Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi� 

Can Palet - Pic �liga

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenant per la Mola
Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dj Gen 14, 2010 8:11 am    Assumpte: Can Palet - Pic �liga Respondre citant

Diumenge volia anar amb bona gent a entrenar, tal com vaig fer fa una setmana. Per� feia un fred que pelava.
Total, vaig quedar-me a a casa tot mirant a una web local, http://meteo.infoterrassa.com/ i quan va arribar a un punt acceptable vaig voler repetir el mateix recorregut, aquest cop tot sol, del diumenge anterior. Per aquelles casualitats de la vida el gps en va marcar la mateixa dist�ncia d'una mitja marat�. El temps dues hores cinquanta, amb aturades per gaudir de vistes, prendrem un reconstituent en aquest cas un gel aptonia i arribar al Pic de l'�liga, vaig llegir-me una placa de bronze que hi ha enganxada a una roca on una persona havia tingut pensaments profunds tot gaudint del lloc i la companyia d'un arbre recaragolat, que encara hi �s, d'un tal Manuel S�nchez G�mez datada amb els anys 1956-1996.
De baixa em vaig fer un embolic i en comptes de passar per les fonts que volia, em vaig passar l'encreuament, patint una mida de sed. Fins arribada a la pla�a de Can Roca no vaig veure i d'aqu� fins a casa.



http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=687124
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dv Gen 15, 2010 7:00 pm    Assumpte: Respondre citant

es un dels millors llocs que gaudin molt. Sempre que hi vagis has de portar algun bidonet per que sembla que no pero es sua bastant durant tota la pujada.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dv Feb 05, 2010 10:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui he fet una pujadeta al Pic d l'Aliga. He fet varies fotos entre elles aquesta.

Total uns 12 Km.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dv Feb 05, 2010 11:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Ets genial. Vaig sentir un sentiment profund en aquest entrenament i ara m'ho has recordat. Ets increiblement detallista, �lex. Una forta abra�ada
Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dc Ago 25, 2010 9:52 am    Assumpte: Respondre citant

Han intentat arrencar aquesta placa tan bonica. Els gamberros tamb� arriben molt amunt Crying or Very sad
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
DRSLUMP



Registrat: 18 Oct 2010
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dl Oct 18, 2010 12:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Ei, encara que no ho sembli pel Nick que faig servir soc el Toni, dels ascensors.
�s el meu primer missatge. Avia�t penjo una foto i aix� no hi haur� dubtes.
A m�s m�estreno en aquest apartat del f�rum per proximitat.
Aquesta placa la vaig col.locar jo, amb la meva fam�lia, a l�any 1.996 en record d�un oncle meu que va morir de forma desgraciada aquell estiu. Crying or Very sad
En Manuel era un apassionat de la muntanya i un gran aficionat a la lectura i a la escriptura.
Aquest era un lloc especial per a ell i per aix� vam voler posar aqu� aquesta placa d�un escrit seu, per al seu record.
Gr�cies per recordar-lo des d�aquesta p�gina. Wink

SALUTACIONS DIGITALS
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Oct 18, 2010 2:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes gr�cies Toni.

M'ha emocionat pensar que ara coneixem qui va posar la placa i, �s m�s, a qui anava referida.

�s un lloc aut�ntic al que hi vaig sempre que puc. Enguany hi vaig dur la meva dona i la meva filla.

Gr�cies i ja buscarem una fotografia per posar-te al avatar.

Ho he publicat al meu twitter aix�;

una placa que ens va emocionar, avui sabem qui la va posar
http://scur.cat/X7JZK0 en Toni dels ascensors #terrassa
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dl Oct 18, 2010 5:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Toni

Molta gent hi pujem desde fa molt de temps i quan arrivem sempre llegim la placa i esperem hi sigui durant molt de temps.

Salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
DRSLUMP



Registrat: 18 Oct 2010
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dt Oct 19, 2010 10:24 am    Assumpte: Respondre citant

Gr�cies per les vostres paraules.
La veritat �s que all� ho v�rem fer en el seu record i encara internet no era el que �s ara.
Realment estic molt emocionat de veure com la col.locaci� de la placa, que era una cosa quasi an�nima nom�s coneguda per la fam�lia, ara queda inmortalitzada amb la xarxa. Sobretot gr�cies a tots vosaltres que hi pugeu i dediqueu el temps a llegir-la.
Moltes gr�cies Pep per haver-li donat al seu record la dimensi� i la coneixen�a a trav�s dels teus links.

Ara he de triar un dia per pujar amb una mica de material i arreglar aquests desperfectes que deies que havien causats aquest v�ndals que la van intentar arrencar.

Per cert, moltes gr�cies per editar el meu perfil i afegir-me la foto.

SALUTACIONS DIGITALS
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
DRSLUMP



Registrat: 18 Oct 2010
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dl Oct 25, 2010 11:14 am    Assumpte: Respondre citant

Aquesta setmana he agafat la mare dels refredats.
No he pogut entrenar gens i el diumenge em vaig proposar que, estigu�s com estigu�s, havia de pujar al pic de l��liga.
Quina sorpesa!, hi havia una caminada popular i hi feien la volta vallesana.
Em va acompanyar el C�sar, camarada de guerra habitual a aquestes excursions, i ens va anar prou b�. Ell torna a entrenar i jo m�intento treure el refredat.
Una volta tranquila, baixada trotant i cap a casa.
De pas v�rem comprovar l�abast de l�acte vand�lic contra la placa.
JA ha quedat proposada una altra pujada amb eines i material per deixar-ho el millor possible.
Ara poso fotos, avia�m si s� fer-ho...




[img]

Uploaded with ImageShack.us
[/img]

M�han quedat grand�ssimes. Perdoneu. La propera vegada intento fer-les m�s petites
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
DRSLUMP



Registrat: 18 Oct 2010
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dl Oct 25, 2010 11:15 am    Assumpte: Respondre citant

Ara la meva:

[img]

Uploaded with ImageShack.us

[/img]
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4859

MissatgePublicat: Dl Oct 25, 2010 12:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon dia Antonio;

Ja veig que has vist el que els gamberros son capa�os de fer i tinguis el detall d'ensenyar-nos el moment amb les fotografies.
Als gamberros, tant els fa els sentiments profunds que les persones tenen envers a la gent que estimen i segur que el que volien veure si en podien treure algo.

Recordo que em vaig seure al costat de la placa i imaginava el que el teu oncle pensava un dia dels que hi vaig anar sol. Tamb� dir que va ser l'Agustinjr qui em va ensenyar el lloc just, i les vistes tan magn�fiques i el lloc tan privilegiat em feien imaginar moltes coses.

Vaig estar investigant si trobava per algun lloc qui podia ser aquesta persona, i no vaig saber trobar-ho,i ara que sabem que era un �sser tan estimat per tu i que no estigui entre nosaltres per un accident, encara em sap m�s greu que s'hagi malm�s el lloc.

Diu molt de les persones quan els dediquen gests com aquests en la seva mem�ria.

Molts �nims !!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex



Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dl Oct 25, 2010 4:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Si alg� necessita ma d'obra per pujar material per reparar la placa, jo soc el primer voluntari.


Salutacions
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenant per la Mola Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!