Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

1 mar� 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 05, 2014 9:24 pm    Assumpte: 1 mar� 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00 Respondre citant

A la Tartana
Aprofitant qu� tenim entorns tan bonics al radi d'acci� dels "mossenaires", com �s la coneguda font,
avui el lloc compartit ha estat aquest. Mentre travessem la bonica poblaci� de Matadepera, sentim la
remor de la bona conversa que tots porteu i avui ens hi fix�vem, com s'aprofita per posar-nos al dia
de qu� ens volen dir les nostres amistats. Passant per l'Ajuntament i els carrers m�s c�ntrics i una
vegada hi hem estat tots: la fotografia de fam�lia a la font, que segons hem llegit "�s l�entrada del
Parc per llevant. Per aqu� passen els antics camins que porten a Castellar del Vall�s i a Sant Lloren�
Savall. Aquesta font, forma part del conjunt de la masia de can Sol� del Rac� d�arquitectura rural,
i �s coberta amb volta d�arc rebaixat i presenta paredat irregular de pedra vista. Actualment �s una
zona de p�cnic."

La idea �s de tant en tant variar dels entorns de Can Bon Vilar, prop de Torre Moss�n Homs, per qu�
en la variaci� est� el gust i per donar a con�ixer nous recorreguts. De nou moltes persones amb ganes
de compartir aquesta estona i de fer-se costat.

Com sabeu nosaltres fem xarxa social de la tocar, tocar. L'excusa �s excel�lent per con�ixer a persones
amb aquesta capacitat de compartir i on predominen les rialles i les ganes de gaudir. Gr�cies per fer gran el projecte.


Convenientment orientats, cap all� que ens hi dirigim

Foto exclusiva que tots hem pogut veure en directe

Abans, fem all� d'esperar el moment just de comen�ar i la Susanna ens duu al nostre nou mossenaire,
en Lluis, que encara que fa poc m�s d'un any qu� va provar el gust pel c�rrer, avui tamb� veia
una nova manera d'entrenar i veure gent amb la mateixa afinitat

Jordi Renom, una persona que fa molt i molt temps de qu� podem gaudir, mentre es posa els guants


S'han adonat que ens guardem un record del dia i es veu a gent contenta, com en Santiago, amb escalfador taronja







Sandra, a buscar a tothom que vingui un xic m�s endarrerit

Com en Rafael


A punt de ser-hi tots


Reagrupem


Amunt i avall, Juan Manuel, Carlos, Juanjo, Jos� Antonio


I la "cua" ja arriba i agraim a tots que tingeu aquest bon costum


I mentre passem per l'Ajuntament de Matadepera, al capdavant en Xavi i en Jordi




Fent soroll pel bellmig del poble de Matadepera


I aquesta setmana hi haur� el dia internacional de les dones, el dia 8 de mar�


I Matadepera, si que �s un lloc privilegiat pels que anem cap a la Mola


Fa goig el poble amb tots vosaltres. Tota una festa


I a la pla�a de Sant Jordi, un nou reagrupament, amb el Sebastian i l'Anna en primer terme


Compartim amb els ciclistes aquest esperit esportiu


I a la font a punt de la fotografia familiar, en Juan Manuel, Juanjo i Fran en primer prenent
posicions pel moment del record




No fem la foto fins que hi som tots: ara si, amb tots els atletes disposats i tenir un bon
record d'un bon entrenament


Avui, amb bigoti, Pedro Navarro, un altre mite egarenc de l'atletisme qu� ha vingut aconsellat pel que ser�
el nostre "Mossenaire d'honor".


Mireu el detall all� darrere, "Mossenaire enfilat". La noia de vermell �s la Quima, que est� preparant
la trailwalker i �s, junt amb la Pilar, Sandra, Oihana, Ferran i Dani els que faran el possible
per aconseguir-ho


I s'ha revelat el secret: en Joan Forte fa anys i avui l'hem pogut felicitar tots.
L'Anna ens ha informat de l'esdeveniment. Som una fam�lia


I ara destaquem el que ser� el nostre "Mossenaire d'honor" en Miguel Piqueras, amb gorra blanca.


La foto d'un entrenament: gr�cies a tots per fer-ho possible i qu� el projecte segueix prou viu.




Ara sembla que estem a tribuna i mirant a alg� que s'aproxima






Als esportistes ciclistes no se'ls hi oblidar� mai que va ser animats i aplaudits quan passaven per aquest punt.




Llocs amb hist�ria i amb explicaci�


Avui debutava de "Mossenaire" la Carme, muller d'en David Gonzalez, un antic mossenaire que
ho va ser fa prop de sis anys link
Deia la Carme que no fa gaire que corre, per� que la muntanya li encanta i ara fa curses d'aquest estil.
Segur qu� la veurem sovint.


Nat�lia, Albert i Joan, ben contents


En Xavi GP, el veiem tota l'estona amunt i avall. Gr�cies!!




En Miguel est� cofoi de poder estar entre dos mites Egarencs: l'Anna Cos i la Carme Ballesteros.
Ja han fet hist�ria a la nostra ciutat.


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Mar 12, 2014 10:35 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 05, 2014 9:29 pm    Assumpte: Respondre citant

L'he vist de sempre gr�cies a l'atletisme i porto una bona colla d'anys vinculat al m�n del c�rrer.
A les pistes de cendre, el veia entrenar dur, i a la seva segona etapa, al comen�ament dels anys noranta,
vam coincidir i durant molts anys vam estar compartint entrenaments amb amics comuns, com en Zarco, Pedrero,
Guardiola i ara qu� el tenim de nou els dissabtes, podent c�rrer i avui ens ha fet els honors. Tot un
referent dels m�s grans i exemple per a molts i a m�s record man Egarenc en marat�, la prova tan exigent,
i quan no se'n sabia tant com avui dia. Podr�em explicar moltes coses d'ell i ens conformem amb el que de
la seva pr�pia m� ens regala, per qu� sapigueu tots els dissabtes amb qui tenim la sort de poder compartir
entrenaments. Motles gr�cies per fer m�s gran el projecte i per molts anys, Miguel.





Hola Mossenaires , em dic Miquel Piqueras i en primer lloc m'agradaria agrair i valorar molt positivament
aquest gran treball que realitza el nostre amic Pep i que com el b� diu mantenim el contacte gr�cies a aquest
esport que ens satisf� amb les seves sensacions i gaudim de la natura que ens ofereix l'entorn de la nostra
ciutat , i que millor que compartir-lo en grup .

Gr�cies tamb� Pep per pensar en mi per al nomenament de Mossenaire d'honor, per� he de dir sincerament que
l'honor �s meu poder estar i compartir l'entrenament de cada dissabte amb tots vosaltres .

Abans de comen�ar amb la meva petita hist�ria atl�tica m'agradaria expressar el que ha significat i significa
aquest esport per a mi, ja que quan vaig comen�ar a c�rrer per les velles pistes d'atletisme all� per l'any 83
jo era un jove de 26 anys que entrenava sol i una mica desorientat , el meu bon amic Jorge Fabra va ser el que
em va presentar a la que llavors era entrenadora Carmen G�mez des d'aquell moment els meus entrenaments eren
amb m�s il�lusi� i motivaci� vaig anar coneixent a tots els companys i directius del llavors Club Atletisme Egara ,
els entrenaments cada vegada eren m�s durs a mesura que anava progressant , mal d'est�mac Mareig , per� al final
de temporada i amb paci�ncia anaven desapareixent i donant bons resultats que al cap i a la fi era el que es buscava ,
tota aquesta experi�ncia va donar un canvi total a la meva vida tant esportiva com particular, d'aquest esport
vaig aprendre molts valors, a fixar un objectiu treballar i lluitar per aconseguir-ho, el respecte cap als altres
sense cap tipus de subestimaci�, acceptar derrotes i compartir �xits, treballar en equip potenciant el companyerisme
i en grans dosis la meva �nima d'atleta, tot aix� combinat i per mi el m�s important �s que vaig guanyar molts i
grans amics no podria nomenar en aquesta p�gina, per� com en tota competici� tamb� em va tocar perdre alguns
d'aquests amics i que ja no estan amb nosaltres, Carmen G�mez (entrenadora), Jose Maria Olivares (atleta),
Mariano Sanjos� (atleta), Sebastian Vilargunte (atleta). Un petit recordatori per a aquests amics.

Els meus comen�aments en aquest esport van ser projectats totalment per la lliga catalana d'atletisme , sempre
amb Carmen prepar�vem els Croses d'hivern ( emocionants ) ia la primavera teu estat de forma era bona per
afrontar les trobades de la lliga , la meva especialitat eren els 5000 metres llisos encara que algunes jornades
per abs�ncia d'algun atleta 2 hores abans de la meva prova m'havia tocat c�rrer un 800 era igual si entraves
l'�ltim en meta puntuaves per a la classificaci� final .

La meva primera cursa popular va ser la de Terrassa. M'agradava c�rrer la cursa de la meva Ciutat , potser era
pr�cticament l'�nica que corria pot com he explicat els entrenaments estaven dirigits per competicions m�s
oficials i per tant era important reservar d'entrenar o c�rrer a l'asfalt encara de vegades no hi havia m�s remei .
Com tot corredor de fons i al cap de 6 mesos d'entrenar amb el club em vaig plantejar c�rrer la marat� de Barcelona ,
tot corredor de fons en alguna etapa de la seva vida fixa la marat� com l'ess�ncia de totes les carreres de llarga
dist�ncia, la prova reina del corredor de fons , una cursa de resist�ncia pura que jo amb la meva nova �nima d'atleta
havia de superar i aquest sofriment fins a la l�nia d'arribada va ser com una injecci� d'adrenalina i experi�ncia
alhora que aplicat a la teva vida quotidiana valores el que pot superar el cos i la ment i a partir d'aqu� els moments,
les hores, els dies els vius d'una altra manera. Va ser en la VI marat� de Barcelona 13 mar� 1983 lloc n 697 amb una
marca de 3'22'20 . Quatre anys despr�s la vaig proposar m�s seriosament arribant a doblar entrenaments i finalitzant
alguna setmana amb 260 kms a les cames , vaig c�rrer la X marat� de Barcelona del 15 de mar� de 1987 i malgrat la
davallada que vaig tenir en els primers quil�metres a causa del nerviosisme i l'alta responsabilitat que jo mateix
m'havia creat aconseguir l'objectiu i la superaci� que m'havia proposat acabant en el lloc n 28 amb un temps de 2'29'48
i que va suposar el r�cord de Terrassa d'aquell any . Especial menci� i agra�ment a Carmen G�mez que va treballar molt
i a consci�ncia amb mi per preparar aquesta marat� encara en aquells dies que ja es trobava malalta , Pep Mota que no
va voler donar-me de baixa en la inscripci� de la marat� encara que jo vaig insistir , a causa d'una petita lesi� de
bess� dues setmanes abans de la prova que vaig patir a la mitja marat� de Sant Cugat i al joven�ssim � Jim � que en
aquell any comen�ava amb nosaltres i va voler estar amb mi des d'abans del KM 30 fins al final i que va ser una magn�fica
llebre marcant el ritme de cada KM fins al 42 .


Actualment tinc 57 anys i fa un any que vaig comen�ar de nou entre
caminar i c�rrer molt suau despr�s de m�s de 12 anys d'inactivitat a causa d'una severa lesi� d'esquena a la qual van haver d'intervenir quir�rgicament fa un any i mig, em van aplicar una pr�tesis lumbar.
Ara res m�s que dir, estic gaudint molt cada dissabte amb vosaltres i espero seguir compartint l'entrenament de
Moss�n Homs com deia el vell roquer fins que el cos aguanti.

Salut Mossenaires

Les meus millors marques aconseguides en pista s�n:

5.000 metres llisos 15'13'00 1986
10.000 metres llisos 32'10'09 1986 r�cord de Terrassa en aquell any

En ruta:

Mitja Marat� 1'11'11 3r Mitja Marat� de Sitges 1986
Marat� 2'29'48 10� Marat� de Barcelona 1987 r�cord de Terrassa en aquell any.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!