Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

CURSA CALIFORNIA SPORTS 5K

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses.
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dg Mar 24, 2013 11:05 pm    Assumpte: CURSA CALIFORNIA SPORTS 5K Respondre citant



Inscripcions obertes a una cursa que promet ser un �xit i m�s perqu� es desenvolupar� per la Rambla d'�gara. i on la recompensa tant a nivell organitzaci� i la il�lusi� que hi estan posant els nostres amics Mossenaires; Sergio, Jos� i Emilio . No ens la podem perdre i si no voleu perdre l'oportunitat, feu un lloc al calendari i all� ens hi veurem tots.


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dt Mai 28, 2013 6:18 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dc Abr 17, 2013 7:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Inscrit a ramblejar una mica, alg� m�s s'hi anima ??

A veure si fem una bona colla i tenim un bon record de la primera edici�
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dg Mai 12, 2013 5:46 am    Assumpte: Respondre citant

Molt content de la cursa que em va sortir a la cursa de California Sports.

Per raons professionals vaig estar molt lligat a la cursa i per raons de amistat encara molt m�s. Les primeres, per qu� la familia Exp�sito va confiar en mi en for�a temes relacionats amb l'esdeveniment i la segona; per qu� tinc el plaer de con�ixer a una fam�lia plena d'il�lusi� per portar a la nostra ciutat una cursa amb segell propi; Sergio i M� Jos�, Jos� i Emilio van posar molt m�s que il�lusi� a en poc temps fer una prova que hores d'ara ja se li dona una nota molt alta i que es far� un lloc en el calendari atl�tic.

Des de primera hora �rem aportant en el nostre granet de sorra, un m�s de la gran quantitat de persones que estaven compromeses en aconseguir que tot an�s rodat.

Veure com els nens s'il�lusionen per c�rrer i esperar a fer un escalfament per comen�ar a competir.

La Rambla la puj�vem amb tota les energies i en un circu�t homologat per la federaci�, i sabent que a Terrassa conv� donar espectacle, es va pujar per la Rambla en una clara aposta per fer gaudir als Egarencs d'atletisme de qualtat. Es pensa en futur, ja que la prova segur que acabar� tenint renom internacional, n'estem plenament conven�uts.

De baixada anava prop d'una amistat de tota la vida, en Oscar de l Uat, un amic que conec prou b� i amb el que vaig anar.

Saludar a molts amics, i al final comprovar, que encara que sense una especial preparaci�, creuar la meta amb 19'04", per sota de vint minuts en el que pr�viament no m'imaginava aconseguir.

En conclusi�, que va estar un cap de setmana en el que vaig gaudir de moments molt �ntims amb persones i competint i fent cursa, que de fet trobava a faltar. Agrair a l'organitzaci� que hagi comptat amb el meu petit granet de sorra, als amics al costat del quals vaig poder c�rrer, i el crits d'�nim que vaig poder serntir durant tota la prova i que des d'aqu� agrairia un a un.






http://www.californiasports5k.com/
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!