Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
14 d'abril 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4861

MissatgePublicat: Dc Abr 18, 2012 5:25 pm    Assumpte: 14 d'abril 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Mantenir i no caure en la monotonia, �s una lluita que sempre tenim a la vida. Com no podia ser d�una altre manera, als entrenaments en grup que cada dissabte, i des de fa tants anys, de vegades fem algun invent, algun canvi en progressi�, aturada en algun lloc diferent per fer la foto de grup, fer homenatge a algun amic. con�ixer a les persones que portem al costat creant el Mossenaire de la setmana, alternant els circu�ts, sempre al voltant de la mateixa dist�ncia, temps i dificultat. etc
Aquest dissabte es proposava comen�ar per un lloc diferent i que vol�em provar per primera vegada, alguna cosa diferent i, aquest descobriment va �sser el torrent de la Gr�pia, i sembla que homologuem per a futures ocasions.
A les fotografies podem apreciar que els raigs de sol de primera hora del mat�, donen un acoloriment especial. La continua conversa i per primera vegada avui no ten�em ning� nou.
Hem anat, llavors, a aquella recta que molts coneixeu on fem el llarg canvi i podeu apreciar com els que arriben primer, no paren i tornen a buscar als companys, amb la qual cosa es busquen diferents objectius i destacaria algun: ajudar al que ve m�s endarrerit. fer-li companyia i animar-lo, no parar i no refredar-se i fer que l�entrenament pels m�s r�pids esdevingui un xic m�s llarg i sobretot contribuir a un veritable �Entrenament en grup�
Abans de sortir, una grata visita. Un estimat mossenaire i amic i que pensa molt amb nosaltres, en Paco G�mez, tant al seu brillant blog, DUREZA EXTREMA , com piulant al twitter i tamb� fent-nos costat al facebook.
No oblidem que el primer contacte a la xarxa va ser el http://forum.mossenhoms.be que encara que est� menys utilitzat �s un lloc on trobeu un bon resum de tots aquest anys i us convidem a registrar-vos, per si us hem d'enviar convocat�ries.
Agra�m a tots el vostre recolzament i dissabte hi tornarem i si t�agrada c�rrer ben acompanyat o fa dies que no vens, t�esperem. Gr�cies


Fant�stic tractament fotogr�fic, com sol ser costum del nostre amic i Mossenaire en Paco G�mez que em retrata a mi i a qui li agraeixo el seu gest i tamb� que ens hagi vingut a veure a la sortida.



En Paco ens retrata amb una fotografia de gran qualitat. En Gaby en Rafael Atienza i en Fran Frutos queden ben retratats


V�ctor Gros �s en aquest cas el protagonista de la fotografia d'en Paco. Feia dies que no venia, i destaquem la seva marca a Barcelona per sota de 3h.


Enrique, Toni Del Moral i V�ctor Gros.


i en Fernando i en Casi

Gr�cies Paco G�mez i �nims en tot i sort amb el teu fant�stic blog de "Dureza Extrema"

http://www.atletisme-elnatacio.blogspot.com.es/



En Pedro Molina en companyia de qui ser� el nostre Mossenaire de la setmana, que encara en aquests moments no en tenia not�cia



En Llu�s seguit per l'�scar a la baixada al torrent de la Gr�pia

Javier Colado

David, que ja �s un mossenaire dels que ens fa bona propaganda arreu

Toni Burgos, el ciclista, corredor, atleta

En Ra�l L�pez, que a l'endem� feria la Cursa de El Corte Ingl�s amb el seu fill i vestits del Bar�a

En Casi seguit per en Diego, que ja est� millor de l'esquena i l'hem vist fent progressius

En Jordi Renom, que sent de Sabadell li encanta c�rrer en el seu/nostre grup

En Toni Amela, fent bons equilibris

Joan Fort�, que fa mig any que no falla mai



Ja dins el torrent i passant per llocs ben coneguts per en Fran, ens dona l'ok


l'Andreu i en Jose

Avui ens ha vingut en Nicol�s, el pare de l'Adri� que avui no ha estat amb nosaltres


En Toni i en Joaquim, quan ja hem sortit del torrent i ens apropem a l'intercanviador de Torrebonica


l'Albert Cardona, seguit de tota la colla

En Martin Molina, que avui corria amb els seus germans. A la foto, per�, �s en Manel Exp�sito el que va al seu costat

En Joan Molina

i en Pedro Molina, al costat d'en Mariano

El detall dels mossenaires, com en V�ctor, que ha fet primer en tots els progressius, per� que no oblida d'anar amunt i avall

Com l'Oscar, que tamb� ha fet el progressiu i es disposa a anar enrere



[img][/img]


En Llu�s i Manuel


Imatge clar�ssima de com en Martin Molina exerceix de Mossenaire, amunt i avall



En Vicen� Cabanes, que pot entrenar finalment amb nosaltres 10 qm. , despr�s d'haver patit for�a temps per no poder venir

I ara mentre ens dirig�em cap a l'h�pica, tenim el luxe de creuar-nos amb un vell amic de tota la vida, en Paco Galera. que entrenava en bona companyia

Moments previs al canvi d'en Casi amb en Toni i Ra�l

I com moltes setmanes i fa molts anys, ens creuem amb els amics de Sabadell, amb en Pascual de Manequip de negre





[img][/img]








Successi� dels millors moments i prepareci� de la fotografia, que finalment ha sortit tallada per la banda dreta, deixant fora algun amic. Sap greu







fotos
Rafael Atienza, Paco G�mez i jo . Molt agra�ts !!



Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Abr 25, 2012 4:56 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4861

MissatgePublicat: Dc Abr 18, 2012 5:32 pm    Assumpte: Oscar Sari�ena Respondre citant

Quan un dissabte veiem una cara nova ens interessem per saber m�s coses. Primer per qu� deu costar venir per primera vegada a formar part d'un grup on veus que tothom te m�s o menys algun conegut i sempre ens amo�na i ens preocupa que la gent s'hi trobi b�. L'Oscar li va dir un dia en Joan Molina de l'exist�ncia del grup i sovinteja la trobada. Tamb� som conscients qu� donar-se a con�ixer als desconeguts, tamb� ens costa a tots. Per aquests motiu i encara m�s li volem agra�r les seves paraules i ens agrada que ara formi part de la colla com a Mossenaire d'honor. Gr�cies i esperem compartir amb tu molts m�s moments.




ens deia l'Oscar

Bones tardes a tothom:

El meu nom �s Oscar Sari�ena Iborra i visc al barri de poble nou de Terrassa. Tinc 33 anys i estic casat. Tinc una filla de 3,5 anys que es diu Iria i una que ve de cam� de 6 mesos que es dir� Aran.

Fer esport �s una de les parts importants de la meva vida, ja que sempre he realitzat de diferents i de tots tipus.

Principalment els meus esports reis des de ben petit, han sigut jugar a futbol i a la temporada d�hivern l�esqu�.

Ara b�, des de fa ja uns quatre anys, intento sortir a c�rrer el que puc, sense haver realitzat cap cursa important. B�sicament per mantenir-me en forma ja que els anys comencen a pujar.

Gr�cies al Mossenaire Joan Molina, vaig tindre el plaer de con�ixer aquest grup d�atletes dels dissabtes al mat�, i sincerament m�ha encantat l�ambient familiar que es viu i gens competitiu.

Gracies aquests factors, segueixo venint a c�rrec. Convido i animo a tothom que provi aquesta experi�ncia de venir i veur� que repetir�.

Aix� doncs a partir d�ara ja podeu contar amb un mossenaire m�s al grup.

Doncs una abra�ada per tothom i vinga a seguir fent kil�metres.



Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!