═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

13 febrer 2010 -Entrenament per MOSS╚N HOMS -Hora: 08:00

Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4562

MissatgePublicat: Dl Feb 15, 2010 8:35 pm    Assumpte: 13 febrer 2010 -Entrenament per MOSS╚N HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Fred. ╔s el que molts tenim al cap i al cos. Fred.

No deixa de sorprendre'ns que hi hagi gent disposada a matinar, si a les vuit Ús aviat, per entrenar una estona acompanyat de persones com nosaltres, que mentre entrenem aprofitem per fer bones converses i afiancem amistats. Sempre tenim la sort de comptar amb gent nova, que ens enriqueix a tots i trobem a faltar a aquell que no pot venir.

Dit aix˛, veiem que tots estem disposats a comenšar i es proposa un dels circu´ts que personalment mÚs m'agraden. El trobo equilibrat. Baixada i pujada amb suavitat. ╔s veritat que n'hi poden haver de millors, per˛ soc de la teoria que si aprenem el circu´t i el repetim, sempre que ve gent sap el que l'espera sense sorpreses i mÚs quan la majoria tenim compromisos una vegada acabat l'entrenament.

Envoltem el camp de coloms de davant de darrera la residŔncia d'avis de Torre MossŔn Homs, anem pel mig de camps acabats de llaurar.

Anem corriolejant paralĚlels a la Carretera Matadepera - Sabadell i arribem sobre el qm. tres i mig a Sant JuliÓ, on fem un dels nostres habituals punts on compactem el grup. Anem per camins prou bonics fins arribar a les cases unifamiliars de Can Oriach i tenim el quil˛metre cinc i escaig. Ara pujarem per on s'havia desenvolupar el Cros de Sant SebastiÓ i ben bÚ aprofitant el magnÝfic bosc de Can Deu. A Sant JuliÓ ens reunim per la fotografia i donarem via lliure per quŔ tothom torni al seu gust fins la masia o camp base.

Un entrenament en un dia molt fred, per˛ amb molta calor humana.

GrÓcies a tots de nou: no deixeu de sorprendre'ns.

Flora i fauna en que ens trobem

Envoltats d'esplŔndida natura, terrenys tous, aire sa i molt calor humÓ

Ben abrigats i en Martin lluint setmana darrera setmana la nostra samarreta

Camins forša plans i bons per fer un bon entrenament i tambÚ una bona recuperaciˇ

La oportunitat d'entrenar amb grans atletes: en Diego i en Jose [noidelabarba]

i costava de reconŔixer a en Toni

En Jaume, que serÓ el mossenaire de la setmana i ens explicarÓ coses importants

Com sempre les primeres vegades costa quedar-se amb els noms dels nous mossenaires, animats a venir pels nostres amics de la botiga de Calif˛rnia Esports, els germans Exp˛sito que quan hi va alg˙ els animen a venir. A veure si repeteixen i retenim els noms.

Tota la colla, mossenaires nous i bon humor. Avui no tenÝem representaciˇ femenina.

L'Antonio Blanco ens mostra la nova moda en gorres

Editat per darrera vegada per Pep Moliner el Dl Feb 22, 2010 12:06 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4562

MissatgePublicat: Dl Feb 15, 2010 8:35 pm    Assumpte: Respondre citant

En Jaume FarrÚs, el coneixem de retruc, com ens explicarÓ i Ús un plaer poder entrenar amb ell i segur que aprendrem forša coses, donat que se'l veu expert amb molts temes. El principal: compartir l'estimaciˇ per l'esport i la natura.

Ens deia en Jaume:

Hola a tots.
Soc el Jaume FarrÚs, el germÓ de la Gl˛ria i cunyat del Climent Palet. (Situats?) El meu Ús un breu currÝculum atlŔtic tot i tenir prop de mig segle. La meva principal aficiˇ Ús caminar per la muntanya. El meu pare en va ser el responsable. (GrÓcies) Aix˛ de cˇrrer ho havia fet de jove quan no en deien running ni trail. (1978) L'any passat la meva germana em va proposar d'anar a entrenar amb els Pantaurells. Vaig dir que sÝ, des de llavors, a l'agenda, els dimarts tenen sentit. (21:15 Queviures Ubach) La primera cursa (Festa Major de Terrassa), segona (El Bolet / Ullastrell), tercera (Mitja Terrassa 2010).
L'any passat la meva germana em va proposar d'anar a Torre MossŔn Homs, Pep Moliner, 1 hora, 8 matÝ, espai natural periurbÓ. Vaig dir que sÝ. (GrÓcies) M'hi trobo bÚ. Aquest Ús el millor motiu per seguir venint. No puc cada dissabte, per˛ us puc assegurar que si cada dimarts penso amb els Pantaurells cada dissabte tinc un pensament pels corredors de MossŔn Homs. (Moments, que sumen) Que segueixi el bon rotllo.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> TOTS ELS DISSABTES DE L'ANY <---cliquiriqui Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum