Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

23 abril '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dt Abr 26, 2011 2:57 pm    Assumpte: 23 abril '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Com cada setmana i ja em fa moltes, arriben els dissabtes on les amigues i amics d'entrenar plegats, s'arrauleixen entorn la Masia de Torre Moss�n Homs. Ens sorpr�n la qualitat humana que al llarg dels anys ens ha obsequiat amb la seva companyia.
Sense mes divagacions, ens preocupava pensar que avui per molts elements en contra no vingu�s ning�: la setmana Santa i de vacances alguns, dia de Sant Jordi, i sobretot per qu� al voltant de les set del mat�, plovia de forma intensa.



La Carme i en Miquel no tenien massa clar si venir amb nosaltres i de lluny ens valoraven com que no podrien aguantar el ritme, la Carme sobretot. No sabien que la nostra filosofia existencial mossenaire �s no deixar a ning� endarerit i esperar-nos als encreuaments. Gr�cies per venir al dos.




Doncs b�, la sorpresa que un bon grupet ens hem disposat a transitar per llocs prou coneguts en direcci� a Mossos. Em deia en Miquel que entenia el lloc com anar a l'Hospital, i per nosaltres en canvi �s anar a Castell Arnau. En Miquel �s un nou mossenaire, que ha vingut acompanyat de la Carme que tamb� s'estrenava en aquest tipus d'entrenaments. Un dia ens ensenyar� el pas per un cami proper i nou entorn els nostres entrenaments.
A mitja setmana, ens va escriure en Marcel, preguntant i demanant informaci�, per qu� havia sentit parlar de nosaltres, sobretot en A.E. Corre Vacarisses, d'on tamb� tenim grans amics. Doncs b�, nou mossenaire.
B�, em baixat pel cam� del golf amb una companyia que feia temps no ten�em: en Vicen�, que fa poc m�s de quatre mesos que no pot c�rrer i de fet avui era el primer dia que gosava fer-nos els honors. Em quedat en retratar-nos tota la colla a la bassa del golf, per immortalitzar el moment i deixar const�ncia de la grata not�cia. En Vicen�, per�, ha fet b� en tornar enrere arribat a aquest punt, per qu� no se li reprodu�s el mal que li produeix la lesi�.


Ens deia l'amic Rafael Atienza, que avui les fotografies havien sortit borroses i com sabeu de fa molt temps compaginem les dues col�leccions, les d'en Rafa i les d'en Pep, i tamb� tenim l'ajut sempre a punt d'en Carles, l'Oriol, etc.




En Marcel, de vermell i d'esquena, ens mira tamb� preocupat i es veu el tella moll i recent.



S'endevina que avui serem menys que altres setmanes, per� ens ho hem passat pipa



quin home m�s preparat en Valenzuela. Jo crec que l'aigua no te masses llocs per mullar-lo, i al darrera apareixia l'Andreu, un altre nou mossenaire i amic nostre de fa temps.
Vol dir que avui, quatre persones noves a la trobada


Doncs b�, engeguem, tancant el grup l'Emilo Exp�stito





el menda lerenda, er P�, retratat per en Rafa.


diguem que la fotogafia anterior i aquesta es complementen i veieu que sembla que la gent va contenta, no ?
Avui teniem la Mossenaire d'honor l'Esther encap�alant el grup



Travessem el pont sobre el torrent de la Betzuca


Avui a en Rafa si li ha entelat la cosa


mirant el terra, no sigui cas que...


L'Andreu Arias, amb qui vaig finalitzar plegats una marat� a Madrid
















en Marcel, al qui li estic fotent un rotlle. Espero no l'hagi avorrit gaire.


En Marcel



Poquest avui, per� quatre mossenaires nous. El dia que vingui tothom, haurem d'anar per autopista.





i aquets entorns son egarencs. Qu� poca gent en gaudeix: nosaltres, si, o hi tant.



riem per qu� hem tingut de c�rrer tots dos, en Rafel i jo per situar-nos


aquest es veu la gent situadeta



i aquests entorns son egarencs. Qu� poca gent en gaudeix: nosaltres, si, o hi tant.






Aqu� hi ha l'esquerra hi ha un espantaocells, fa iuiu. Sembla un penjat amb cas.






per dins a Castell Arnau


Raigos de sol, cel impressionant, la mola al capdamunt,





I l'espera Mossenaire: el que ens distingueix al bons mossenaires. De fet no sabien cap on anar, jeje


A l'Andreu li hem ensenyat aquest nou cam�. De fet no ho tenia massa clar




Irene i Esther


I pel cami, dues bones amigues: Laura i Eva, alhora tamb� mossenaires que havien arribat un xic tard.





Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Ds Mai 14, 2011 10:53 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dt Abr 26, 2011 2:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Sempre hi ha un dia que persones venen a provar que fem. Nosaltres intentem animar a que repeteixin. De vegades m'adono que hi ha qui ens fan un rac� dins del cap, i repeteixen i es fan habituals. El cas del Carlos, �s aquest.
No el coneixem gaire, i �s per aix� que volem saber coses i li ho demanem si ens honora donant-se a con�ixer i com amb tots tenim agradables sorpreses.
Ara ens explicar� una mica qui �s i ens satisf� tenir amics com ell. Per molts anys i moltes gr�cies, Carlos.

Ten�em un dubte despr�s de llegir-nos el bonic escrit d'en Carlos, per qu� ens recomanava anar a dinar a la Masia de Moss�n Homs i pens�vem que hi podia estar realacionat, i resulta que a rel de venir a c�rrer pels voltants, un dia va provar l'excel�lencies dels seu menus.

En realitat �s professor de f�sica i qu�mica, vol dir que ja ho sabeu. Un bon professor ens fa una bona recomanaci�.






deia en Carlos;

Hola !
El meu nom �s Carlos D�ez i aquesta setmana he rebut l�honor de ser mossenaire de la setmana. S�c nou aqu� a Terrassa des de fa un any!Sempre m' ha agradat l'esport, algunes modalitats per veure-les i altres per practicar-les. Els meus or�gens esportius sempre han estat lligats al Futbol, tots els dies jugava amb el meu germ� i amics, i sortia a c�rrer a vegades per desconectar( fent les curses de la Merc� i la del Corte Ingl�s tots els anys), unes quantes lesions al genoll van fer que a partir dels 20 anys an�s canviant el Futbol i provant altres esports(front�, p�del, ciclisme, gimn�s, nataci�,senderisme,tennis�). Ara el que faig �s de tot una mica, menys tennis que no encerto ni una, el meu cos em demana practicar esport,a un nivell amateur, per tal de desconectar i canalitzar l�estr�s.



Desitjo tenir salut, toco fusta perqu� em respectin les lesions i continuar venint per gaudir de la vostra companyia i del plaer de fer esport. Una de les coses que m�agrada de l�atletisme, i que voldria que sobretot la gent jove que puja fos conscient �s: que a la vida si vols aconseguir alguna cosa, ha de ser amb molt d�esfor� i sacrifici! I crec que l�atletisme ho contempla. M�agradaria fer una Mitja Marat�!





He d�aprofitar el moment, per felicitar a Pep Moliner, per fer aquest gran grup on pot venir qualsevol persona que vulgui fer esport indistintament del seu nivell!!! Moltes felicitats Pep i a tota la gent que amb tanta il.lusi� t�ajuda. L�ambient de grup que has/heu creat �s genial

Personalment crec que el c�rrer acompanyat ho fa encara m�s divertit i motivador, i aix� �s el que es viu tots els dissabtes a les 8 del mat� a Moss�n Homs.



Aprofito per dir que el men� del Restaurant Escola �torre Moss�n Homs� �s molt b�!. Aix� que a menjar b� i a gastar energia corrent!!



L�esport aconsegueix que , despr�s de l�esfor� f�sic, el cos i l��nima quedin en pau!!Aix� que a fer esport s�ha dit!!

Ens veiem dissabte que ve.




Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!