Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA

www.mossenhoms.be


 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

16 maig '09 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00

 
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ??
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mossener



Registrat: 26 Mai 2005
Missatges: 406

MissatgePublicat: Dj Mai 14, 2009 9:45 am    Assumpte: 16 maig '09 -Entrenament per MOSSÈN HOMS -Hora: 08:00 Respondre citant

Estem en disposició d'afirmar que dissabte a les 08:00 hi ha entrenament i tu com a persona apreciada estàs convidada

Editat per darrera vegada per Mossener el Dv Mai 22, 2009 10:02 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Pep Moliner



Registrat: 30 Mai 2005
Missatges: 4810

MissatgePublicat: Dt Mai 19, 2009 10:03 pm    Assumpte: Respondre citant



Dissabte una festa. Gent de vinguts de molts llocs per entrenar plegats.

Avui era un dia que prometia per passar una bona estona. Com cada setmana, nous mossenaires. Si la setmana passada teníem en Miquel i David, ara era en Carles i un nou David. Ja sabeu que pel fet de venir un sol dia, ja sou "mossenaires", paraula acunyat pel 6q, ara lesionat i al que esperem es recuperi aviat.

Era per aprofitar anar per camins amples i baixem en direcció a Torrebonica, tot girant abans per un lloc frondós i esplanada interessant que ens porta al torrent de la Betzuca per trobar el camí del golf, un cop passat aquest. Re-agrupaments i cap a les dues torres. Algun amic fa al canvi i ara pugem per la vorera sorrosa, fins la rotonda de l'hípica. Aquí baixem fins el rierol, per enfilar-nos pel pujolet, quatre camins i pujada en direcció a l'Argelaguet.
Fotografia familiar al nostre racó favorit, poca gent prova el aigua i ara, per camins i companyies agradables, anem retornant cap al camp base. Balanç més que positiu; jo diria genial trobar tanta gent agradable per metre quadrat.


Baixant cap a Torrebonica


Deixem el camí ample per agafar el corriol


Els guardians de la rera-guarda


Dues grans atletes amb gran converses

cadascú amb el seu pensament: aquí s'havien passat de llarg del camí, jeje


Primer pas pel torrent de la Betzuca



Parella d'inseparables

Tot un estil de córrer elegant


Baixem a la vorera



La Rosa escurça anant per allà



Ningú passa el rierol nedant


Fent equilibris



Moment de relax: l'aigua ens la mirem






Tot un senyor al mig del camí. Ep. ep, ep. Ha tallat ?






Tot hi estar lesionat, en Carles ens ve a veure. Esperem ràpida recuperació


En Rül forma part de tots nosaltres i és el que entenem com "fora de sèrie". És més a l'endemà d'aquesta fotografia va quedar primer d'una marxa al Montseny i una setmana abans a una marxa molt dura ha estat segon, darrera d'en Paris Canals, un mite per molt corredors entre ells jo.
Bé molts dissabtes i ens hem conegut gràcies l'es-k-mot, un grup molt exitós de corredors.cat.
No soc qui per destacar les seves virtuts, però d'aparença modesta, per tot el que fa ja us dic que té molt mèrit i que s'adapta a tots els terrenys, tant asfalt fent maratons, mitges, com muntanya amb marxes d'allò més fermes. Gràcies per donar-nos l'oportunitat d'entrenar al teu costat.
Us recomano el seu recentment estrenat blog, per saber més coses d'ell.

http://raulangulo.wordpress.com/
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> VOLS LLEGIR CRÃ’NIQUES ?? Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

 
Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum


Powered by phpBB © phpBB Group. Hosted by phpBB.BizHat.com


For Support - http://forums.BizHat.com

Free Web Hosting | Free Forum Hosting | FlashWebHost.com | Image Hosting | Photo Gallery | FreeMarriage.com

Powered by PhpBBweb.com, setup your forum now!