Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

27 agost '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dt Ago 30, 2011 8:54 pm    Assumpte: 27 agost '2011 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

el "mon �s un mocador" Aquesta expressi� ens dona una idea de qu� moltes vegades esdev� petit.
Sempre ens fa gr�cia com una senzilla trobada s'ha convertit coneguda per l'entorn i m�s d'una vegada tenim grates sorpreses quan anem a llocs allunyats i som coneguts els "mossenaires" amb el projecte qu� entre tots portem. Aquesta setmana destacarem la hist�ria de l��scar, un jove que d'una forma acurada a mitja setmana fa una consulta de si pot venir a entrenar, all� per no ser que hi hagi cap problema.
Com no podria ser d'una altre manera ens complau que la gent ens consideri i ens encanten aquestes trobades i arribat el dissabte sempre tens alegries de trobar a amics i coneguts, habituals els uns i menys els altres, per� saben trobar un moment a l'any per fer-nos companyia i mantenir el caliu desitjat.
Mentre corr�em i conscient de qui ve per primera vegada, va una mica perdut i no es trobi a disgust, ens agrada saber un m�nim, ja sigui esportiu com de projectes propers al que nosaltres tamb� desenvolupem.
Doncs per aquelles casualitats, l'Oscar �s nebot de la tristament desapareguda i gran entrenadora Carmen G�mez Florido, i del gran atleta marxador V�ctor Campos. Ambd�s eren els entrenadors qui van ser els pioners de les trobades: en Javier Jaques i jo mateix. Si la Carmen no ens hagu�s posat "deures atl�tics comuns" �s probable que no els hagu�ssim fet pels entorn de Torre Moss�n Homs.
Tamb�, un cop rebuda la presentaci� que s'ha fet de si mateix, ens complau la sinceritat que brota del seu escrit i ens agrada que ara ja formi part del nostre entorn. A m�s, fa poc que l'�scar ha decidir c�rrer, tot i ser un magn�fic esportista. Li farem seguiment i de ben segur que veurem aviat grans resultats com a corredor.

I ara parlant de l'entrenament, i donat que feia un temperatura del tot diferent a la setmana anterior i m�s aviat amb for�a fred per l��poca, la ruta a seguir va ser per lloc un xic m�s assolellats i la fotografia proposa pel mateix Llu�s, amb un fons magn�fic d'un dia clar de la nostra Mola.

La remor i converses formaven part de l'entrenament i en algun punt conegut s'ha fet canvis de ritme que s'han seguit, aix� si de forma volunt�ria i cercant aquell puntet de millora que dona fer-ho, a m�s en pujades.


Avui en Josep, el mossenaire que va es va estrenar la setmana passada, Josep, ens feia adonar que d'una setmana a una altre veia molt genta diferent. Ens omple de joia veure que sempre hi ha qui creu amb aquesta manera de fer amistats, amb l'excusa del c�rrer i intentant fer-nos costat els uns als altres.


El nostre protagonista: l'Oscar S�nchez Campos. Segur que estava molt estranyat de la moguda mossenaire.



L'Antoni avui anava feli�, amb s�mptomes d'haver passat unes bones i ens explicava que en una cursa que havia realitzat a un poble anomenat "Malcocinado" havia quedat segon

En Mariano, tamb� te s�mptomes de vacances; com l'Antoni van marxar sense barba i han tornat amb ella


En Martin i en Josep, que ens explicava que portava dos mesos i mig amb mol�sties que feli�ment aviat seran hist�ria


En Javi, sempre troba el moment i de fa molts anys per estar al nostre costat


El de la gorra no sabem a qui buscava, oi ?


Ens endinsem en terres sabadellenques i al bosc tan apreciat de Can Deu, on tantes vegades fem acte de pres�ncia


Aquesta recta, ideal pel canvi mossenaire i aqu� els que s'ho han pres m�s pl�cidament. Per darrera podeu observar als mossenaires que han fet el canvi i retornen a buscar a l'estimat company



Avui, m�s amics han vingut a provar la refrescada post-entrenament a la font, com el mateix Jordi Renom, i en Josep que ha aguantat b� l'entrenament


Tenir l'oportunitat de llegir aquest escrit tan sincer, ens fa creure que realment val la pena el projecte que cada dia fem amb m�s il�lusi�, d'entrenament en grup.
Oscar, moltes gr�cies i estem conven�uts que tot t'anir� b� i si diumenge t'estrenes en una mitja, del cert que veur�s com t'agrada moltes coses del que envolten el m�n del c�rrer.

Gr�cies per venir i esperem que repeteixis moltes vegades.





Ens d�ia l'Oscar el seg�ent, ;


El meu nom es Oscar S�nchez Campos, visc a Terrassa des de naixement, i sempre m'ha agradat fer esport.
Vaig comen�ar fent Karate al Gimn�s Esfor� quan tenia uns 12 anys fins als 16.
Mes tard vaig comen�ar a fer futbol al Jabac de Terrassa.
Despr�s vaig estar una temporada sense practicar res d'esport, per estudis, sortir de festa amb els amics, les novies ;), fins que em vaig apuntar al gimn�s als 22 anys i vaig comen�ar a fer peses, i alguna que altre classe d'spinning
Encara que durant aquesta �poca tinc molt bons records, em penedeixo de no haver practicat cap tipus d'esport, en concret atletisme i m�s encara que els meus tiets, ( la Carmen G�mez i el Victor Campos) entrenaven a les pistes de can Jofresa.
Pero bueno amb aquesta edat, tampoc ets gaire conscient del que fas ni penses gaire en el futur i penses mes en passar-ho be amb els amics, a quina discoteca anirem el cap de setmana, a quina noia et lligar�s, a on anirem de vacances i a qui far� la guitza si guanya el meu equip de futbol.
A vegades tamb� f�iem alguna activitat saludable amb els amics, com jugar al futbol, anar a la mola a passar el dia i incl�s acampar tota la nit, anar en bicicleta i sobretot practicar skate board.
A mes des de els 16 anys a m�s dels estudis estudis, tamb� treballava amb el meu pare per guanyar cales per pagar-me les meves sortides i capricis i tamb� per estalviar.
Sempre he estat agra�t al meus pares d'ensenyar-me que qui algo vol, algo li costa

Porto uns 10 anys anant al gimn�s casi di�riament, fent peses i cardio amb el�l�ptica, cinta i spinning.
He sortit amb la mountain bike els caps de setmana, amb un grup i en vacances jo sol sortia pels camins de la BTT de Girona concretament per Lloret, Tossa i Blanes.

I perqu� comen�ar a c�rrer ara?

Per que fa uns 2 mesos vaig deixar un vici que feia 15 anys vaig agafar i es el tabac.
Em vaig donar compte que fumava molt, un paquet diari, fins que un dia vaig dir, ja no fumo m�s i fins ara no fumo.
Millor deixar-ho ara que soc jove i per que jo vull que no deixar-ho quan sigui massa tard.

Vaig intentar trobar una motivaci� per deixar de fumar i va ser comen�ar a c�rrer per veure quan de temps podia aguantar. Vaig comen�ar amb un quart d'hora, despr�s amb mitja hora i ara amb una hora. En aquests 2 mesos he anat pujant la velocitat i la intensitat de l'entrenament.

Cada cop em noto m�s fort, tinc m�s resist�ncia i respiro millor.
Llavors he decidit apuntar-me a la mitja marat� de Sabadell.
Ja se que es una mica boix comen�ar tant aviat a fer una mitja, per� em sento fort, i per mi no es tant important la marca o el temps que trigui a fer-la, si no acabar-la al meu ritme.
Aquesta es la meva motivaci�.

Vaig trobar per Internet, un grup de Terrassa anomenats mossenaires, nom que ve del lloc on parteixen per sortir a c�rrer que es Torre Moss�n Homs.
Em vaig posar en contacte amb el Pep Moliner i em va animar a anar el dissabte a les 08:00 del mat�.

Avui dia 27/08/2011 ha sigut el meu primer dia amb els mossenaires.
No m'esperava una rebuda tant amable per part dels mossenaires.

La veritat es que ha sigut un dia fant�stic, he trobat a gent molt maca que m'han recolzat i m'han donat moltes forces, �nims i consells per afrontar la mitja marat�.
Encara no conec els noms de tots per� desitjo que sigui el comen�ament d'una bonica amistat i que pugui con�ixer a tots i des d'aqu� un envio una forta abra�ada.

Sou un grup molt amable i me n'alegro d'haver-vos conegut.
Si encara queda gent maca i amable es troben al grup dels mossenaires. ;)

Salutacions i disculpes per el totxo



Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!