Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4776
|
Publicat: Dv Gen 27, 2006 8:25 pm Assumpte: Mura-Terrassa --- 5 de Març'06 --- |
|
|
Hola,
Com veieu, per exemple el dia 5 de març per fer aquest bonic recorregut ?
He mirat el calendari i sembla que podria ser un bon dia.
Fa molts dies que tenim pendent aquest recorregut i hem de posar fil a l'agulla, no creieu ?
http://moliner.iespana.es/MURA_TERRASSA/principal_2006.html

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Mar 16, 2009 4:02 pm, editat 5 cops en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Joaquín

Registrat: 11 Jun 2005 Missatges: 543
|
Publicat: Dl Gen 30, 2006 10:17 pm Assumpte: |
|
|
Me encantaría, pero no me comprometo pues me faltan kilómetros de montaña. Si este mes puedo aumentar entreno, igual me animo. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Josep

Registrat: 01 Jun 2005 Missatges: 1180
|
Publicat: Dt Gen 31, 2006 9:52 am Assumpte: |
|
|
Jo ho veig molt bé, el dia 5, estupendus, ja tinc ganes de coneixer aquest recorregut
A veure quants serem :
Mirabet
Pep
Josep
..... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 661
|
Publicat: Dt Gen 31, 2006 7:36 pm Assumpte: |
|
|
jo ho veig bé , peró em coincideix amb unaltre sortida ja programada. Em sap greu, peró segur que jà ho repetireu. _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dc Feb 01, 2006 8:00 am Assumpte: |
|
|
El dia va ser triat mirant el calendari de curses i pensant una mica en la futura Marató de Catalunya, però sap greu que no puguis venir, ja que aquesta sortida no la fem massa sovint i si hi ha una data millor, ens podem posar d'acord.
Hi ha el calendari d'un mossener il·lustre que ens pot ajudar i el que convé que siguem una bona colla, ja que el Mirabet porta molt temps que ens vol portar a fer aquest recorregut.
Ernesto-Atletismo
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Feb 02, 2006 7:41 am Assumpte: |
|
|
En Ricard estima la muntanya i va venir a una de les anteriors edicions. Esperem que pugui venir. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

|
Publicat: Dj Feb 02, 2006 4:55 pm Assumpte: |
|
|
Pep, de cap manera s'ha de canviat la data, el que pasa es que el dia 5 de març, s'ha organitzat unaltre sortida per muntanya, que tampoc ser si es definitiva, però em principi m'havia compromés.
Si no es fés allí em teniu!!!  _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dj Feb 02, 2006 9:18 pm Assumpte: [size=24][b][url]http://www.gueb.de/muraterrassa[/url][/b][/ |
|
|
http://moliner.iespana.es/MURA_TERRASSA/principal_2006.html
He fet una mica de web, per recordar una mica la històra. A veure si us agrada...
Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Mar 16, 2009 4:01 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
ropits

Registrat: 04 Feb 2006 Missatges: 1
|
Publicat: Ds Feb 04, 2006 8:27 pm Assumpte: |
|
|
jo volia fer una mitja plana com a test per la marató perquè fa quatre anys que no faig una marató d'asfalt, a veure si milloro la meva patètica millor marca, però em feu venir dentetes, així de pas veig el pep que me l'he trobat una sola vegada a la pujada a coll de pal
quin és el recorregut? he fet alguns anys la castellterçol-montserrat que passa per mura i la casa de la balma, es realment una zona fantàstica i molt poc transitada, aquesta travessa desprès va cap a rellinars i hi ha unes pujades monstruoses, l'entrenament que feu va per la carena per on volen fer aquesta carretera nova i desprès cap a castellsapera?
pep-lluis _________________ http://ropits.com |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pau

|
Publicat: Dg Feb 05, 2006 5:28 pm Assumpte: |
|
|
Dons aquella dita de "no hay mal que por bien no venga"... sembla que la persona que organitza lasortida el mateix dia de la de Mura, està patint d'anemia i no sembla posible que es pugi fer, haig d'acabar de confirmar-ho però. Així que probablement si pugui anar  _________________ el cel de nit de NZ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|