Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Cros 1 de Maig Artés'09

 
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses.
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dc Abr 29, 2009 8:35 am    Assumpte: Cros 1 de Maig Artés'09 Respondre citant

Estic apuntat per si algú




Inscripcions

http://www.thunar.com/index.php/component/option,com_registrationpro/Itemid,/did,2/index.php?option=com_registrationpro
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dv Mai 08, 2009 7:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Anar per llocs nous, a curses tan ben organitzades, per recorreguts plens de natura i tot molt ben posat, i el tracte que reps: per mi el millor.
He pogut saludar a dos amics mossenaires, en Josep, que ve sovint amb l'Antoni a entrenar els dissabtes. També en Joan Simón, que des de fa molts anys que mantenim la salutació; és de Santpedor i va fent maratons de fa una bona colla d'anys.
El pitjor, ja quan he sortit del cotxe he notat que tinc una molèstia preocupant, que quan començo a escalfar noto més i ja mentre es disputava la cursa acuso sobre-manera. Un dolor, una punxada que no em deixa fer la passa com voldria i la sensació que va més. Això m'ha fet anar molt prudent, tot i que les molèsties eren intenses.
Tots els quilòmetres estaven posats i segons el meu gps, estaven molt ben posats. He fet el primer 5000 a ritme de 5'05, que per lo malament que estava corrent, n'estava prou content. A més, la primera part era de fina pujada.

Camins atractius

Notava molèsties a l'adductor, que em van fer anar malament

Intento dominar a les baixades, no massa bé. Em passa molta gent

lloc bonics, gent peculiar


mitja riatlla

La Teresa, companya d'un dels meus clubs "Penya 100 D.Catalan", té un gran cor, et tots els sentits. La recordo fa anys quan feia el 100 de pista de Terrassa i portava cigrons amb una bossa, i cada volta en posava un dins un pot i quan acaba mirava si n'hi havien dos-cents cinquanta, que volia dir que havia fet tota la distància.

En Robert el tinc vist des de que vaig començar a córrer curses populars. És una persona molt agradable i cordial. Sempre va amb grans barbes, que és una de les característiques físiques que no passa desapercebuda. És el marit de la Teresa i una vegada vaig estar a casa seva fent el dinar anual de la Penya. A la pujada a la Mola de Nadal, sempre el podreu veure i és de Manresa.


Per aquí bé en Josep, de groc. Una mossenaire que ve els dissabtes.

el seu amic que vaig conèixer, just aquest dia.

Josep, en pujadeta

Va fer una gran cursa en Josep

No la conec, però és del Terrarunners

Patint,

em van passar tots
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Agustinjr



Registrat: 09 Jun 2005
Missatges: 1362

MissatgePublicat: Ds Mai 09, 2009 10:50 am    Assumpte: Respondre citant

Bones Fotos Pep!!! Has de tenir paciència, la muntanya hem de sapiguer regular la pujada per baixar desprès. Tenim la Mola per practicar baixades tècniques Twisted Evil i amés hem de perdre la por. A mi també en passa el mateix.

salutacions

Agustinjr
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Propostes . Pose'ns les teves curses. Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!