Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

ENTRENAMENT A L´EGARA 19:30
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Següent

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenaments per l'Ègara
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Agustinjr

Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Dj Abr 29, 2010 4:03 pm    Assumpte: Respondre citant

A veure Javi si aquet any podem coincidir en alguna cursa de Bagà que tantes alegries t´ha donat pel Berguedà.

Saludos Mákina

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Agustinjr

MissatgePublicat: Dv Abr 30, 2010 2:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Ahir sortida de un 10.000m en progressió. Ven sortir RAFA,DANI i Agustinjr direcció riera a munt corriolant fins arribar al pont de Matagalls aqui continuem uns metres amunt fins tornar a sorti a la riera i donar la volta i baixant un 5km en progressió a saco sense parar. Ens vva anar molt be ja que ven poguer descarregar cames i poder estirar les cames.

Fins DIMARTS 19:30 a l´Egara

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Pep Moliner

Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4576

MissatgePublicat: Dc Mai 05, 2010 4:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Aquest dimarts estava amb tantes ganes de córrer que tot i que plovia força, vaig posar-me el impermeable i vaig anar a veure si algun agosarat apareixia. Vaig esperar una mica per si de cas.
Bé, com que estava sol vaig fer el circuit que hem fet tot l'hivern, pujant per Can Candi. Va anar bé i vaig treure'm el mono de córrer. Des de la marató era el segon dia i me'n moria de ganes.
Salutacions. Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr

MissatgePublicat: Dc Mai 05, 2010 5:28 pm    Assumpte: Respondre citant

No savia que sortiries Embarassed Embarassed . Vaig avisar al Rafa al mig dia que no m´he esperisim per que anava al metge i ells segur que el veure la pluja no van sortir. Dijous si que hi anem. Marcarrem un 10km si la pluja ens deixa.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Mai 05, 2010 7:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Si tot va bé allà estaré Very Happy

Espero que anés bé el metge i no cal que et posis vermell, que n'hi jo em crec que surti a córrer quan plou. Aquest any treco motlles. Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex

Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dc Mai 05, 2010 7:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Pep Moliner escrigué:
Aquest dimarts estava amb tantes ganes de córrer que tot i que plovia força, vaig posar-me el impermeable i vaig anar a veure si algun agosarat apareixia. Vaig esperar una mica per si de cas.
Bé, com que estava sol vaig fer el circuit que hem fet tot l'hivern, pujant per Can Candi. Va anar bé i vaig treure'm el mono de córrer. Des de la marató era el segon dia i me'n moria de ganes.
Salutacions. Wink

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad i jo treballant fins les 22:00.

El dimart que be......... egaramossenaires!!!!!!!!!

Salutacions

P.D. Ahir ja vaig començar a trotar, si dema al mati fa bon dia...... anire a la Mola o a Montserrat.
Tornar a dalt
Pep Moliner

MissatgePublicat: Dc Mai 05, 2010 8:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Cuida't molt, Alex, que ets el nostre abanderat i ens has de durar molt Wink Ja diràs com va.
Tornar a dalt
Agustinjr

MissatgePublicat: Dj Mai 06, 2010 9:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui sortida amb progressius amb visites noves com ORIOL, FRANCESC, DANI, RAFA , un recuperat PEP i Agustinjr. 54' fem canvisde ritme i amb la gent molt forta i sorpreses al capdavant.

Fins dimarts

Agustinjr
Tornar a dalt
Alex

Registrat: 07 Jul 2009
Missatges: 771

MissatgePublicat: Dv Mai 07, 2010 9:57 am    Assumpte: Respondre citant

Ei nois, ja estic recuperat, ens veiem dimarts!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
Agustinjr

MissatgePublicat: Dt Mai 11, 2010 4:23 pm    Assumpte: Respondre citant

TACHAN TACHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVUI VE ÀLEX!!!!!!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil

a les 19:30 a l´Egara

fins ara

Agustinjr
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Entrenaments per l'Ègara Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Següent
Pàgina 16 de 21

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum