Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

4 d'agost 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Ago 09, 2012 12:16 pm    Assumpte: 4 d'agost 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Avui mentre pens�vem que ser�em pocs, at�s que altres anys aix� es produ�a per aquestes dades d'estiu, poc imagin�vem que tornar�em a ser una gran colla.

Hem fet un circu�t un xic llarg, poc m�s d'onze quil�metres, i combinaci� d'altres prou coneguts i amb un final diferent que ens ha ensenyat en Javi Colado.

Sempre tenim a amics que venen a fer gran el projecte d' "Entrenaments en Grup" que s'ho fan venir b� quan poden venir, com ha estat tornar a veure entre nosaltres en Jordi Vi�eta i el seu fill Jordi, que hem vist com s'ha fet de gran en poc temps. En Josep Casasola, tamb� sempre que pot ve, com ho ha fet avui.

Per� el m�s important: una oportunitat per fer esport, salut, gaudir de la natura i dels entorns de la bella �gara amb bones converses. Tamb� fent bons canvis per provar com tenim "el material" i donar per bona la trobada que gr�cies a tots anem repetint.

Gr�cies a tots. !!


La foto de "fam�lia mossenaire" en el camp ben segat, que no fa pas gaire encara tenia un al�ada de verd considerable


Avu� li deman�vem a l'Oriol si volia ser el nostre "mossenaire d'honor" i ha accedit i li ho agra�m i ara sabeu tots una mica m�s amb qui tenim la sort d'entrenar.


Amb en Marc al capdavant seguir per una molt bona colla cap un dest� per tots desconegut


L'Albert que ens ve amb la seva muller la Irene, que ve al darrera de vermell. Com d�iem la setmana passada i no ens cansarem de repetir, porta el portal http://www.corremonts.cat , on us podeu registrar per rebre bones informacions del nostre mon esportiu muntanyenc.


En Juan i en Marc, han protagonitzat el primer progressiu que hem fet paral�lel a la carretera de Matadepera.


I tamb� l'�lvaro de color fosc. L'�lvaro no ha fet mai cap cursa ni marat�, per� enguany s'est� preparant per fer la seva primera Matagalls-Montserrat i al que tots li desitgem sort.


L'Enrique Moratalla, que al grup que mossenhoms te al facebook penjava una fotografia del circu�t d'avui


En Kim al costat d'en Javi Colado, seguits per en Pedro. En Kim fa pocs dies va fer una cursa de molta anomenada al calendari Catal� com son els quinze quil�metres de l'Espluga de Francol�


l'Albert P�rez.


En Jos� Antonio Pinto i en Xavi Miquel, uns habituals del projecte


I l'Antonio, seguit de prop dels amics Carlos, Juan i V�ctor


Joan Forte, seguit per en �lvaro i Pedro Molina. Pedro feia dies que no ten�em la sort de tenir-lo

l'Entique


cunyats i amics: Jos� Antonio i Antonio


En aquest segon progressiu els que l'ha fet a tota revoluci�


Pedro en primer terme, amb aquesta bella panor�mica, seguit per en Joan i Alberto


I la colla, una mica m�s relaxada i de blau en Jordi Vi�eta. En Jordi ha fet a la ratlla de dinou Matagalls, acabant alguna prop de les onze hores en total en la seva totalitzaci�.










una grata sorpresa trobar en Llu�s caminant amb la seva amiga, que ens han prom�s venir a c�rrer amb nosaltres aviat


I amb el fill que tamb� estava fent esport i per cert, que se'l veia molt fort. Un plaer trobar-vos i us esperem aviat


Aquesta caracter�stica nostra, d'anar a munt i avall i que fa m�s gran l'entrenament: sentir-se recolzat pels amics.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Ago 09, 2012 12:20 pm    Assumpte: Respondre citant

Del que se de l'Oriol �s que forma part d'aquesta gran fam�lia del mon del c�rrer i que llegeixo per la xarxa, donat que forma part del club amic nostre dels Pataurells de Ca n'Aurell. La primera vegada que hi vaig parlar va �sser a la cursa de la Campana de Vacarisses i de llavors en�� ens hem saludat un munt de vegades.
Ens explicar� ell mateix coses, per qu� ens fem una idea quan correm al seu costat de qui porteu al costat. Gr�cies Oriol per fer m�s gran el projecte.





Hola,
Hem dic Oriol, tinc 36 anys i s�c de Barcelona. Vaig comen�ar a c�rrer amb 15-16 anys amb curses populars de barri a Barcelona, per� no ha estat fins ara que realment hi estic ben enganxat.
Amb 20 anys vaig trobar feina al barri de Ca N'Aurell de Terrassa, i all� hem vaig quedar fins als 33. Far� uns 7 anys que hem vaig trencar el lligament del genoll esquerra, i com a conseq��ncia d'aquest succ�s vaig anar a parar al "Squash Marconi", molt aprop d'on tenia el despatx. All� feia recuperaci� pel genoll, i all� va ser on realment hem vaig enganxar a c�rrer.
Realment la passi� per c�rrer hem va arribar molt r�pid, amb q�esti� de 2-3 carreres, vaig decidir que per poc que pogu�s, sortir�a a c�rrer.
I aix� ja porto corrents 7 anys, vaig comen�ar amb carreres de 10 Km., despr�s Mitges Maratons, i encara m'haig de decidir per las Maratons, tot i que crec que m�s d'hora que tard, caur� la primera. Las carreres de Muntanya tamb� he fet alguna, �ltimament m'estic decantant mes per Muntanya que no pas asfalt, es mes distret, tens mes satisfaccions, i naturalment es m�s sa.
Tamb� hi participo molt activament amb el grup "Pantaurells de Terrassa", els dimarts al vespre correm per dintre la ciutat de Terrassa fent sempre diferents recorreguts, i els dijous al vespre correm per muntanya en las rodalies de Terrassa, tamb� naturalment sempre fent diferents recorreguts.
A reveure,
Oriol
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!