Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

19 febrer '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dt Feb 22, 2011 9:31 am    Assumpte: 19 febrer '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Promesa acomplerta en Txavu i l'Oriol: MOSSENAIRES

Ha estat novament una demostraci� per part dels Mossenaires, que creieu amb el projecte d'entrenaments en grup, i ens hem tornat a aplegar m�s d'una seixantena de corredores i corredors, per repetir el conegut entrenament.
A mitja setmana us convoc�vem a la trobada on dues famoses persones, l'Oriol i en Txavu, en Txavu i l'Oriol, a nomenar-los Mossenaries. I venien a c�rrer, sense ser corredors. Ja sabeu que la condici� de Mossenaire s'adquireix quan es ve qualsevol dels dissabte a les 08:00 amb vocaci� d'entrenar en grup, tot esperant als encreuaments. �s clar, que si no es fes aix�, el grup s'esmicolaria pels diferents ritmes que tenim entre els amics que fem aquest entrenament.
En Txavu, que �s una persona polifac�tica, i que es belluga, tamb�,i al igual que l'Oriol, ha aprofitat per fer filmacions mentre corr�em. Ambd�s duien i se'ls veia a la cara, preocupaci� pel fet que no sabien encara si serien capa�os d'encaixar aquest entrenament. A tall d'informaci� l'Oriol a les poques hores, al twitter feia una piulada on deia que volia repetir. Aix� ens agrada i ens fa encara m�s forts en pensar que estem fent tots plegats hist�ria.
En Pep, pensa que la trobada no seria possible si vosaltres no escampeu la singularitat del projecte i l'avantatge de fer un entrenament campestre al costat de molta gent. La frase "c�rrer �s avorrit", no funciona a Torre Moss�n Homs.
Un exemple de com anem creient, �s que en un moment donat un noi s'ha presentat dient que era el marit de la Marga, que ha vingut un parell de vegades o en Jos� Antonio, que ha portat tamb� els seus amics. Tots feu la tasca de perllongar en el temps aquest invent.




Tornant a l'entrenament; hem fet un dels circuits m�s bonics, donat que combina circuits for�a plans i agradables i la volta que fem per dins el bosc de Can Deu, on a m�s s'uneixen les dues capitals del Vall�s: Sabadell i Terrassa. Sempre hi ha qui mostra admiraci� per l'Ermita que ha estat portada des de l'embassament de Sau, d'on es va traslladar pedra a pedra l'Ermita que ara mostra la seva bellesa dins del bosc.
La fotografia de tots plegats ha estat novetat. S'ha proposat per oferir un estampa bonica, i a partir d'aquesta fotografia s'ha fet el retorn al camp base. El que sorpr�n que la majoria aprofitem per no callar ni un moment, com jo mateix i que si pareu l'orella, portem una remor de converses agradables en tot moment.

Estem contents que aneu venint sempre que podeu, per qu� sense la vostra participaci�, la trobada s'aniria diluint, i la clau �s voler compartir aquest espai i temps amb qui vingui, sigui el ritme que sigui. Aix� si: tot corrent.



Anem omplint la zona d'aparcament al voltant de les 08:00 del mat�


a m�s dels nostres nous mossenaires, es preceben noves incorporacions, com el company d'en Jos� Manuel

a l'esqerra tamb� de vert el marit de la Marga i un amic, s'estrenen tamb�


En Txavu no te massa clar on s'ha posat, per� pren imatges ves a saber per qu�.

Joaquin, Jordi, Pau, Adri�, Idelfonso


















Avui s'estrenava una nova mossenaire ben Jove; la filla de la Rosa Cos.

Al capdavant el fot�graf en Rafael Atienza i saludant en Jos� Antonio, a una fotografia amb un entorn incomparable amb l'estimada Mola al fons.



Certa preocupaci� tenen en Txavi i l'Oriol, seguint ben de prop al Jordi Portero i en Jordi Vi�eta

La Dolors ja �s la nostra mossenaire m�s habitual i de fa una bona colla d'anys i sempre en forma. Avui li recordava que aquest circuit fa uns mesos va ensopegar, patint algun molest cop amb el terra.

germ� de la Tensi i en Vilanova.

Germ� de la Tensi


A l'esquerra una nova mossenaire i a la dreta la Tensi, que te en el seu haver una prova de vint-i.quatre hores en pista




Tot i que costa, als encreuments procurem que fins que no arriba l'�ltim no tornar a arrencar. La idea seria retornar sobre els nostres passos i posar-se al darrera: de moment no qualla.







Un nou mossenaire




















Marit de la Marga Moix: encara no ens hem quedat amb el nom. Sempre es mostra estranyesa les primeres vegades que es comparteixen entrenaments d'aquesta manera que fem


Jo a l'esquerra fent el de cada setmana, en Txavu no se si ho veu massa clar. L'estampa �s fant�stica




Finalment surt la fotografia; de postal







El circuit ha estat gravat, gentilesa d'Antonio Gallardo




Gr�cies a tots per venir i enfortir els nostres lligams i t'esperem sempre que puguis al nostre costat per fer all� que tan ens agrada: c�rrer amb bona companyia



Com que alg� em va gastar la broma de nominar-me pre-candidat "Cap Gros" de Terrassa, em va proporcionar con�ixer a dues persones. L'una era com jo nominat, amb molts m�s m�rits que els meus. B�, en el meu cas cap: nom�s que m'agrada c�rrer i engrescar a fer-ho.
En Txavu va fer un discurs de tot amb el que durant la vida havia fet i vaig quear bocabadat. Dalt l'escenari va prometre'm venir un dia i avui ha estat aquest dia.
Amb l'Oriol, que dirigeix i presenta el conegut magazin al Canal Terrassa de "Som Aqu�",
Vaig penjar els videos al meu blog i en algun moment diu que vindr� a c�rrer

http://www.youtube.com/pepmoliner#p/u/3/1rqocGVoHrQ

en el segon es comprometen a venir;
http://www.youtube.com/watch?v=_oMwp7AAK_c

escolteu com es comprometen a venir

la gravaci� del programa �s aquesta;

B�, pel que els conec: son molt bona gent i si el c�rrer m'ha proporcionat poder passar aquestes estones amb ells: "c�rrer val la pena"







En Txavu, que va de verd, ens regala el seu curr�culum atl�tic personal a qui agra�m. Ara el coneixerem bastant m�s i esperem tornar-lo a veure corrent amb tots nosaltres.



Un text sobre mi. Espero que et serveixi. Gr�cies per tot Pep.

Vaig n�ixer a Terrassa al 17 de gener del 77 (s�, tu! 34 anyets tinc ja. Com passa el temps!). Pare d'una nena preciosa, l'Ona, i marit d'una dona genial, la Marta, visc enamorat del meu pa�s, de la seva gent i dels seus paisatges. M'encanta redescobrir Catalunya visitant tots els racons que puc i vivint les seves festes populars. I �s que a la vida tinc dos grans passions a part de la fam�lia. S�n la Cultura Popular i l'Esport. Ambdues crec que m'agraden perqu� amb elles coneixes moltes persones. Hi crec molt amb les persones, pot ser massa. M�s d'un cop m'he fotut una patacada, per� per sort, m'he endut m�s sorpreses positives que negatives. Tot i que no he entrenat mai en cap disciplina d'atletisme, si que m'agrada sortir a c�rrer, per� haig de trobar el moment ideal per fer-ho. I creieu-me, trobar el moment no �s f�cil. Entre la fam�lia i el rugbi ... �ndia s�, no us ho havia dit! Jugo, o faig veure que jugo, a Rugbi amb els Carboners de Terrassa. Un esport que he descobert molt tard per� que penso practicar fins que pugui. Com les curses Mossenaires. Crec que m'hi veureu molt aviat un altre cop amb vosaltres, perqu� tot i que no vaig parlar amb gaire gent, em va agradar molt l'ambient i vaig xalar for�a. A veure quan puc escapar-me un altre vegada!! Aix� s�, no ho far� el dia que tingui partit. El primer dia vaig corre amb vosaltres al mati i a la tarda tenia 15 tios lletjos que m'abra�aven per tots costats massa sovint.

B�, sigui com sigui, o sigui quan sigui, en veiem de nou Mossenaires. Una abra�ada a tots i totes, i ... mentre el IV cintur� no ho esguerri, que feu molts quilometres m�s.

Txavu.




Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Nov 01, 2012 11:00 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
MIGUEL SBD



Registrat: 07 Jun 2009
Missatges: 791
Ubicaci�: Sabadell

MissatgePublicat: Dt Feb 22, 2011 10:18 am    Assumpte: Respondre citant

Gracies per vindre a tot dos Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
correr no es de cobardes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dt Feb 22, 2011 5:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Wink molt be noi. Suposso que hauran vist veure c�rre una pila gent i tothom agermanat fins l�ultim encreuament.

Moltes felicitats.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!