Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Manel

Registrat: 13 Jul 2010 Missatges: 4 Ubicació: Vacarisses
|
Publicat: Ds Ago 07, 2010 11:54 am Assumpte: 7 Agost 2010 -Entrenament per MOSSÈN HOMS - Hora: 08:00 |
|
|
El 7 d'agost, a Mossèn Homs, 10 homes i un gos:
Hola Mossenaires, a falta de la presència del nostre gran Pep, el Manel, JO, que encara no té ni categoria de Mossenaire, us explica com ha anat.
Primer de tot, voldria destacar el mèrit, segons ell casual, del nostre Miguel SBD, que ens ha preparat una ruta molt i molt "guapa". Corriolets suaus i còmodes, progressivitat, una climatologia excel.lent, un grup molt equilibrat de forces... una GRAN sortida: Us deixo el link on podeu veure la ruta i el ritme que em seguit i que registro amb el "catxarro" que porto a la mà cada setmana (no és molt exacte, però està molt bé):
http://runkeeper.com/user/mabergar/activity/14134495
Comencem a córrer i, ostres!!, no tindrem fotos!!,pero el meu telèfon ens ha fet algunes de prou maques. Més avall intentaré penjar-les. Destacar un Miguel plè de forces recuperadíssim de la seva antiga ja lesió: Va moolt fort: Un trocet en pujada del final ens ha fet anar a 3,5!!. Felicitats per la recuperació!!.
Bé, no se penjar les fotos!!!, li ho deixo al Pep. Us deixo el link que podeu utilitzar per veure les fotos:
http://picasaweb.google.com/mabergar/MossenHoms?feat=directlink
Fins dissabte vinent!!
Manel
 _________________ Només corro per seguir viu ... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005 Missatges: 406
|
Publicat: Ds Ago 07, 2010 7:45 pm Assumpte: |
|
|
Quin luxe, Manel !!
I tant que tens categoria de Mossenaire, i a més ens has regalat una col·lecció de fotografies i crònica, que més podem demanar ?
Moltes gràcies !! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicació: Sabadell
|
Publicat: Dg Ago 08, 2010 9:38 pm Assumpte: |
|
|
Pep
Opino igual què tu el Manel té la super categoria de Mossenaire i gracies a ell tenim fotos i crònica de la sortida
Ha sigut una sortida molt maca els poc que hi erem i com ha dit el Manel un grup molt compactat vaig improvisar un recorregut que ha final han sortit 10,40km en 59'52'' i vaig tindre la oportunitat de poder entrenar amb el crak del Diego _________________ correr no es de cobardes |
|
Tornar a dalt |
|
 |
MIGUEL SBD

Registrat: 07 Jun 2009 Missatges: 791 Ubicació: Sabadell
|
Publicat: Dg Ago 08, 2010 9:39 pm Assumpte: |
|
|
Manel
moltes gracies per les fotos i la teva crònoca _________________ correr no es de cobardes |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|