Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

15 febrer 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Feb 20, 2014 6:15 am    Assumpte: 15 febrer 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00 Respondre citant


Bonvilar

Una paraula en positiu. Un bon vilar, ja es veu que vas un lloc on alguna cosa bona ens hi trobarem.
A vosaltres, evidentment, amb uns ingredients de qu� fan de tan bon amanir com: arbres, olor de terra mullada, vistes a la Mola,
gent fent esport amb bicicleta, gent passejant: inspiraci� per tots nosaltres per fer de l'esport un element necessari.

Un circuit qu� molts hem repetit una vegada i una altra, per� al costat, segur de gent diferent i una conversa nova, d'unes sensacions

totes elles positives. I amb tanta positivitat, segur qu� al final pensarem a retornar sempre qu� puguem. Als qu� feu gran aquest
projecte: gr�cies!




Hi ha un lloc que es diu Bonvilar i justament, nosaltres el sovintegem els dissabtes, al costat dels mossenaires.




Instants abans ve el ritual de cada setmana; moments previs de conversa abans de comen�ar a c�rrer plegats i
veiem de nou com el sol ens vol acompanyar de bon mat�






El bon amic Yllera ens anima a fer venir a en Mois�s i a veure si aconseguim saber-ne m�s, qu� segur que t�
un munt d'hist�ries qu� contar-nos



David, Maria, �scar, Juan Manuel i Jos� Luis






En David i una t�mida senyal de vict�ria. El proper dia una "v" (ve baixa) ben amunt i ben grossa.


I amb en Xavi Gp, que sembla que est� un xic lesionat, per� qu� vestit per l'ocasi�, enceta la sortida.




Yllera en primer terme, amb un gest com� a la colla: la rialla




En Casi, la Txell, Juanjo, Maria Jos�, Gemma




quan passem just per centre d'interpretaci� mediambiental de la primera fotografia: jo no s� que hi fan, de deb�.




Uauuuu!!! : no t� preu




Si dos amics i grans cracks ens fan costat, vestits de Egaramossenaires, una colla que surt del costat de l'Egara, com l'Alex i l'Oriol,
que porta unes espardenyes amb un color interessant . Per�, segur que efectives. Han fet el primer progressiu a les primeres posicions i retornen a la cua




La Gemma Solsona, tamb� ha fet el progressiu: la primera f�mina




I al segon progressiu, l'�scar, Alex, Oriol, Sergio i �scar han estat els primers de la magn�fica recta de Can Deu




Detall de qualitat:
el retorn i reagrupament de la colla feta per la totalitat de tots. Feia temps que no es veia una imatge tan de fer-se costat





I fent espera






I al bellmig de la fotografia, el que ser� el nostre "Mossenaire d'honor" en Rafael Carrera, qu� com molts de vosaltres sempre
ens porta a bons amics.




Arribant al punt de retorn, just a l'entrada de Sabadell.




I arriba el moment familiar: aquell de la foto de fam�lia, amb en Fernando arribant a lloc




de dreta a esquerra, � Luis, Josep M� Antentas, Montilla, Jose Luis Coca, Oscar Ortiz, Xavi Iribarren





Sempre en som de nou; avui fins a sis persones que s'estrenaven. Esperant retornin sempre que vulguin








Moment en qu�, a banda de reposar, farem la darrera part de
l'entrenament amb una fin�ssima pujada







A la font de les Canyes, refrescant-nos una mica al costat de la Maria Jos� , Marta, Laura, Miguel i ... la noia de taronja, qu�
anaven a continuar corrent per completar un llarg entrenament per la zona.


Un record per mi, estar al costat de'n Rafael, qu� gr�cies a aquest projecte tinc el luxe de gaudir de la seva amistat


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Feb 26, 2014 10:27 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Feb 20, 2014 6:21 am    Assumpte: Respondre citant

De fa una bona colla d'anys, un dia vaig tenir la sort de
trobar-me a en Rafael. Hem compartit els comen�aments d'uns
entrenaments que durant quatre anys he gaudit per la part nord
de la nostra ciutat, junt amb un amic que es va fer mal al genoll,
en Jeroni. Tamb� hem estat al mateix club i gr�cies als entrenaments
del dissabte i a les xarxes socials no perdem contacte. Comparteix amb
tots nosaltres el seu plaer per la fotografia, qu� combina amb el
senderisme, sobretot de Sant Lloren� i l'Obac, i ha fet llargues curses i
caminades com el cam� de Santiago. B�, estem de sort de poder entrenar
amb ell i estem molt contents de tenir-lo com a amic i desitjar-li el millor.
El dia que ens va enviar la seva cr�nica atl�tica, abans d'ahir, era el seu
aniversari: vol dir qu� doble felicitaci�. Per molts anys!!







Aquesta setmana m'ha tocat a mi ser el �"Mossenaire d'Honor",
apa som-hi, aqu� estic:


Cap a la primavera de 1998 em vaig iniciar amb aix� del running, sense
adonar-me em vaig enganxar amb aquest fant�stic esport, tot i que per
aquells anys no era tan popular com ara, fins que l'any 2000 es va
organitzar la primera edici� de la mitja marat� de Terrassa i m'hi vaig
inscriure, cagat de por, per no haver fet mai una cursa popular i menys
tan llarga. Va ser una experi�ncia inoblidable, em vaig sentir com si
l'hagu�s guanyat, va ser el principi de tot el que envolta aquest m�n de
boixos del c�rrer.



Haig de dir que el que m�s m'agrada �s practicar aquest esport en el medi
natural, s�c afortunat de tenir tan a la vora el Parc Natural de Sant
Lloren� de Munt, i quan tinc oportunitat aprofito per anar a fer travesses,
com ara el Camino de Santiago, Carros de Foc, pujar un cim o l'altre,
con�ixer racons d'aqu� i all�.
Tamb� aprofito per a dir com �s de
fant�sttic aquest grup de Moss�n Homs i les bones estones que passo
aqu� tamb�, perqu� el millor de tot �s amb qui ho disfrutes


Una abra�ada a tots
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!