Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

30 Novembre 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Des 04, 2013 11:32 pm    Assumpte: 30 Novembre 2013 -Entrenament per MOSS�N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Si quan acaba la tardor, no fa fred, quan en far�? si no digueu-li al Sr. Cavall, que va del tot abrigat. Els gossos van amb jerseis
de llana i els cavalls amb roba d'abrigar: i els "mossenaires" com anem? ens fem calor entre nosaltres, ja sigui amb una conversa
agradable, ja sigui per qu� quan corres normalment entrem en calor i moltes vegades si portem guants, ens acaben fent nosa. Veureu
cada setmana valents que van gaireb� estiuencs, com en Juanjo i la setmana passada en Marc.
B�, aviat tornarem a tenir aqu� la bonan�a del temps bo, i esperarem a la primavera, per� ens quedar� veure si a l'hivern tamb� sou tantes les valentes
i valents que gaudiu corrent.


El meu avi sempre deia: "Ande yo caliente y r�ase la gente", segur que el cavall pot provocar algun somriure, per� segur que amb
el fred qu� feia, estava una mica m�s de gust


I com ve sent costum darrerament, una bona colla de persones amb ganes d'entrenar plegades surt des de la Masia de
Torre Moss�n Homs




Es nota que els agrada entrenar plegades la Mireia i la Marta, mentre ens reagrupem i anem amunt i avall


I van per la segona setmana els nous: a la tercera ja s�n considerats "Mossenaires" de ple dret. Vol dir que hi han vist
alguna cosa que els ha agradat


I el que sortosament ser� el nostre mossenaire d'honor, a l'esquerra, en Sebastian, tot parlant amb en Joaquin Izquierdo


Mentre contemplem bells paratges, al fons la mola i Torrebonica







La Sandra se li nota que �s molt competitiva i fa costat a tots els progressius que es proposen, junt amb en Jose Exposito,
han fet les primeres posicions

I amb una fotografia d'en Juan Vazquez, veiem arribar al lloc de la fotografia de familia a la Mireia Domenech


I agraim les fotografies d'en Juan, que tamb� fa de reporter i ens regala la seva col�laboraci� period�stica


Quan l'Albert ens convida a la xerrada que hi haur� l'endem�, en relaci� a la mort s�bita, a la Mitja Marat� de Matar�




I la fotografia de fam�lia on demando disculpes si alguna vetada poso alguna fotografia o comentari que no agrada, i presentem als mossenaires nous.


fernando Artesero, arribant a les primeres posicions en el nostre segon tercer progressiu d'avui


A la dreta en Pedro, i al mig en Juanma, que avui era el seu segon dia com a Mossenaire




Qu� us sembla? la Sandra la primera i el mossenaire nou amunt i avall


I en Juanjo, i sabent que feia frescona, el veiem valent, valent. De taronja l'Anna, que ve per segona vegada i que entrena
amb els amics de Barber�


De mica en mica ens reagrupem






I ja som a l'h�pica i a l'entrada del golf del Prat


Ens espera un retorn amb un xic de pujada


I passem pel lux�s Hotel de la cadena Hilton La Mola


V�ctor E. Mart�nez, un home fort all� on n'hi hagi


I ens hem volgut retratar amb el nostre "Mossenaire d'honor", en Sebastian.
Pep, Emilio, Sebastian, Imma, mmm, no recordo, Wester i Jordi


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Des 11, 2013 11:28 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Des 04, 2013 11:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui ja m'he llegit pr�viament el que escriu en Sebasti�n i de fet ha estat molt emotiu i molt agradable, i immerescut el que es refereix a la meva persona.
Es veu perfectament la qualitat atl�tica que te, pel que ens explicar�.
En Sebastian transmet tranquil�litat: mestre d'escola i recordo quan va opositar i anava a Caldes i les grans converses que hav�em tingut. Recordo especialment quan em va ajudar a aconseguir
un dels meus reptes als 100 qms. i les an�cdotes de com es va iniciar: no recordava la m�sica que el meu amic Toni Pedrero posava a la seva Vanette, per� si ell
diu que escolt�vem los "Mojinos", segur que �s cert.
Vaig gaudir molts anys de la seva amistat i ara feia temps qu� no ens v�iem gaire i puc
dir que si "Moss�n Homs" serveix per poder-hi tornar a estar prop: ja val la pena el
nostre projecte. Infinitament agra�t, Sebas.





Jo Mossenaire de la setmana! Ui! Massa per mi, no crec que hagi fet m�rits suficients, per�
per voluntat de qui mana aqu� estic.

L�esport i la meva vida configuren dues cares d�una mateixa moneda, s�n inseparables, la segona no tindria
sentit sense la primera, c�rrer em proporciona l�equilibri necessari per afrontar el dia a dia, �s sin�nim de
llibertat, de catarsis, em d�na la pausa que contraresta l�accelerat ritme de vida d�una societat que cada
vegada ens ofega m�s a tots.

Tot va comen�ar despr�s d�una experi�ncia viscuda dins d�una furgoneta, all� per la d�cada dels 90. M�agradava
c�rrer, de sempre havia fet esport (handbol, b�squet, ciclisme) i un dia em vaig deixar caure per Can Jofresa.
No quedava gaire per la Mitja de Granollers, quan un tal Pep Moliner em diu: �Per qu� no vens a Granollers amb
nosaltres? Ja veur�s com t�agradar� l�ambient!

Dit i fet, em vaig apuntat al viatge, per� nom�s per mirar la cursa...c�rrer 21 km em semblava una aut�ntica bogeria.
Avui dia encara tinc la imatge a la retina, un record del tot imborrable em situa dins de la vanette del Toni Pedrero,
Ap 7 direcci� Granollers amb un cassette de los Mojinos escocios sonant a �todo trapo�... brutal. Me�ls mirava i pensava:
�aquesta gent que fa curses de 21 km i senten aquesta mena de m�sica abans de la competici� no deuen de tocar ni
quarts ni hores...a on m�he ficat�. Per� l�experi�ncia va ser fant�stica i que el vaig veure all� em va agradar molt�ssim,
a la tornada, tothom amb els seus regals, comentant la cursa...em moria d�enveja, jo tamb� volia ser com ells.

Aix� va ser com vaig enganxar-me, la meva primera cursa va ser a Can Palet, all� durant bona part del recorregut Pep
i jo vam ser companys de fatigues, recordo que m�anava comentant el que faltava o la pujada que havia de venir en el
pr�xim quil�metre...Despr�s van arribar m�s populars, fins que poc despr�s em vaig decidir de completar el repte dels
21 km, a Badalona, 1h 17 va ser un bon estreno.

No �s que em prodigu�s gaire en aquesta dist�ncia, vaig fer un total de 4 mitges, la millor a Gav� en 1h 12. El cros, la
pista i les curses de 10 km ocupaven el meu temps. Van ser uns anys meravellosos, a on vaig con�ixer persones
admirables que em van ajudar
a cr�ixer com a esportista i com a persona (Antonio Zarco, Luis Maqueda, Pep Moliner,
el meu entrenador Francisco L�pez...). Era un no parar, aix� fins que un any vaig fer les
meves millors marques en 3.000, 10.000 (pista i ruta) i mitja marat�, aqu� el genoll va
dir prou, aix� va acabar tot.

Anys despr�s vaig recobrar novament la il�lusi� per c�rrer, primer gr�cies al meu nebot
Ruben i despr�s gr�cies a la meva germana Inma i Miguel, el fet de que ells volguessin
iniciar-se en aquest esport em va fer tornar a posar-me les vambes i sortir a c�rrer amb
ells (quin remei, alg� els hi havia d�ensenyar rutes i camins), aix� s� amb una alta
mentalitat, gaudir, sentir-me b�, fer amics i retrobar-me amb aquells que tant he
enyorat.

Ha sigut ara, poc abans de l�estiu, que vaig veure una persona amb una gorra vermella
baixant per Can Petit: �mira si �s el Pep!� vaig dir-me. Despr�s d�una amigable conversa
per posar al dia les nostres vides vaig tornar a sentir les paraules que molts anys enrere
m�havien dut a Granollers: Vine un dissabte amb nosaltres! Prova de venir un dia!

Venint del Pep i amb el precedent d�anys enrere, la proposta havia de ser bona, aix� que
per qu� no provar-ho?

�s d�admirar el fenomen que cada dissabte arreplega a tanta gent, fet que nom�s pot
aconseguir una persona sense cap altre inter�s que el de compartir el seu temps i
l�esport que ens apassiona amb un grup d�amics. Humilitat, il�lusi�, const�ncia, empatia
, companyerisme, bondat, generositat, valors entre d�altres, que tots els mossenaires
apreciem de tu i dels que volem aprendre. Gr�cies Pep.

Algunes marques:

800 m: 2�04 (l�any 1.999)

1.500 m: 4�14 (l�any 1.999 a Serrahima)

3.000 m: 9�16 (l�any 2003 a Can Drag�)

10.000 m: 33�21 (l�any 2003 a Castellar)

10 km ruta: 33�18 (l�any 2003 als bombers)

Mitja marat�: 1 h 12 (l�any 2003 a Gav�)

Matagalls � Montserrat: 12 h 31 (l�any 2013)



Curses de les que guardo molt bon record:


Mitja marat� de Sitges, campionat de Catalunya (2002): vam quedar subcampions per
equips (Uni� Atl�tica Terrassa).

Mitja Marat� de Vilanova (2002): 9� classificat.

10 km de Martorell, campionat de Catalunya (2002): 8� classificat.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!