca acceleració. Baixem fins el torrent de la Betzuca a un del punts, pugem i baixem per diferents lloc i reagrupaments que es fan sempre als mateixos llocs, donat que ja ens els coneixem i al lloc dels girasols ens fem la fotografia. Anem fins Argelaguet, algú bevem i aquí donem via lliure per que tothom torni a la Masia de Torre Mossèn Homs a ritme personal.
En sap greu que m'encantaria poder parlar amb tots, però recordo per exemple que hem tingut el plaer de compartir aquesta estona amb en Jaume Folguera, que va fer la prova amb de la Matagalls-Montserrat amb 8h20' i ha vingut per segona vegada de'n Miquel.
També la Montse, que bé quan li va bé. La Tensi ha dut al seu germà, seriot com ella. En Josep i en Toni, han portat l'Albert que casualment és qui m'ha instal·lat la tdt al bloc, en Fernando ha dut a un amic seu, en Joaquim Izquierdo que forma part dels meus inicis com a corredor a Fondistes de Terrassa i que està encantat, la Gemma, els Joan's, la Maribel en Barcia, i bé: ja sabeu que tots sou igual, igual d'importants per aquest projecte durador i sempre és injust no nomenar-vos a tots.
Un bonic entrenament al voltant dels 10 quilòmetres i l'alegria d'estar al costat de molts amics.
en Mirabet, que volia fer la fotografia per que sortís en Pep. Gràcies
La mateixa d'abans amb ara jo.
Nou mossenaire, amb l'amic Fernando
nous mossenaires, el noi de la dreta germà de la Tensi
En Mirabet, fent de mestre de cerimònia amb un gran model.
Pep Moliner
Publicat: Dv Oct 23, 2009 8:11 am
Assumpte:
hi ara !!
Va ser un plaer,
Josep
, veure't tantíssima estona animant-nos a tots, un per un. Al maño, amb el que vas fer força tertúlia, al vallisolità, al que explicaves coses del Mossèn Homs i m'encanta que creguis amb el projecte mossenaire, que vegades costa de fer veure que son gent vingudes de tot arreu i sense compromisos.
Una abraçada i de ruc res. De fet un dels nostres símbols és el ruc català; però si un cas en som tots.
mirabet
Publicat: Dv Oct 23, 2009 7:59 am
Assumpte:
Hola Pep, retraso la meva marxa de cap de semana per escoltar l-angoixa i el patiment del llavis del mestre Mosenher del 100 km.
Estic dispossat a deixar-me tibar les meves grans orelles de BURRO, per no animar prou al cofrare de la congregacio.
Salut
Pep Moliner
Publicat: Dj Oct 22, 2009 7:13 pm
Assumpte:
Aquesta setmana si que vinc i a la tarda:
Milla de l'Esplai Guadalorce
Mossener
Publicat: Dj Oct 22, 2009 7:10 pm
Assumpte: 24 octubre''09 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00
Si no encongeixen els camins per tanta pluja, hi ha trobada i tu hi estàs convidat
Powered by
phpBB
© phpBB Group. Hosted by
phpBB.BizHat.com