Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

25 d'agost 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Ago 29, 2012 8:07 pm    Assumpte: 25 d'agost 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

L'agost, mes d'estiueig per excel�l�ncia va tancant les seves portes i per primer cop veiem que el projecte d' "entrenaments en grup a Torre Moss�n Homs" no ha parat ni un sol dissabte i amb for�a amics que decideixen compartir aquests entorns i pr�ctica esportiva en conjunt.

El circuit proposat �s el que ens duu fins a l'entrada de Sabadell i que est� al qm. 5,4 i per constatar-ho la fotografia testimonial.

Hem passat per llocs en els que recordem que si han fet campionats de cros prou importants per aquest entorn tan acollidor com �s el bosc de Can Deu i que, tret de la ferida del tub de gas que el travessa, est� igual que fa un munt d'anys.

Tenim sort de que ens venen moltes persones amb les que val la pena entrenar i que ens queda un record que a mitja setmana perllonguem amb un recull d'imatges i que els anys diran si van deixant petjada a les nostres vides amb l'excusa de fer 10 qms. durant una 1h. molts dissabtes i des de ja fa una bona colla d'anys.


Avui hem tornat a fer-nos la fotografia de fam�lia abans de comen�ar a c�rrer a l'�rea de lleure


els primer rajos solars d'un dia que com molts en aquesta �poca esdevindran calorosos, amb en Pasqual, Diego i Joaquin en primer terme


La particularitat dels progressius que fem i veure com ens esperem no quedant-nos parats, com l'Alex que sabem que te una forma f�sica excepcional i que prepara grans reptes per aquesta temporada. D'esquena en primer terme els que tamb� han fet el progressiu proposat. Juan i V�ctor.


A l'esquera en Joaquin Ortega enmig en Juan, que ha tornat d'unes vacances que sempre recordar�.


En Casi, que feia m�s d'un mes que no entrena regularment i no es trobava massa b�, al costat d'en Toni Amela


l'Alberto, avui ja ha pogut venir al costat de l'Antonio que cada cop el veiem m�s endavant.


I ens ha vingut la Carme Ballesteros despr�s d'haver estat a Londres. Aqu� amb l'Eva Cantero, que entrena regularment


dos amics, l'Alex i l'Antonio Rubio, que al f�rum ens te penjats un grapat de circuits per l'�gara


l'Albert Cardona, encetant temporada mossenaire


Al nostre pas per Sabadell, foto de record


que s'aprofita per reposar una mica i per deixar a tothom tornar al ritme que es vulgui, tenint en compte que alguns estarem, per�, esperant al que vagi m�s endarrerit.


En Casi amb el mossenaire d'honor d'avu�


Ens hem anat a refrescar un xic a la font de les canyes i de passada coneixem una mica m�s al nou mossenaire, el noi que duu botella d'aigua, Lizandro Mella Basualto, i que a mitja setmana se'ns presentava i anunciava que vindria al grup que tenim obert al faceebok. Ens explicava que no tenia costum de c�rrer pel camp i demana consells i que entre-tots li donem, encara que veiem que est� molt preparat per fer esport. Gr�cies a tots per venir i ja ho sabeu: dissabte vinent m�s
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Ago 29, 2012 8:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara fem all� que tant ens agrada que �s donar-nos a con�ixer per que sabem una mica amb qui tenim la sort d'entrenar i el tarann� atl�tic i en V�ctor se'ns presenta i veiem que est� fet un atleta amb molt de futur i que ens alegra formi part de la nostra fam�lia mossenaire





ens deia en V�ctor:

Hola!!! S�c el Victor i tinc 38 anys.
Porto gaireb� tota la vida fent esport, i estic molt vinculat al m�n del ciclisme, que amb un grup d'Amics formen la penya ciclista "elsdesempre", i fem marxes de ciclisme tant de mountainbike, com de carretera tot l�any.
Abans nom�s corria quan arribava l�hivern, i aprofitava per fer qualsevol San silvestre, i les mitges maratons de Terrassa,Gava-Castelldefells i Granollers, per� arribava la primavera i deixava de c�rrer.
Fins que fa 3 anys vaig decidir combinar la bici+c�rrer i ho veig for�a compatible, i en dona peu a fer m�s curses tot l'any.
Ara porto m�s de 20 mitges maratons, 2 maratons a Barcelona, 1 marat� de muntanya a Sant LLoren� Savall,la trail Asics de Sant Esteve de Palautordera e innombrables curses de 10 km a m�s a m�s de diversos duatlons....
Ara mateix estic preparant de nou una marxa de btt (la SELENIKA a Navarcles),i una altra vegada el pr�xim Marat� de muntanya de Sant Lloren� de Savall que em va agradar molt.
Les meves intencions per l�any que b�, vull fer alguna ultra, per posar el cos a prova, ja que la llarga dist�ncia m�agrada m�s, i provar a fer algun triatl�.
Abans de sortir amb els Mossenaires, quan entrenava a Torrebonica,ja m'havia creuat amb vosaltres en m�s d'una ocasi�, i el Jordi Martinez (el masatgista), em va parlar d'aquest meravell�s grup. Vaig provar un dia i em va encantar, c�rrer en un grup en feia for�a il.lusi�, ja que m�agrada con�ixer gent nova que li agradi la mateixa afici� que a mi,i a m�s a m�s, he apr�s molts corriols per Torrebonica que hi s�n a prop de casa.
Ha sigut tot un plaer ser el "Mossenaire" de la setmana, de poder entrar en el projecte d�en Pep, que d�aqui a uns anys el recordarem amb molta il.lusi�. Ja ens veurem m�s de un dissabte, FINS AVIAT!!!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!