═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

25 desembre''2010 -Entrenament per MOSS╚N HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4678

MissatgePublicat: Dl Des 27, 2010 12:53 pm    Assumpte: 25 desembre''2010 -Entrenament per MOSS╚N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

El dia de Nadal, i que a mÚs era dissabte, feia preveure que podrÝem ser pocs. ╔s mÚs, pensava que podria estar sol. Les celebracions de la nit de Nadal, que fa a la gent anar dormir tard, menjar torrons i beure cava, el fred que fa aquests dies i que molts Mossenaires ens agrada anar a la tradicional "Pujada a la Mola" que organitza el club muntanyenc, feia pensar que no seria com els darrers dissabtes, que venen tants amics.

Com que la idea era fer una cosa diferent, anar en direcciˇ al poble de Matadepera per fer alguna fotografia per poder enviar a tv3 pels talls publicitaris, i que a veure si els la posen.

Anem fent, i el recorregut l'anem retocant. La primera idea de pujar al Turˇ, ens fa adonar que millor anar a la Font de Can Roure, i veiem que surt un bon circuit Mossenaire que mirarem de repetir, donat que ha estat molt bonic.

Ja de baixada, en Jaume dels Pantaurells, es posa de guia de grup i ens descobreix uns camins nous pel grup, forša divertits, que anaven paralĚlel a la riera de les Arenes, i per aquelles casualitats ens trobem a en Juli, que havia sortit improvisant un entrenament i que s'ha afegit als que anÓvem en jornada de descobriments.

El dia de Nadal hem fet un bon entrenament:podem dir que com sempre.
Ajupits: Ramon, Diego, Juli, Jaume, Manel, Josep, Manel, Javi I Jose
drets: Pep, AdriÓ, Kim, Emilio

Quan hem passat per Matadepera, davant la fašana de l'Ajuntament ens fem un fotografia de record, com l'any passat

Transitant pels carrers amb motius nadalencs de Matadepera

I pels carrers de la vila tots ben contents

No podien faltar els camins de terra, que tantes vegades fem

Avui encetÓvem un nou circu´t mossenaire I passant per la Font de Can Roure, I no podia faltar la fotografia en aquest entorn hist˛ric. Per qui no ho sÓpiga al passadÝs de casa meva, I a casa meva I quan em vaig casar al meu pare li vaig demanar dos quadres, i com que Ús pintor, la muntanya de Sant Llorenš I la de Montserrat. Doncs bÚ, aquesta imatge d'avui fa un quart de segle que estÓ al passadÝs de casa. Estic content d'haver-hi anat, tot i que no era previst de bon comešament en un dia tan senyalat.

Belles imatges en tot moment

Alguns dels protagonistes, en Jaume a la dreta ens ha marcat la baixada, en Margarit al mig: la pujada. GrÓcies a tots, ha sortit un entrenament prou bonic.

Zona que aviat el quart cinturˇ anirÓ canviamt, amb un arbre presidint aquest camps mossenaires.

Des de ôEntrenament en Grup de Torre MossŔn Homsö desitgem a tothom un bon any 2011 i us esperem sempre.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum