Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

14 mar� 2015 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 18, 2015 6:54 pm    Assumpte: 14 mar� 2015 -Entrenament per MOSS�N HOMS- a les 08:00 Respondre citant

Fins a Castellarnau feia dies que no an�vem i �s un bon lloc per anar-hi a berenar i gronxar-se. Si fa calor, et pots refrescar a la font, i si tens sed, beure un xic, i tant hi pots anar a peu, corrent com en cotxe. Per�, res millor que fer-ho ben acompanyat, com ha estat aquest darrer dissabte. Algun arbre, que encara ens fa fer alguna cabriola.

Per qu� fem algun progressiu?. F�cil: perqu� tot sigui m�s divertir, i �s pugueu posar a prova. Per casar-vos, als que voleu ver alguna acceleraci� i, aix� si: sense descuidar, que llavors els primers seran els �ltims i aniran a buscar la cua, i per qu�? Doncs f�cil: si continuessin a aquest ritme, aviat ens perdr�em i l'ess�ncia del grup i la m�gia d'aquest, es faria fonedissa, com la neu quan s'escalfa.

Els camins, ben amples i llocs per poder enraonar, i us sentim a la majoria que sabeu fer les dues coses: entrenar corrent i portar converses del tot interessants. Que b� s'est�, quan s'est� b� i el dissabte ho vam poder comprovar. Ens veiem dissabte?, potser si, oi?


Aquest moment en porta a pensar, que sabrem amb qui tenim la sort de c�rrer i que fins avui no sab�em. i ben segur que sempre ens sorpr�n gratament


En Jos� M� Mu�oz, a partir d'aquest moment ja prepara mentalment el que ens explicar�


I qui millor embaixador dels nostres entrenamentes quen Miguel i l'Anna, i Sabadell i Terrassa representant amb ells dos


I Josep, el gendre i l'Andreu, que la setmana passada li vam posar Albert. I el gendre es diu, mmmm!!, ho esbrinarem, segur!!


Marc, Pere i la Tere,


Engeguem l'entrenament amb la majestuosa masia de fons de Torre Moss�n Homs, i amb la Marta, Nuria i Transi al capdavant i en Runi, el gos, a punt de passar davant


Pedro, Javi i Manuel, d'esquerra a dreta












de vermell en Carles, que l'endem� far� la marat� de Barcelona amb una marca de 2h53' i en Jordi Vi�eta, que acompanyar� a la mateixa marat� al seu germ� David, per� fent de llebre




Est� clar d'on venim, per� no on anem


Moment de qualitat, on els capdavanters tornen a la cua, com fan la Sandra i en Carmelo


N�ria i Miguel


Transi


Sempre hi ha qui aprofita els reagrupaments per reposar, com en Marc, Miguel i Oriol


En Jos� M�, tamb� reposant a�l'encreuament, davant la Marta i la N�ria


C�sar acepta el repte i participa en el primer progressiu




I darrea en Carmelo i en Jordi


I els capdavanters, en Toni, Carmelo, C�sar i Jordi





El nostre Mossenaire d'honor d'avu�, Jos� M�, davant en Cisco


Nacho i Runi


Pere, Tere i Pedro








Els que ha estat capdavanters, ara han anat a la cua, moment de qualitat


Pascual i Javier


Seg�n progessiu, amb els que accepten el repte


I aqu� tenimr els primers, Jos�, Carmelo, Pascual, Cesar i Javier


i tamb� en Josep Vandell�s


Andreu a punt de fer el retorn






I compartim camins amb els ciclistes


Miquel Piqueras, al costat del Mossenaire d'honor, en Jos� M� Mu�oz.


Aplaudim l'escrit que ens va dedicar la setmana passada la N�ria Llera, tot agraint el gest


I aplaudim als nous,


I moment que descobrim tots plegats, i nominem al "Mossenaire d'honor", en Josep M� Mu�oz


I desitgem sort als que dem� correran la marat� de Barcelona, com l'Emilio Coca


I enfilat al gronxador, en Carles Salemer�n, que a l'endem� fer� una marca de 2h53'. Felicitats !!!


Als gronxadors de Castellarnau ha estat avu� testimoni d'una bona colla de gent que els agrada entrenar plegada, tot fent-se costat i sense parar d'enraonar for�a, gaudir i respirar aires molt sans i que ens ajuda a ser m�s feli�os.










Un cop tots retratats i ens enduem un record d'un dia: i d'un moment irrepetible; avui i ara.






de blau i grana, els dos Marcs, fora de la vorera i parlant d'un bon fisioterapeuta, en Roger Roura.


En Miquel, que sempre est� disposat a ajudar a tothom



Encara queden arbres caiguts a Sabadell






Dos megatletes, en Toni i en Carles












I tancant el grup: Miguel, N�ria, Diego i Jose



�s ben curi�s que moltes setmanes ens trobem als amics de Can Llong, amb en Pascual que s'ha interessat per algun dels circuits mossenaires, sobretot el del Llac Petit.


Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dc Mar 25, 2015 5:56 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Mar 18, 2015 9:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes vegades ens fixem amb els amics que repeteixen una vegada i una altra, i ens sentiu a dir que hi ha qui ve un dia, i prou, N'hi ha qui ho fa sovint i com el cas d'en Josep M� i complau molt veure que gaudeix de la vostra companyia i ara estarem assabentats de detalls que ens fan contents de saber, sobretot de tenir el plaer de c�rrer al seu costat i poder, de mica en mica, coneixe'l. Gr�cies i per molts anys !!





La veritat �s que quan el Pep em va proposar ser mossenaire d�honor, el primer que vaig pensar, quin honor m�s gran!, mai millor dit..., per� que puc escriure quan la meva experi�ncia al m�n del running es curta i s�n poques les curses que he fet.


Em presento pels que no em coneixeu-ho, que sou la majoria, s�c Jose Mu�oz i el meu esport de tota la vida ha sigut l�hoquei patins. Despr�s de 25 anys jugant en diferents equips per tota Catalunya, em vaig afeccionar a c�rrer l�ultima etapa de la meva carrera esportiva a Sant Vicen� de Castellet, on companys d�equip combinaven l �hoquei amb curses populars sobretot de muntanya. Dos esports tan diferents i m�s quan a sobre jo era porter.
Despr�s de penjar el �stick� i els patins, ara fa uns 4 anys, vaig comen�ar a sortir a c�rrer amb m�s freq��ncia per� gaireb� sempre sol. Fins que el meu cos� Xavi GP (mossenaire tamb�) em va introduir al fant�stic m�n de les sortides en grup, primer California Sports i despr�s Mossenaires. On he tingut la sort de con�ixer gent molt maca i interessant.
Com he dit abans el meu �curriculum� �s curt, un parell de mitja de Terrassa, un parell de mitja de muntanya i alguna cursa de 10 Km, amb temps discrets. Prefereixo la muntanya a l�asfalt, faig aquest esport perqu� m�agrada i per mantenir-me una mica en forma. L��poca de competici�, la vaig deixar aparcada quan vaig deixar l�hoquei.
No puc acomiadar-me sense donar les gr�cies a tots els mossenaires i en especial a Pep Moliner, perqu� sense tots plegats no seria possible comen�ar els caps de setmana d�aquesta manera tan genial.
MOLTA SALUT i KM!!!!

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!