Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005 Missatges: 1362
|
Publicat: Dj Abr 29, 2010 4:03 pm Assumpte: |
|
|
A veure Javi si aquet any podem coincidir en alguna cursa de Bagà que tantes alegries t´ha donat pel Berguedà.
Saludos Mákina
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dv Abr 30, 2010 2:57 pm Assumpte: |
|
|
Ahir sortida de un 10.000m en progressió. Ven sortir RAFA,DANI i Agustinjr direcció riera a munt corriolant fins arribar al pont de Matagalls aqui continuem uns metres amunt fins tornar a sorti a la riera i donar la volta i baixant un 5km en progressió a saco sense parar. Ens vva anar molt be ja que ven poguer descarregar cames i poder estirar les cames.
Fins DIMARTS 19:30 a l´Egara
salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005 Missatges: 4765
|
Publicat: Dc Mai 05, 2010 4:56 pm Assumpte: |
|
|
Aquest dimarts estava amb tantes ganes de córrer que tot i que plovia força, vaig posar-me el impermeable i vaig anar a veure si algun agosarat apareixia. Vaig esperar una mica per si de cas.
Bé, com que estava sol vaig fer el circuit que hem fet tot l'hivern, pujant per Can Candi. Va anar bé i vaig treure'm el mono de córrer. Des de la marató era el segon dia i me'n moria de ganes.
Salutacions.  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dc Mai 05, 2010 5:28 pm Assumpte: |
|
|
No savia que sortiries . Vaig avisar al Rafa al mig dia que no m´he esperisim per que anava al metge i ells segur que el veure la pluja no van sortir. Dijous si que hi anem. Marcarrem un 10km si la pluja ens deixa.
salutacions
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dc Mai 05, 2010 7:18 pm Assumpte: |
|
|
Si tot va bé allà estaré
Espero que anés bé el metge i no cal que et posis vermell, que n'hi jo em crec que surti a córrer quan plou. Aquest any treco motlles.  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dc Mai 05, 2010 7:25 pm Assumpte: |
|
|
Pep Moliner escrigué: | Aquest dimarts estava amb tantes ganes de córrer que tot i que plovia força, vaig posar-me el impermeable i vaig anar a veure si algun agosarat apareixia. Vaig esperar una mica per si de cas.
Bé, com que estava sol vaig fer el circuit que hem fet tot l'hivern, pujant per Can Candi. Va anar bé i vaig treure'm el mono de córrer. Des de la marató era el segon dia i me'n moria de ganes.
Salutacions.  |
i jo treballant fins les 22:00.
El dimart que be......... egaramossenaires!!!!!!!!!
Salutacions
P.D. Ahir ja vaig començar a trotar, si dema al mati fa bon dia...... anire a la Mola o a Montserrat. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Pep Moliner

|
Publicat: Dc Mai 05, 2010 8:48 pm Assumpte: |
|
|
Cuida't molt, Alex, que ets el nostre abanderat i ens has de durar molt Ja diràs com va. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dj Mai 06, 2010 9:53 pm Assumpte: |
|
|
Avui sortida amb progressius amb visites noves com ORIOL, FRANCESC, DANI, RAFA , un recuperat PEP i Agustinjr. 54' fem canvisde ritme i amb la gent molt forta i sorpreses al capdavant.
Fins dimarts
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Alex

Registrat: 07 Jul 2009 Missatges: 771
|
Publicat: Dv Mai 07, 2010 9:57 am Assumpte: |
|
|
Ei nois, ja estic recuperat, ens veiem dimarts!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Agustinjr

|
Publicat: Dt Mai 11, 2010 4:23 pm Assumpte: |
|
|
TACHAN TACHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVUI VE ÀLEX!!!!!!!!!!!
a les 19:30 a l´Egara
fins ara
Agustinjr |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|