Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

22 desembre 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Des 27, 2012 1:31 pm    Assumpte: 22 desembre 2012 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Davant el dia en la qu� la gent ens desitgem m�s salut, per all� que l�gicament la loteria nom�s toca a un baix percentatge de gent, almenys "tinguem salut"

El dissabte, era un d'aquells dies en els que ve molt degust c�rrer: no fa vent, no fa fred, no plou i hi ha molt bona gent: qualsevol es queda a casa.

La ruta, en la l�nia de camins que tots coneixem, amb alguna petita variant i esperant-nos, com en nosaltres �s costums: almenys fins a la fotografia de fam�lia que aprofitem sempre posar-la en un context que ens porti bons records, amb el fons de la Mola i en un lloc que no hav�em fet fins a dia d'avui.

Una mossenaira nova, l'Anna, portada de la m� d'en en Salva Pou que ens demanava que la cuid�ssim b�, que li recomanava la nostra companyia. Tamb� ens deia que els entrenaments qu� a Barber� organitzen estaven inspirats en tots nosaltres i el nostre projecte, cosa que ens afalaga.

Resumint, han sortit 9.8 quil�metres, un parell o tres de progressius i un bon rotlle que �s massa. Gr�cies a tots.


fotografia de fam�lia


Instants abans de sortir; Zarco, Amela, Marga i Quima


Llu�s i Zarco


V�ctor


La Tensi i el germ�


Parlant amb la Rosa, Xavi Miquel


Kim, Wester i Carme


comencem ?


Pedro, Carlos, Lizandro, Joan i d'esquena Javi.


Hassan, que no parla gaire, per� s'ho passa molt b�


Josep, Joan i Enrique Nilo


Beni, Sergio i Jose


Ignacio, Jorge i Laura


Antoni, Fran i Manel


Fran en pausa


I tots fent-nos costat


En el primer progressiu, l'Alex i en Victor capdavanters, retornant a buscar a amigues i amics


Despr�s d'un corriol molt maco, ara toca pujar


I passem per la font de l'Argelaguet, amb en Cisco al capdavant


I ara ens tornarem a reagrupar per fer un progressiu, aquell que vulgui provar-se


El primers ratjos solars es lleven de bon mat� per regalar-nos aquestes belles vistes


Emilio i la Cristina en primer terme


I l'Anna, la nostra nova mossenaire que s'estrenava avui, segurament no sabent el que l'espera d'aquests entrenaments que fem en grup


L'Alex parlant amb en Vi�eta, i a la dreta en Llu�s. En Wester amb forra negre seguit pel germ� de la Tensi




La Tensi, ja fa tota l'hora seguida corrent i ja te projectes de curses molt llargues al seu pensament


Despr�s d'un progressiu de torre a torre, observeu l'Alex a la dreta que ens ve a buscar.


Emilio i Casi


Jose en primer terme


I de nou la pausa, per ser-hi tots abans no engeguem


Carlos, Rafael, Josep


Joan, Carlos, Rafael i Josep

I ara ve el moment m�gic que sempre �s diferent on hi som tots, per sentir-nos m�s part d'un tot





Avui ten�em la Carme Ballesteros que ve sempre que pot


L'Anna, que en aquest moment destac�vem la seva primera participaci� en el projecte


l'Anna al costat d'en Jordi, parant els dos l'orella


Joan Molina


L'Anna l'he fet aixecar i es fa un tip de riure




No se de qu� em sona aquest



Sergio Exp�sito, de California Esports


Amb la gran mossenaire que ens far� la fotografia de fam�lia, la fant�stica Anna Cos




En Jos� del Calif�rnia ens regala uns carnets amb descompte per la seva botiga

l'Antoni Gallardo, qu� despr�s d'un any sense poder entrenar per problemes a la cama, ara torna a ser un habitual


Rafael Atienza, fot�graf que ens ajuda.




L'Andr�s i en Vicente, qu� com que ara no poden c�rrer, venen a caminar una estona i ha estar amb els amics mossenaires amb els que aniran a esmorzar en acabar


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Gen 03, 2013 4:08 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Des 27, 2012 1:41 pm    Assumpte: Respondre citant



Amb l'Antonio tenim un munt d'experi�ncies plegats i segurament en dir� algunes i me'n deixar� d'altres, per� volia posar algunes per qu� qued�s almenys una mica en la mem�ria dels que no el coneixeu tant com en un moment vaig tenir la sort de compartir.

All� pels finals dels anys 90 tant l'Antonio com jo comen��vem a veure un munt de possibilitats en aix� de c�rrer i con�ixer a persones que tamb� els agradava.

Per aquella �poca coincid�em gaireb� cada setmana a les curses que es feien prop de casa i tamb� an�vem lluny a fer maratons, com a Val�ncia. Corria amb el Corredors de Fons de Viladecavalls i estava molt orgull�s del seu club i de l'Arturo i molts amics m�s.

Recordo que cada setmana tenia de felicitar-lo per alguna proesa: quedar primer veter� del calendari de curses que per aquella �poca organitzava la REvista de Marath� Catalunya, va ser durant alguns anys el primer. Tamb� quan va comen�ar a pujar dalt dels podis com a veter� a tot arreu on anava i gaireb� sense excepci�, la seva pres�ncia era garantia d'�xit.

Va fer molts amics, i gaireb� tothom sempre qu� parlem d'en Zarco nom�s tenim que bons records.

Va ser el primer Terrassenc en fer una marca d'elit, treballada en la prova dels 100 quil�metres, amb 8h 38', feta a consci�ncia i que anava a entrenar per acumular quil�metres. Recordo un especialment, que despr�s de venir de molt lluny, quan va arribar a les pistes Municipals d'Atletisme de Can Jofresa, encara va completar unes voltes per arribar als setanta quil�metres.

Segur que destacar�em un munt d'amics i ell recorda, molt, en Jordi Mart�nez Abad, com a massatgista gr�cies al qual es trobava en un punt adequat pels seus reptes.

Quan entrenava amb el seu gran amic Miguel Piqueras, que semblaven dos Kenians, quan els veies a passar junts pels camins de Can Bon Vilar.

Tamb�, el seu gran amic Antonio Pedrero, que feien un munt de s�ries per afinar l'estat de forma.

Nom�s cal dir que si amb m�s de quaranta-tres anys era capa� d'assolir marques 1h11' en mitja i de 2h32' en marat�, us en podeu fer una idea.

Tinc un record molt profund, de quan ell i jo van fer la Matagalls-Montserrat, on el vaig con�ixer encara amb m�s rotunditat i podies parlar d'ell de tot i veies com la gent se l'apreciava al seu pas. Sempre recordem que vam arribar a dalt a Montserrat corrent pel cam� del cremallera per fer una marca per sota de les quinze hores.

Quan jo vaig debutar a la cursa dels 100 quil�metres va voler estar al meu costat i s'hi va passar tot el dia, des de la sortida fins que vaig finalitzar, passant pels meu defalliments i si no recordo malament, tota la segona part va estar rodant al meu costat i no em va deixar ni per anar a dinar. Son coses qu� nom�s recordem els qu� sabem qui hem tingut la sort de con�ixer a aquesta vida com ha estat l'Antonio Zarco.

Molts m�s records em venen al cap, per� penso qu� sabeu que ell �s molt modest i no vol parlar b� d'ell mateix, i ara, encara qu� corre menys i fa esport amb els seus grans amics en Miguel Piqueras i l'Antonio D�az, aquestes dues darreres setmanes s'ha engrescat a venir i a m�s sabem que en Miguel tamb� ho far� i aix� ens omple de joia i alegria, com no us podeu imaginar.

B�, tan sols agrair-li personalment les estones que gr�cies a ell he sabut apreciar el que �s un amic de manera directe en la seva persona.

Va venir a casa a portar-me el seu escrit i me'l va llegir i ara el podreu llegit tamb� vosaltres:

Diu l'Antonio:



� Hola !

Me llamo Antonio Zarco.

Tengo 58 a�os.

Mi vida deportiva empez� cuando yo tenia 30 a�os. Un poco tarde pero acertado. Los 5 primers a�os estube en un gimnasio haciendo pesas. Sal�amos a correr un d�a por semana, hasta que llego mi primera cursa: la de Guanta. Y as�, todas las semanas, compitiendo durante 13 a�os, pues fueron los mejores a�os de mi vida. Dej� de correr y me pas� a la bicicleta btt y hacer senderismo. Pues tambi�n me lo paso bien.
Estas semanas atr�s he vuelto otra vez a correr y la verdad es que no hay ning�n deporte que me haga tan feliz como correr.

Quisiera decir a los que corren que en los �ltimos 15 a�os he estado practicando yoga, estiramientos y te sanas y lo recomiendo a todos los que practican este deporte, ya que no te lesionas casi nunca y siempre est�s en forma.

A todo esto, quisiera hacer una reflexi�n: que las marcas buenas; esto es lo de menos. Para mi, el que llega el primero o el �ltimo todo tiene su m�rito y lo mas importante es disfrutar y pas�rtelo bien con los compa�eros. Es lo que hacemos todos, cuando nos encontramos en Moss�n Homs. Gracias Pep por organizarlo tan bien.

Tu amigo Zarco que te aprecia.


--------------------------------------------------------------------------------
Marcas.

Marat�n Valencia - 2h32'43"
Media Marat�n Sitges - 1h11'38"
10 Kil�metros --- 33'16"
Copa Catalana, 4�
Campeonato de Catalunya
1� Media Marat�n Berga
2� 10 Km. Sant Boi
1� Media Marat�n Barcelona

100 Km.
8h38'44"

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!