Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

5 Octubre 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dj Oct 10, 2013 12:20 am    Assumpte: 5 Octubre 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Amb l'entrenament que vam fer ens posem com a "motos", i la nostra "Mossen�ire d'honor" comparteix aquest moment. De fet sembla que la gent est� molt forta, ja que el circuit era exigent i a m�s el vam triar pensant no enfangar-nos massa i fent un dels que d'altres vegades hav�em fet, per� a la inversa.

Sorpr�n que tanta gent s'aplegui en torn la masia per fer aquesta trobada, que forma part d'un projecte que ens agrada. Veiem moltes persones que van a buscar "la cua" i ens agrada i ho destaquem, i en els progressius fem la nostra pr�pia classificaci� i podis constants. Tot forma part d'aquesta aur�ola en la que ens belluguem de passar una bona estona plegats.

Hem anat a Matadepera, que �s on ni ens molesten massa els cotxes i tampoc els molestem massa, encara que avui an�vem ocupant tota la via i als encreuaments alg� podia pensar que form�vem part d'una cursa i s'aturaven al nostre pas, i �s que fem goig tots plegats.

Gr�cies a tots per ajudar a fer el projecte de nou memorable.


La Sandra al costat d'aquest esportista motoritzat

I des de la nostra masia favorita, comencem l'entrenament

Ben b� sembla una cursa, per� ens anem fent costat

Al mig la Cristina al costat de l'Ignacio


Despr�s del reagrupament, continuem la nostra marxa

I els carrers van plens de "Mossenaires"


Anem de cap cap un dest� incert, capficats pensant on farem cap.


La Gemma la veiem sense genolleres, vol dir que anem recuperant-nos


I el jugador de golf dins la g�via, passejant el carret�

R�tol fet de puny i lletra, com abans al segle passat. Hi ha gent que s'estima els entorns, faran cas?

En Jordi, en nostre mossenaire de Vilassar

I en aquest progressiu els capdavanters han estat: Isabel, Jose Luis, Hassan i Emilio, que se l'ha pres seriosament i que era de pujada

I tenim als nostres il�lustres veterans, en Pedro i en Josep Maria

i en Ricard Moliner, de Runparadis, qu� ja �s un habitual. Veieu a l'esquerra la nostra "MOssenaire, Sandra, de color taronja, com va a buscar als companys. I a la dreta tamb� la Sandra, qu� no falla mai

L'Alberto i en Joan, seguit per l'Eva i en Jos� Luis.

Atenci� al detall; mentre arriba la Cristina, els mossenaires m�s solidaris retornen a la cerca del m�s endarrerit

... que est� com una moto: b�, amb dues motos

I els que fan de mossenaires, tornen a arribar al reagrupament, despr�s d'anar amunt i avall: Carmelo, Alberto, Albert i Jos� Luis

A punt de deixar el cam� per tornar a entrar a la urbanitzaci�

I en el darrer progressiu, for�a exigent, el can ha estat el primer, al costat dels nou mossenaire blau cel, Ferran i Joan

Indicacions dels forns de la zona

El moment m�s familiar, en el que a la font de la Tartana fem el que ja sabeu i �s: saludar als nous i avui als cl�ssics, que ja en sou una bona colla






Eeeep !! aquest va sobre rodes.

I com que ara tot era baixada, s'ha apretat de valent, en Xavi de mossenaire al costat de les nostres noies

Lluis, que �s una persona que se li nota que us t� com a fam�lia, atl�tica, i fa un munt d'anys que fa de mossenaire. Sempre explica acudits, algun de molt dolent que no reprodueixo; (el de la panxa)

La Laura Fabra, est� cada dia m�s engrescada i enguany arribar� a fer la mitja marat� aviat.

I quan torn�vem cap a casa, ens hem aturat a la casa de mobles d'un mossenaire que ens estimem molt: en Wester, el bi�leg m�sic, compositor, interpret i que regenta al costat del seu pare el seu negoci i on podeu trobar tot tipus de mobles, a la carretera de Castellar


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Oct 16, 2013 11:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4851

MissatgePublicat: Dj Oct 10, 2013 12:24 am    Assumpte: Respondre citant

Una noia molt qu� endevinem molt forta i que no coneixem gaire, encara que sabem que �s germana d'una habitual mossenaire, La Isa i que mentre corr�em v�iem com anava amunt i avall i qu� semblava passar-s'ho b�. Ha volgut destacar "I Run With Leiva", qu� �s amb qui entrena. agra�m que ens hagi volgut fer els honors i queda proclamada "Mossen�ira d'honor", moltes gr�cies i per molts anys!!





No s� per on comen�ar, aix� de qu� el Pep aquest dissabte passat em digu�s que seria Mossen�ria d�Honor he de dir que se�m fa molt gran.

Comen�ar� presentant-me;

S�c la Sandra, tinc 28 anys i l�afici� de c�rrer he de dir que no �s una cosa des de ben petita, �s cert que sempre m�ha agradat el c�rrer, a l�escola era de les poques que els hi agradava quan s�havia de fer una prova de velocitat, eren pocs els companys de classe que els hi agradava quan ens portaven a les pistes de Can Jofresa.
Fent un gran pas en el temps, la meva gran afici� al c�rrer far� uns 8 anys, quan em vaig topar amb la gran persona, tant personal com professional i a la qual considero un amic i admiro tant, el gran estimat, Jaume Leiva. Per mi compartir uns mesos d�entrenament amb ell em va marcar molt, em sento molt afortunada de poder dir que ha estat el meu entrenador.
Dedicar-se professionalment a l�atletisme, ser una atleta d�elit, �s MOLT dur, per no �s un esport que es reconegui tot l�esfor� que hi al darrere, una pena la veritat.
Aixecar-me d�hora per sortir a c�rrer o per anar a les curses he de dir que em costa, m�agrada molt dormir, jijiji, per� despr�s �s molt gratificant, sobretot quan acabes una cursa i veus que no tens l�mit, que en algun moment penses que no pots, per� quan arribes a la meta, penso:
� Oh! Ho he aconseguit, he arribat� el saber que no he abandonat, no m�he rendit, perqu� el c�rrer �s molt psicol�gic, per� lo millor �s no pensar i deixar-se emportar, no pensar en els quil�metres que queden per fer sin� en els que ja has fet i no mirar enrere, i sempre tenir en ment un SI, �s dur de vegades i sobretot al principi posar-se, per� a mida que vas entrenant i surts a c�rrer t�acaba enganxant, per mi i perdoneu l�expressi�, �s como una droga, a mida que surto a c�rrer vull m�s, estic �enganxad�simaaaaaaaaaaaaaaa�!!!
Quan m�s necessito sortir �s quan tinc aquells dies durs, destr�s, un mal dia a la feina i necessito sortir per alliberar toxines.
Per mi c�rrer es transportar-me a un altre m�n, la meva ment s�allunya de tot lo negatiu, despr�s d�una sessi� de running s�c una nova Sandra, he passat per la deixalleria de reciclatge, jejejeje ☺
En aquest �mundillo� del c�rrer, englobant, les curses populars, les mitges maratons, les maratons i triatlons, t�adon�s que hi ha gent de tots els gustos i colors per� un gran percentatge �s gent molt maca i sana, i grans professionals, com Jaume Leiva, l�Anna Cos, Just Sociats, terrassencs amb els qual he pogut compartir una sessi� i ha estat un gran plaer.
Mai oblidar� el dia 17 de mar� d�aquest any, acompanyar a la meva estimada germana, la Isa, a la marat� de Barcelona, c�rrer un tros amb ella i acompanyar-la en els seu entrenaments i poder veure que es una dona �corage� que no hi ha obstacle que se li resisteixi, que �s persistent i continua en els seus entrenaments, tot i ser mare, muller i una gran germana, ella objectiu que es proposa ho aconsegueix, perqu� si, �s una lluitadora i la va acabar, �s una Super campiona, he apr�s molt d�ella i encara hem queda molt aprendre, s�c la seva deixebla. Ara tenim un nou repte, la marat� de muntanya de Sant Lloren� Savall per ella i per mi la mitja, quins nervis!!!! Ho aconseguirem, podem!!!
Per concloure, ja que estaria hores i hores escrivint de qu� sento al c�rrer, �s un esport en el qual pots sortir sola amb o sense m�sica, amb companyia, amb gent desconeguda com �s el cas de les curses o b� en aquesta gran fam�lia que s�ha format cada dissabte a les 08:00 hores en Mossen Homs, aix� que no us oblideu que aquest dissabte tenim una nova trobada! No deixeu de venir, tot i que un dia no estigueu molt motivats o hageu vist que en la primera o segona trobada no heu rendit el que esper�veu, s�ha de seguir venint, i continuar entrenant!

Gr�cies, moltes gr�cies per deixar-me formar part d�aquesta gran fam�lia, ja que havent gent com tu, Pep, �s possible formar cada dissabte el gran equip que formen amb aquest supers entrenaments, per cert aquest dissabte quin bon entreno!
Torno a dir, gr�cies, sense tu no seria possible.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!