Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

4 de maig 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mai 09, 2012 5:23 pm    Assumpte: 4 de maig 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Es nota que ve el bon temps: cada dia ve m�s degust c�rrer pels entorns de Terrassa, com fem nosaltres i si pot ser amb tan bona companyia. Sempre �s una inc�gnita saber amb qui rodarem, per� sabem aproximadament en qu� consistir�: xerrint, xerrant amb amics per camins, amb un ambient d'amistat i cordialitat. Trencant la rutina de la gran ciutat i aprofitant aquests entorns tan meravellosos que tenim.

Hem fet un recorregut dels m�s habituals i amb girs per llocs ben diferents: camins amples, corriols, camps llaurats, si b� passem pels seus per�metres per no trepitjar els sembrats.

Als encreuaments, com son el que ens duu als quatre camins, fem un reagrupament amb diferents modalitats: hi ha qui prefereix, relaxar el ritme i esperar a peu dret, hi ha qui no para i va amunt i avall. Aix� contribueix a que si un veritable entrenament en grup.

Fem un canvi en pujada, on demanem a un dels nostres referents, a en Casi, que ens faci c�rrer, encetant aquest progressiu. Curt per� exigent, arribes dalt amb la sensaci� de que, si: ha costat. Baixem al torrent i de nou una acceleraci� prop de Sabadell i que ens dur� fins travessar la carretera de Matadepera-Sabadell i aprofitant el gran aparcament i tenint com a fons la nostra estimada Mola, fem la fotografia de record i fem alguna refer�ncia a properes curses, com la que es far� el 27 de maig pel parc de Vallaparadis organitzada per la Uni� Atl�tica Terrassa .



La Marga i l'Eva, avui son les "Mossenaires Femenines" i fan la crida a totes les noies que vinguin a fer bona colla i segur que ho aconsegueixen. El record fa temps que no ens hi apropem, quan vam ser tretze les atletes mossenaires. Vol dir que ja ho sabeu.


En Rafael Atienza ens fa de reporter i ens mostra els moments d'espera abans d'engegar amb el nou mossenaire, al costat de l'Enrique que lluu la samarreta de bombers, on tothom corria amb la mateixa, amb un canvi: el n�mero del dorsal impr�s discretament.


En primer terme en Pasqual, amb una bonica fotografia amb la masia que ens dona nom: la masia de Torre Moss�n Homs.



i avui tenim en Jos� Exp�sito que sembla que ja pot c�rrer, tot i alguna mol�stia a l'esquena

l'Enric Mateu, fent estirament previs

Sortim, amb en Toni Fern�ndez i un amic que s'estrenava, que esperem torni for�a vegades

jo i en Jose, posant-nos al dia de temes atl�tics

Marga i Nicol�s

amic mossenaire, es diu .... mmm , no recordo.

El germ� de l'Albert L�pez, de grog de corremonts.cat , avui tamb� exercint de mossenaire

I en Carles L�pez, que no falla quasi mai. Aix� si; si te obligacions familiars i algun dia no pot venir, ens ho fa saber. Un luxe en Carles.



Perimetrant fant�stics camps on gr�cies a les darreres pluges, comencen a verdejar


Avui en Joan i l'Enrique no s'havien posat d'acord, per� anaven amb un samarreta similar amb una �nica difer�ncia, la recordes, que t'ho he dit ?







Tanta relaxaci� no pot ser bona: que millor que fer un bon progressiu ? clar que si: hem de provar el material !


i avui l'han encetat un parell de grans atletes: en Casi i l'Emilio


i en Carles i en Jos� Carlos, que ja pot c�rrer amb precauci�.

I ara els preparatoris i com escoltem mentre preparem la foto




avui parl�vem sobretot d'en Javier L�pez




i en Carles L�pez, per poder sortir tots amb el que ser� fotomuntatge de tots plegats.

I aqu� hi som tots, amb dues persones noves, l'Albert Espinal de blanc al costat d'en Casi


i la preparaci� i alguna refer�ncia: la cursa de la Uat i al nostre mossenaire de d'honor, en Javier L�pez, com fem notar als nous mossenaires.


Aquesta fotografia te molt de pes
En Javier L�pez, que ara us explicar� qui �s ell mateix, en Lu�s Maqueda, tot una instituci� a l'atletisme de tot l'estat i sobretot a Catalunya, en Pasqual Vicente, un dels millors atletes locals de tots els temps, i en Diego Garcia, una de les persones que m�s vict�ries tenia en el m�n atl�tic popular i maratoni�. I l'Eva, la parella d'en Javi, que tamb� �s una gran atleta i mare i que l'atletisme tamb� forma part de la seva vida.









I de nou, la sensaci� que val la pena matinar un xic per veure als amics. Gr�cies per ser com sou !!


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Mai 16, 2012 10:14 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mai 09, 2012 5:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Fa molts anys va apar�ixer un noi per les pistes de Can Jofresa: en Javi. Jo m'hi passava sis o set dies a la setmana i estava a la junta que vam nomenar a en "Mosqui" com a entrenador de fondistes. Recordo exactament el dia en el qual venir i els present�vem i li feria d'entrenador durant molt de temps. Com a gran entrenador el va motivar molt�ssim, tant a ell com a la resta del grup. Casualment tenien els mateixos cognoms i ample rialla tots dos i son grans persones. Diria que semblaven fam�lia, encara no es coneixien. Junt amb un grup fant�stic que recordo amb nost�lgia, vam arribar �sser als entrenaments fins m�s enll� de trenta persones, on jo tamb� m'hi posava a seguir les directrius del grup. Aviat vam veure la seva fortalesa mental dins al grup, les ganes de millorar al costat de grans companys, i tot i la joventut, s'esfor�ava d'all� m�s. Li vaig demanar si ens podia explicar coses per ajudar a la gent amb la seva gran voluntat al f�rum de mossenhoms.be i ens va regalar grans articles al Rac� d'en Javi L�pez, i feia un gran esfor� per tenir-nos al dia, i cada dia ens ho explicava a tots al f�rum i apren�em d'ell. Vam veure que entrenava dos cops al dia i que aconseguia resultats per una persona amateur, que es feia gran atleta, que feia grans marques, que aconseguia campionats i en definitiva est�vem al corrent de la seva progressi�.
No se si mai tindr� el reconeixement que es mereix, donat que el club sempre ha estat com ha estat, amb un munt de problemes i els hi han passat aut�ntiques joies com ell.
Tamb� recordo com a la cursa de festa major de Terrassa per primera vegada, crec que vaig posar-li jo mateix el xip a la sabatilla, si no m'equivoco.
Sabent com d'entranyable �s la fam�lia, tant el pare com la mare, que han estat els millors seguidors, pensava que tenia un podi dalt de tot a Bag�, i encara que aquell any no la vaig encertar per qu� venir un mite de l'atletisme com en Benito Ojeda, si que hores d'ara ja sap que �s guanyar curses.
Segur que tenim mil hist�ries i he escrit aix� sense llegir el que ens ha enviat, per� del que n'estem m�s que conven�uts que es una de les millors persones que et pots trobar per aquest mon.

Ell mateix va demanar de ser "Mossenaire d'honor" i ens fa molt il�lusi� que finalment ja formi part del nostre patrimoni.

No havia esta mai "Mossenaire", donat que la condici� de mossenaire nom�s s'obt� venint un dissabte a les 08:00 i fer-ho entrenant en grup i hores d'ara �s un luxe que ens hagi regalat la seva companyia i esperem que no sigui l'�ltima i sempre que pugui ens acompanyi, com tants d'altres campions.









DEIA EN JAVI LOPEZ

El meu nom �s Javier L�pez i s�c un atleta popular de la ciutat. Tinc 31 anys i m�apassiona aquest esport. El dissabte vaig tenir l�honor de ser el Mossenaire de la setmana i de gaudir d�una horeta d�entrenament en bona companyia.
Explicar� una mica la meva vida atl�tica fins a dia d�avui. Molt resumida, perqu� tinc tantes coses per explicar que crec que necessitaria un llibre per escriure tot.

Vaig comen�ar a c�rrer l�any 1999, mentre feia el servei militar. En aquella �poca no coneixia les s�ries. Entrenava 3 dies per setmana i feia qualsevol cursa que em proposessin en terres menorquines (on feia �la mili�). Suposo que la disciplina militar juntament amb la que cada cop semblava �passi� per aquest esport han fet que avui, despr�s de m�s de 12 anys continu� amb la il�lusi� del primer dia. Precisament en aquesta �poca vaig debutar en mitja marat�, una de les meves dist�ncies preferides. El resultat d�aquell debut; campi� de Balears en categoria promesa-militar. Tamb� vaig aconseguir ser campi� de Balears de cros curt, en aquesta mateixa categoria. Recordo feli�ment aquells mesos que van suposar els meus primers kil�metres com atleta.

Nomes tornar a casa, amb la carta blanca, ja tenia decidit que volia donar un pas endavant en aix� de c�rrer i dedicar-li m�s temps. El meu pare m�havia parlat d�un company de feina, amic seu que era (i �s) molt bo corrent. Vaig contactar amb ell i ben aviat ja tenia un excel�lent company d�entrenaments i tot un mestre i mentor per a mi que em va ensenyar molt. Una persona clau de la que sento gran admiraci�; en Pascual Vicente. Va ser en Pascual qui em va presentar a una altre persona molt important per a mi, en Francisco L�pez, �Mosqui�, el meu primer entrenador.

En Mosqui va ensenyar-me que eren les s�ries, que eren els ritmes, que era aix� de �controlar-se�. Jo pensava que les curses es feien a tope des de el comen�ament, fins a la fi, ja ja... Imagineu les �punxades� a les curses sobretot. Al poc temps d�estar a les seves ordres, vaig notar una gran millora en les meves marques. Tamb� vaig comen�ar a competir amb la samarreta de la U.A.Terrassa, club en el qual encara corro.

Recordo gratament la primera vict�ria amb la samarreta de la U.A.Terrassa. Va ser a Castellbisbal, a la cursa popular d�estiu. El meu gran amic i excel�lent atleta xil� Daniel Herrera va c�rrer sense dorsal i va fer-me de llebre . Aquell dia en Daniel portava a la seva filla a c�rrer la cursa infantil i va aprofitar el viatge per donar-me un cop de m�. Ell hagu�s pogut guanyar la cursa sense problemes, perqu� no tenia cap rival per fer-li ombra. En Daniel i jo hav�em compartit un munt d�entrenaments junts, ell molt m�s c�mode que jo, est� clar!! �s una de les persones que m�s m�ha transm�s l�humilitat i l�amistat en aquest esport, a m�s de la meva profunda admiraci� com atleta.

Vaig con�ixer al Pep Moliner tamb� al poc temps. Va ser de les persones que m�s em va animar a c�rrer. En aquella �poca a la UAT hi havien varis grups d�entrenament. Admirava als que anaven davant de tot perqu� corrien com b�sties. Un dia, el bo d'en Pep em va dir unes paraules que encara recordo i que mai oblidar�. Em va dir �no et costar� gaire arribar a on s�n ells�� Tot atleta necessita confian�a. Aquell dia en Pep me la va donar. Tot un luxe per part d�un excel�lent ultra fondista.

Potser la vict�ria m�s especial de la meva curta carrera atl�tica va ser a la mitja marat� de Roda de Ter. Aquell dia corria amb la il.lusi� de fer una bona posici�. No m�importava la marca. Des dels meus inicis somiava en guanyar algun dia una mitja marat�, i va ser aquell dia i de forma inesperada. Donat el tret de sortida juntament amb una cursa de 10 km, vaig posar-me al capdavant. Als pocs kil�metres vaig comprovar que �rem pocs. De fet al km 5 el primer atleta dels 10 km i jo, de la mitja �rem al capdavant. En aquest punt, la cursa de 10 es bifurcava , aix� que vaig c�rrer els �ltims 16 km en solitari. No m�ho podia creure!! Amb el pas dels km vaig augmentar la distancia amb el grup perseguidor per guanyar i fer un pet� al terra per celebrar aquella vict�ria. No s� si mai m�s tornar� a guanyar una mitja, per� es cert que aquell dia, aquell moment mai podr� oblidar.

Amb Mosqui he viscut un anys molt feli�os, plens de bons �xits com atleta popular. Per exemple un record de Terrassa de mitja marat� en categoria promesa. Un cinqu� lloc en un campionat d�Espanya tamb� de mitja (promesa)o un subcampionat de Catalunya per equips. Un tercer lloc en un campionat de Catalunya de marat� per relleus o ser el guanyador un any del circuit de curses popular de Terrassa. Alguna que altra vict�ria a la cursa de muntanya de Sant Lloren� Savall o altres.

Al 2005 vaig debutar en marat�. 2:42 va ser la marca a Gav�-Castelldefels. M�havia proposat estar entre 2:40-2:45, i aix� va ser. Una gran experi�ncia. Volia c�rrer a Barcelona, per� va ser l��poca en que aquesta marat� va deixar de fer-se durant un per�ode de dos anys.

Un any m�s tard vaig decidir demanar al meu gran �dol �popular� i actual entrenador, que es fes c�rrec de mi en la preparaci� de la pr�xima marat�, que seria, aquest cop s�, a Barcelona. Ell, de forma desinteressada, va accedir. �s tot un honor, encara avui en dia, ser el seu alumne. La marca, en el meu retorn a la marat�, va ser de 2:36. Posteriorment vaig baixar fins a 2:35 en un campionat d�Espanya a Sevilla. Marca que encara no he pogut superar, per� que estic conven�ut que algun dia, si tot va b�, tinc possibilitats. Ho he intentat un parell de cops, sense �xit, per� almenys a l�ultima he tingut un premi inesperat a un temporada molt discreta; subcampi� de Catalunya de marat� en categoria s�nior a la marat� d�Emp�ries 2.012.

Amb en Maqueda he aconseguit guanyar algun 5.000 i 10.000 en pista. Curses de muntanya i bones actuacions a altres curses. Gr�cies a ell 15:35 als 5.000 pista, 32:48 als 10.000, tamb� en pista o 1:10:55 en mitja. Tamb� v�rem proposar intentar batre el record de Terrassa de la prova �1 hora en pista�. La marca de tot un il�lustre Toni Pedrero, feia molt de respecte. Aquell dia, el meu company Bernat Monter i jo, v�rem batre per partida doble aquell r�cord que portava un munt d�anys. I �s que en Pedrero va posar el llist� ben amunt. Ell mateix ens va felicitar a peu de pista, nomes acabar la cursa. Tot un honor. Guanyar una San Silvestre (Gelida) o una cursa solid�ria (cursa de muntanya contra el sida a Badalona) estan entre les que m�s carinyosament recordo, gr�cies al mister Maqueda.

En aix� de c�rrer tot no han estat marques, entrenaments i curses. Puc dir que gr�cies a aquest esport he conegut a la meva parella. Vaig con�ixer l�Eva mentre feia s�ries a Can Jofresa. �Quin millor lloc per con�ixer a la persona que estimes? Gaudeixo del fet de poder compartir curses i algun que altre entrenament amb ella.

Tampoc puc oblidar els grans moments que passo compartint entrenaments amb gent com el Diego Garcia, Enric Vila, Carlos Gonz�lez, Esteban Ram�rez, Pep Moliner, Josep Guimer�, Ahlam Elkakdi, Joan Galan�O persones que simplement han estat tot un referent o especials per a mi, com l�Arturo, president del Viladecavalls o el record de la mort d�en �Sebas�, tot just fa un any. Miguel Piqueras, Bartolom� Serrano, Jaume Leiva, Vicente Mu�oz, etc...

Segurament ara mateix em deixo algun que altre nom....Amb amics com aquests, tot �s una mica m�s f�cil.

Ens veiem ben aviat al pr�xim repte!!!
Javi L�pez

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!