Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

Important Notice: We regret to inform you that our free phpBB forum hosting service will be discontinued by the end of June 30, 2024. If you wish to migrate to our paid hosting service, please contact [email protected].
7 juliol 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dc Jul 11, 2012 11:04 pm    Assumpte: 7 juliol 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Una gran colla s'aplega de nou per fer un recorregut ben acompanyat d'amistats. El m�s important �s sentir-se degust amb qui vas i ho tenim garantit. Tothom qui ve ho fa disposat a fer "grup".

Hem encetat l'entrenament baixant per dins el torrent de la gr�pia, al qual li hem agafat gustet. T� la particularitat de ser un entorn fresc i el terra est� for�a b�. M�s aviat en la primer part �s com si trepitg�ssim un catifa d'herba.

Uns reagrupaments, i alguns progressius per fer-ho m�s divertit, que no son obligatoris per ning�, donat que sempre ens esperem als encreuaments. Hem seguit des de l'intercanviador de Torrebonica, fins a la bassa i tot seguit una bona recta, fent un nou progressiu, molt seguit per la majoria.

En direcci� a l'h�pica i una fotografia per donar un momentet de rep�s i procurant passar per llocs amb frescor.

De nou un bon record i una jornada amb abund�ncia de cordialitat i bona ambient.


moment clau de l'entrenament: aquest en el qual tot el grup va junt i es fa la fotografia de record, al costat de les amistats
Record�vem l'an�cdota de que l'Antonio el vam con�ixer l'altre dia i avui ha repetit. Tamb� que venen mossenaires nous, com en Sergio, fill de Jos� Exp�sito, que junta amb en Jes�s, el m�s jove, l'Emilio i en Manel ha estat la fam�lia amb m�s representaci� avui.
Tamb� menci� per en Beni, de Vacarisses corre, que avui s'estrenava de "Mossenaire"
B�, un munt d'amistats com podeu comprovar


Per� abans sort�em del "camp base" amb en Ferran el K�era el capdavant, gran aficionat a la muntanya


En Jos� Exp�sito, seguit per en Beni


I en Ferran, estrenant aquest nou circu�t, que a m�s ara per ara tenim marcat amb una cinta

Tota la colla a fila �ndia, al comen�ament de l'entrenament




Ens sorpren aquest rac� dedicat a un Sant i a l'alcalde de Terrassa, en Pere Navarro. No tenim una explicaci�.


Ja deixem el corriol i anem a la recta on suggerirem un progressiu. Al costat d'en Ferran de Xavi Vilanova que ve expressament des de Sant Quirze per entrenar plegats.


L'Adri� avui no anva tan fi com sempre i de prop seguit per en Joan, vestit amb la samarreta Mossenaire


Aqu�, sobre el quil�metre 2,8 i despr�s del progressiu en Marc, de blanc, exerceix de Mossenaire anant a cercar la colla m�s endarrerida


I en el seg�ent progressiu, ara en baixada, en Ju�n i l'Enrique




En Beni, que tot i que deia que estava lesionat, s'ha apuntat a tots els progressius


Avui hem tingut una amistat excepcional entre nosaltres: en Rub�n Leiva, amb ulleres, que a m�s anava igualment vestit com en Xavi, que diu que ens ha conegut pel facebook i que tamb� s'estrenava de mossenaire.


I en Dani, qui li hem demanat si volia ser el nostre "Mossenaire d'honor", i que ha accedit a explicar-nos coses interessants, ja ho veureu

B�, aquest nou progressiu era el m�s llarg i complicat i hem aprofitat per retratar als amics, conforme anaven arribant al capdamunt d'un cam� fant�stic i a tota pastilla


En David, ha arribat el primer


I en V�ctor, el segon. A m�s, avui, no tan sols ha corregut al nostre costat, si no que a la tarda ha anat a fer la "Cursa de Ca n'Anglada i ho ha fet fant�sticament b�.


I completant el nostre podi particular, en Ferran Serred, que regenta junt amb la seva muller "Esports K�era"


I en Rub�n, vestit amb la samarreta de la marat� de Barcelona enguany i estrenant-se amb la dist�ncia va fer un magn�fic temps de 3h14'18"


En Beni, vestit amb l'equipaci� oficial de Vacarrisses Corre


Joaqu�n Izquierdo, que portem m�s de vint-anys corrent plegats


En Jos� Exp�sito, que ja est� superant la lesi� d'esquena i sempre ens convida a visitar la seva botiga de California Sports

En Fran, que ha fet el progressiu dels primers


En Juan Estudillo, que despr�s de dos anys de ser operat, ja torna a c�rrer


En Toni Amela, en Manel Exp�sito, en S�rgio Exp�sito i en Daniel Morales


Em Joan Forte i l'Ignacio Bravo


Isabel, que tamb� havia estat lesionada, l'Eva Cantero i l'Enrique Moratalla

l'Em�lio Exp�sito, que gaireb� sempre tenim la sort de tenir-lo


I d'una gran familia d'esportistes, la Laura Fabra, parella de l'Ignacio i germana i filla d'atletes


L'Adri�, que avui havia dormit poc i a patit de valent


L'Antonio, a l'esquerra, que ve per segona vegada i que patia per que li semblava que l'hav�em d'esperar, i li he explicar la nostra filosofia. En Jose Perez anava al seu costat i en Carles, que va amunt i avall, tancava el nodrit grup


I la fotografia de les nostres f�mines, que volen animar a les noies a venir a entrenar amb elles



I aqu� una bona fotografia al costat d'un dels millors atletes maratonians de Terrassa, i de groc, en Javi L�pez. Ens hem posat per tenir un record del moment en Joan, l'Eva, Rub�n i jo

I en Jordi ens l'hem trobat a l'aparcament que venia d'entrenar


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Jul 11, 2012 11:59 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4860

MissatgePublicat: Dc Jul 11, 2012 11:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Saber amb qui ens anem coneixent i deixar const�ncia, �s la nostra manera de fer que estem envoltats de grans persones i que tenen les mateixes afinitats com nosaltres. Tenim l'oportunitat de con�ixer per les seves paraules a un atleta que gaudeix com nosaltres i al qui agra�m tant que ens faci costat, com que ens regali el seu curr�culum esportiu aix� com els seus pensaments. Gr�cies i molt contents de con�ixer pel que ens expliques




ens deia en Dani;


El meu nom es Dani Morales Parejo. Vaig n�ixer el dia 9 de mar� de 1989 a Terrassa. Des de petit sempre m'ha agradat fer esport. �s possiblement el meu moment de desconnexi� total amb el m�n.

A la meva adolesc�ncia vaig jugar a b�squet durant uns 6 anys. �s el meu esport preferit, per� per una lesi� al genoll provocat per uns problemes de pes va fer que tingu�s que deixar de jugar de forma constant. Els metges em van aconsellar que per no tenir mes problemes amb els genolls hauria d'aprimar-me uns 45 kilos.

Durant aquesta etapa d'aprimament, el meu germ� Jos� comen�ava a fer les seves primeres curses a Terrassa i voltants. Jo sempre l'acompanyava i veia quin tipus d'ambient havia. M'agradava molt aquesta vida de l'atleta popular. Veure com anaven millorant amb el seu esfor�.

Quan la meva cama em va deixar tornar a fer esport vaig comen�ar a c�rrer. Al notar-me molt mes lleuger anava fent cada vegada mes distancia. Em sentia molt b� amb mi. Vaig ser capa� de perdre pes i a mes vaig comen�ar a fer una cosa que mai pensava que podria fer.

Les meves primeres curses van ser petites curses dels barris de Terrassa. Poc a poc em vaig animar i vaig fer la meva primera cursa de 10000 metres a Barcelona (Cursa de la Vila Ol�mpica 2010).
Amb el temps anava millorant els meus registres i les meves forces, al meu cap nom�s hi ha una frase: "La mejor fuerza locomotriz es la fuerza de voluntad".
Al 2011 em vaig animar a fer la meva primera Mitja Marat� a Vilafranca del Pened�s (Mitja del Espirall). Fins ara nom�s porto 4 mitges, per� se que seran moltes mes.

Les meves marques son molt modestes. Tinc la meva millor Mitja en 1 hora y 30 minuts (Terrassa 2012).

Per mi �s un privilegi poder c�rrer amb els Mossenaires i compartir aquesta experi�ncia de gaudir de l'esport, de la naturalesa i sobretot del ambient de companyerisme que es respira cada dissabte.

Per acabar, nom�s dir� una cosa: "Corre y se feliz", aquesta expressi� m'acompanya en el meu dia a dia.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!