Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

8 mar� 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 12, 2014 11:02 pm    Assumpte: 8 mar� 2014 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00 Respondre citant



Jo s�c "LA CUA"

Fer un petit homenatge a cadasc� dels que est� fent possible aquest projecte est� resultant emocionant. Quan llegim el
que ens dediqueu, tenim la sensaci� de qu� aquesta trobada �s molt m�s profunda qu� una simple manera d'entrenar-se.
Llegint cada setmana als "Mossenaires d'honor" s'apr�n a ser persona, a ser amic, a gaudir d'un plaer especial: el de
tenir l'oportunitat de compartir amb gent que fa poc no sabies ni que existien, un munt de sensacions i viv�ncies comuns,
i tan sols amb l'excusa de trobar-nos una estona tots els dissabtes i llavors deixar-ne const�ncia a la xarxa d'una
manera oberta per qu� la resta de persones interessades ens coneguin.

Llegir pr�viament l'escrit de Jos� Miguel i qu� ens dedica, ens fa decidir per un t�tol molt adient i qu� �s l'ess�ncia
del nostre grup d'entrenament. Anar a buscar i esperar a la "CUA". I ens diu a tots: s�c "LA CUA", com podreu llegir en
un escrit emocionant i profund.

Es decideix anar fins als l�mits de Terrassa per camps magn�fics, com veureu en les diferents fotografies, qu� a m�s ens
enduem cap a casa com a record d'un dia irrepetible al costat de gent, que a c�pia de trobar-te-la cada setmana, es
converteixen amb amics. Gr�cies per tot i fins dissabte, que tornarem a muntar una hist�ria especial entorn l'esport,
la natura, la fotografia i les viv�ncies d'aquesta hora en la qual farem 10 quil�metres plegats.



Jo s�c "LA CUA" diu en el seu escrit en Jose Miguel i nosaltres estem s�per contents de tenir una cua com aquesta.
Y V�ctor, Susanna i Joaquin faciliten el reagrupament dels Mossenaires.



Marc incomparable i primers rajos solars


Punt d'espera amb en Miguel i Sergi


Carles L�pez, un mossenaire dels m�s antics i fidels a la cita



La Merc� i en Jordi arriben al punt de trobada. A la Merc� li agrada c�rrer tot escoltant els seus �udios digitals.





Ignacio, Josep i David en primer terme, i comen�ant de nou un entrenament hist�ric



Albert i Nat�lia, cada dia m�s r�pids i l'endem� tamb� tenien cursa



Maria, Ricard, Marta, Oscar, Jos� Luis, David: un luxe cada setmana al vostre costat






Sandra, Ricard, Joaquin, Alberto. Nat�lia fent equilibris buscant ajut i Joan Forte que s'ho mira



Pasqual i Diego



En V�ctor a encap�alat el llarg progressiu i ara se'n va a la "cua", que �s prou lluny



Com tamb� fa en Toni i els nous mossenaires



I en Josep M� Antentes flotant en ple progressiu i de prop en Pere






















Conjunt d'images d'amics als l'entorns que caracteritza els voltants de Torre Moss�n Homs, ara m�s enll� de Can Bon Vilar



"Fes-me una bona foto al costat d'en Josep M� i fes un bon comentari", deia la Merc�.


Merc�; es nota qu� saps el qu� vols i que segur que te'n surts en tot el que et proposes, com quan vas anar a Behovia sense
por. Pel que et coneixem ets candidata a ser "Mossenaire d'honor", i tens al costat dos veterans, Toni Arranz i l'Antentes,
dels que segur podem aprendre molt. L'Antentes �s tot coneixement i no se li acaben les an�cdotes. Deia que anava a una
confer�ncia on el presentaven com "Vice-Rector de no se on" i els amics encara riuen (no per qu� no s'ho mereixi).
Es Vicepresident de la Federaci� Catalana d'Atletisme, encara que el c�rrec que m�s ens agrada �s qu� �s "MOSSENAIRE"



Doncs ja ho sabeu: Plans de ca n'Ustrell. Mas Canals i la Casa Ortu�o. Qui ho hagu�s dit !!



Si, si, si. Esperem a la "CUA", encara que el bon mossenaire la te que anar a buscar.



d'acord, gr�cies per avisar: mirarem de no trepitjar-lo



Moment "Mossenaire" a la "CUA" i els mossenaires que ens venen a buscar.



Lluis encara assimilant aquesta manera d'entrenar en una pausa, despr�s d'un canvi






La foto de familia no hi pot faltar i destaquem de nou gent nouvinguda i agra�ment a tots per fer gran el projecte.
La primera hi ha en Jordi i a la segona en Pep, ahh !! i m�s gent





de postal, quan sortim des de la font de l'Argelaguet



Josep Mirabet, tota una instituci� al Vall�s i gran coneixedor de la muntanya qu� veieu all� baix, el Pedraforca em
sembla que es diu o algo per l'estil ;) .



Dues grans campiones, la Sandra de Puigreig i ara Egarenca amb un fill maqu�ssim, l'Oriol al costat de
la gran Carme Ballesteros.



Fernando del Corral, un amic maratoni� en continua progressi� i molt volgut per tothom i qu� li desitgem
sort a la marat� qu� t� a tocar



Xavier i Jordi, a l'entorn fant�stic



Jose Luis, Oscar, Maria, Meritxell i David



Pare i fill, com dues gotes d'aigua. Els Martin



Els amics d'en Pasqual, de vermell i que surten junts a caminar des de Can Llong de Sabadell i que ens
trobem fa una bona colla d'anys i als que des d'aqu� saludem efusivament.



En Jordi avui al costat del nostre mossenaire i qui ens ha ajudat amb les fotografies






Hem volgut tenir un record del dia que en Jose Miguel Sampietro esdev� "Mossenaire d'honor"



Gr�cies!


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dj Mar 13, 2014 7:48 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 12, 2014 11:24 pm    Assumpte: Respondre citant

En Jose Miguel fa poc ni tan sols ens coneix�em i en pocs mesos, el seu cunyat i vell amic meu Sebastian, la seva muller,
l'Inma i ell mateix, ja formem part d'aquesta segona fam�lia atl�tica que hem anat formant de mica en mica. Personalment
sempre pateixo molt quan veig a "patir" els que venen m�s endarrerits. Avui li deia de fer un xic de drecera per un lloc,
i m'ha dit "nooooo" jo vull fer el recorregut llarg. I ben feli� de qu� ens faci els honors avui i molt contents de comptar
amb la seva nova amistat. Per molts anys!!







Hola mossenaires, avui us explicar� una mica de la meva curta experi�ncia en el m�n del running. He de dir que poder
compartir entrenaments els dissabtes a Moss�n Homs amb gent, amb molta gent, que t� un nivell que jo, ni en el millor
dels meus somnis, podria aconseguir mai, doncs, no t� preu. �s m�s, si m'ho haguessin dit fa 4 anys els hi hauria dit,
no que f�s una cosa inversemblant, no..., �s que directament era pura ci�ncia ficci�.


D'altra banda, tamb� s'ha de dir
que si la qualitat atl�tica �s alta, si b� hi ha de tot, com no podria ser d'altra
manera, la qualitat humana dels mossenaires encara �s m�s gran, cosa que fa que el projecte que va iniciar el Pep fa
una pila d'anys, no hagi parat de cr�ixer. Aqu�, des del primer dia que arribes ets sent tractat i rebut com si fossi
s el m�s veter� de tots.



B�, �como me enrollo, eh?�, us dir� que el meu nom �s Jos� Miguel Sampietro Mata, i s�,
s�c aquest que veniu sempre molt amablement a buscar-me quan acabeu els progressius, s�c �LA CUA�.




A la cua s'hi est� b�, no penseu, no; a m�s,
els dies que som for�a gent, cosa que passa molt sovint, la imatge de �la grand boucle�, �la serpiente multicolor�,
fa patxoca de veritat. Ara, com haureu pogut compovar tamb�, quan arribo,
no �s que vagi molt sobrat, les coses com siguin.



No voldria deixar passar l'ocasi� que em d�na el Pep, d'enviar
una forta abra�ada al Ram�n, company de fatigues de la cua,
que fa dies que no podem gaudir de la seva companyia per un problema de salut d'un familiar: Ram�n, aunque ya lo sabes,
te mandamos toda la fuerza de los mossenaires, y que pronto puedas calzarte las zapatillas.



Tornant a la meva
persona, he de dir que a mi m'han agradat sempre els esports, per� d�s del sof� de casa. I en el que es
refereix a l'atletisme, els primers records s�n de la tele: olimp�ades de M�nich'72, el gran Lasse Viren doble campi� de
5,000 i 10,000 metres, amb el Mariano Haro 4rt, tamb� als 10,000.



Al col�legi vaig practicar el b�squet, esport
del qual vaig quedar enamorat de per vida, per� jo era un nano que el dia que
tocava gimn�stica mirava per la finestra de casa per veure si plouria...



Anys m�s tard, ja casat amb la meva
dona, la Inma, la mossenaire d'honor de fa dues setmanes per si hi ha algun despistat,
vaig encetar una nova faceta dins l'atletisme: acompany�vem al meu cunyat, el Sebas, a les diferents curses o competicions
que feia, cosa que m'agradava molt i que em va permetre con�ixer a alguns dels seus companys, com el �Mosqui� i el Maqueda
(tothom dret), entre d'altres. Per no faltar a la veritat, s'ha de dir que a la cursa que ens vam estrenar com a fans seus,
que va ser un campionat de Catalunya de cross a Caldes de Montbui, va el Sebas i es retira... Per� tamb� vam ser testimonis
de dies de gl�ria, com a la Mitja de Sitges.



I arribem a desembre del 2010, on es produeix un fet que marcar� l'inici
de la meva �hist�ria atl�tica�. Un company de la
feina va tenir un grav�ssim problema del cor, i llavors van llen�ar la idea que una forma de solidaritzar-nos amb ell i la
seva fam�lia ( la seva dona tamb� �s companya de la feina) era c�rrer la Mitja de Terrassa o la Santi Centelles. Ho vaig
comentar amb la Inma i vam decidir, junt amb el meu cunyat, que primer prov�ssim les forces per veure si podia aguantar-ho.
I sabeu on vam anar a provar-ho? Doncs s�, ho heu encertat, vam venir a Moss�n Homs, i vaig veure que, tot i que amb un
temps infame, per� que ho podia fer, que aguantava.



Vaig debutar a la Santi Centelles del 2011 i... �hasta hoy�.
El meu �palmar�s� �s semblant al de la meva dona, exceptuant
la Marat� de BCN evidentment, per� amb una mica m�s de temps.



Jo dono molta import�ncia al fet de poder
compartir entrenaments amb gent com la Carme Ballesteros o l'Anna Cos
(continuem drets eh!), tot i que s�c el primer en saber que �compartir� �s una forma de parlar, perqu� jo estic a anys llum,
per� tamb� �s la demostraci� de qu� cadasc� al seu nivell �s important: tots posem el nostre granet de sorra en fer m�s
gran el projecte.



No voldria acabar sense referir-me a dues persones:



Una �s el meu cunyat, el Sebas.
Si no fos per ell, ara no estar�eu llegint aquestes l�nies. Ell els cap de setmana surt amb
nosaltres a �pasear�, tot i que jo arribi �m�s p'all� que p'ac�. Primer ho feia amb el meu fill gran, despr�s es va afegir
la dona i despr�s jo...(�en qu� estar�a pensando, con lo a gusto que me quedaba en casita�). Mi reconocimiento y gratitud,
que aunque ya lo sabe, nunca est� de m�s el hacerlo extensivo.


L'altra persona �s el Pep Moliner, alma mater
d'aquest projecte i m�xim responsable del seu �xit. Ja sabem que tots tenim la
nostra part de culpa de qu� aix� funcioni tant i tan b�, per� crec que el Pep �s el �nudo gordiano�, es a dir, sense ell
aquest projecte no seria el mateix. Podria ser molt b�, sense cap mena de dubte, per� no seria el mateix.



Si us animeu, ens veiem a quarts de set del mat� per Vallparad�s els dimecres i divendres, i segur, els dissabtes 8 a,m,
a Moss�n Homs, ja sabeu..., s�c el de la cua, el meu h�bitat natural.


Una forta abra�ada a tothom.



Miguel

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!