Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

15 de Maig 2010 -Entrenament per MOSS�N HOMS - Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Mai 17, 2010 4:29 pm    Assumpte: 15 de Maig 2010 -Entrenament per MOSS�N HOMS - Hora: 08:00 Respondre citant

En un cap de setmana ple de bones ofertes, no podia falta la nostra: un entrenament que aplega a gent tan guapa.
El circu�t, el que de fa quinze anys donem com a m�s antic. El que ens porta fins al capdavall dels boscos de Can Deu. Despr�s de tants dies de pluja, semblava gaireb� impossible un dia amb tanta lluentor.
El punt m�s allunyat de la sortida est� situat just al quil�metre 5,2 i a partir d'aqu� comen�a la fina pujadeta.
La fotografia en fam�lia �s a la recta impressionant de Can Deu, un lloc que convida a c�rrer.
Com ve sent habitual �s el moment de donar noticies a la colla i aquesta vegada en ten�em una de molt dolenta. Inform�vem de que el nostre entranyable amic en Miquel Moreno, Miquel de Sabadell, que tant ajuda a tots i a tothom sense demanar res a canvi, que brinda els seus entrenaments, que organitza grups, que fa de llebre i que ha revifat l'esperit mossenaire, havia estat protagonista d'un accident greu que sortosament hores d'ara sabem que no perilla la seva vida, tot i patir dolor i haver estat un ensurt enorme. Des d'aqu� li desitgem una r�pida recuperaci� i alegrar-nos de que sembla que aviat i despr�s d'un prudent rep�s, tornar� a ser el de sempre.

Si voleu desitjar-li sort, t� un rac� al f�rum sempre ens est� ensenyant amb el seu mestratge.



Fa unes setmanes que compartim una estona amb aquests bells exemplars canins, que al costat del seu amo, entrenen pels mateixos camins que nosaltres




Al quil�metre 3,4 �s hora de tornar-ho a compactar, com grup i el lloc �s ideal


L'Eugeni, en Casi i en Carles, tanquen el grup avui


El bosc de Can Deu �s una joia de lloc per fer entrenaments tot l'any


L'�lex va i ve, com faria en Miquel si hagu�s pogut venir.



Sens cap dubte dos gran atletes: l'Alex i en Casi


La Rosa ens venia a buscar. Fa dies que no ve a c�rrer: aiii que perder� la forma. Aviat a tornar-hi


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Mai 24, 2010 7:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Mai 17, 2010 4:32 pm    Assumpte: Respondre citant

En Juli, per aquelles casualitats i despr�s de molts anys de no veure'ns, un dia vam coincidir en el grupet que sort�em de l'avinguda 22 de juliol, tot i que de nens hav�em jugat a casa del fillol del meu pare, en Josep Amegeiras, dels quatre-vents (Castell Nou) i hores d'ara fa molts anys que compartim entrenament. Recordo perfectament un any quan a la mitja de Gav� duia un ritme impossible de seguir.

Ens ha regalat el seu curr�culum que pengem per que el conegueu una mica m�s . Un luxe.





diu en Juli;


Hola s�c el Juli Puigantell en tinc 49, mossenaire de fa temps encara que amb una regularitat bastant mediocre en els darrers temps.
Vaig comen�ar a c�rrer senzillament perqu� em 'pico' amb certa facilitat i s�c bastant tossut.
'C�rrer una Marat� no est� al teu abast� ( ja molt abans alg� m'havia dit que per a les arts marcials s'hi havia de n�ixer i que tampoc eren al meu abast). B� vaig comen�ar fent triatlons els primers anys, per fer-ho f�cil!!, 2,38 a l'Ol�mpic de Banyoles-Catalunya, he corregut unes quantes mitges algunes amb alguns mossenaires de pro ( 1,28 la meva millor, buf! que lluny queda!), una Marat� en 3,26 i unes quantes curses de muntanya.
El que realment m'agrada per� �s c�rrer i fer qualsevol activitat per la muntanya.
Fer Vies Ferrades, fer muntanyes amb raquetes o corrent forma part del que jo entenc per plaer.
Plaer com el de c�rrer els dissabtes mat� tot xerrant amb els amics.
S�c aficionat a la fotografia, la darrera de les meves passions, en tinc unes poques penjades a http://www.flickriver.com/photos/40179518%40N05/popular-interesting/ i moltes al meu perfil del facebook.
Finalment i per donar suport a les sortides i al promotor incansable de les nostres trobades us convido a votar al Capgr�s de l'any al nostre amic Pep. Ho podeu fer per internet! a http://www.casinetdelespardenya.cat/contacte2010514.htm
Apa siau,
Juli
P.D. En refer�ncia al comentari que faig de les arts marcials suposo que ja us podeu imaginar de quin color �s el cintur� que tinc guardadet a casa.


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dv Mai 17, 2019 5:58 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
MIGUEL SBD



Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci�: Sabadell

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2010 9:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Gracies Pep Very Happy

per sort el puc contar estic b� , nomes amb 6 costelles trancades pero amb ganes de tornar a vindre els dissabtes a Mossen Homs amb tots vosaltres sort que hi havia aquest dissabte l'Alex fen lo mateix que jo anar i tornar per el recorregut Very Happy

_________________
correr no es de cobardes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!