PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

Mossenaire a Cavalls del Vent

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent
Mossener

Registrat: 26 Mai 2005

MissatgePublicat: Dv Set 07, 2007 7:47 am    Assumpte: Mossenaire a Cavalls del Vent Respondre citant

Cita:

Xavi Miquel digu� a Corredors.cat:

Aqui van les 4 ratlles sobre la meva experiencia de Cavalls del Vent,sub 24h.
Habiem decidit fer-ho juntament amb en Luigi,estavem motivats i contents per� ell aquest cop va tenir m�s mala sort que jo,es va indisposar a darrera hora,i jo vaig decidir fer-ho tot sol.

Aix� que tiro endavant i surto cap al Gresolet,refugi escollit aquest cop.Sopo i a les 22h a dormir,no era posible,per�, dormir,i habia gent roncant.Decideixo llevar-me a les 2h45min,es preferible preparar-se que estar estirat sense fotre res.
3h20min de la matinada,i despres d`esmorzar surto en direcci� al Sant Jordi,als 20 min de pujar per un corriol que m�ha de dur al coll de la bauma,sento un grunyit molt fort a escallos metres a la dreta,i moviments a l`esquerra,eren senglars,paro de cop,i dic osplins! i ara que pasa,jo no volia tirar avall,agafo un pal i faig soroll contra un arbre el grup fot el camp,el gran reste silenci�s per� no sento que es mogui,paso "amb cuidado"si �s pot dir aixi...i segueixo arribo a dalt del coll,i a trotar,paso els empedrats de nit,sense sucarme ni un dit a l`aigua,arribo al Sant Jordi amb 3h15min.
Bon ritme,aix� m`anima i em dic que un cop al coll d`escriu,seguir� corrent pista avall fins a Greixer dit i fet,amb 2h45min,em planto al Rebost,aigua segell i segueixo pujant.
20 min per sobre del rebost hi ha un bosc a �n ja ens vam perdre l`any passat,aquest any no habia de ser menys,perdo 20 min,buscant la pista,no la trobo,faig 100 mts de desnivell positiu m�s,fins que torno a trobar el cami,no pasa res vaig b� i segur el temps �s bo i em sento amb for�a,m`haig de frenar constanment per no pagar-ho m�s tard,2h50min,m�s tard estic al niu del`�liga,aigua ,segell i pregunto per 2 cops al guarda si est� marcat el cami,per evitar pujar a penyes altes,,2 cops em diu que si.
Baixo i sona el telf.�s en Luigi,es troba millorat i diu que v� i m�espera al gosolans,molt i molt b�,segueixo i arribo a la cruilla i all� no hi ha res marcat (amb taronja),gracies guarda no esperaba menys de vost�!,pujo a penyes altes,pensant en quina forma tant estupida de perdre el temps,vaja una manera de fer desnivells inutils penso jo,s`acaba penyes altes i em perdo 20min. al coll de moixer�(aqui he badat pq est� ben indicat!).
Arribo a Serrat de les Esposes 3h40min,s�n les 15h50min,comen�o a anar tard,volia dinar a cortals d`ingla a aquesta hora,que hi farem,decideixo menjar una poma al Serrat de les Esposes,omplir d`aigua i seguir.
Arribo a Cortals d`ingl�,a les 17h,he tardat una hora,segell i segueixo.
Paso de menjar,�s un fort error que pago en direcci� a Prats d`Aguil�,em costa pujar el Coll de vimboca,i els 3 collets seg�ents,truca altre cop Luigi,diu que a �n s�c i em don� anims,diu que m�s pera al Prats d`Aguil�,jo vaig fent lentament l`aigua ja ni m`entra,no tinc ganes de menjar,no ho faig i cada cop vaig pitjor,conec el terreny,i han millorat el cami,arribo a la tartera en Luigi,no m�espera a baig al refugi,ha vingut a buscar-me,li dic que no he menjat perqu� com m`habia perdut a coll de jou habia esgotat el temps de dinar,em dona un gel,,em costa d`entrar,diu que queden 20 min pel refugi.
3h45min entrem al refugi de Prats d�Aguil�,demanem aigua,cervessa i sopa,15 min m�s tard estem pujant els gosolans 48 min m�s tard,�s historia aqui Luigi marca el cami i el ritme,jo em sento cansat per� molt millorat,trotem tota la serra pedragosa,i s`ens f� de nit baixant el prat llong,per� sense frontal seguim corrent avall,fins trobar la pista,menjar i aigua,i seguim per la pista que ens conduir� al Estasen,trotem amb frontal,i quan parem de trotar,�s perqu� correm,nom�s demano que vingui una pujadeta,per poder caminar,estic suant la gota i em sorprenc a mi mateix,com encara tiro,de cop,paff,l`Estasen 2h30min despr�s de sortir de Prats i de nit,�s un bon temps,pujem dalt dels refugi segell i avall.
Fins el Gresolet baixem la baixada,corrent nom�s tardem 40 min de l`estasen fins el Gresolet,bestial,la darrera baixada amb en Luigi marcant el ritme!
Ja est� ho he aconseguit,20h49minuts totals,estic molt content,per� s� que ser� m�s endavant quan aix� tindr� un valor.
Ara toca cervesa,que gentilment dins el cofr del cotxe,en Luigi tenia en fresc.Dutxa a les fosques i a dormir(�s un dir,no �s pot dormir despr�s d`aix�).

Salut!

Obs,Gracies a tots,teniu de saber que vareu colapsar el meu telf amb els missatges d`anim,tamb� a tots el que durant la travessa m�heu trucat,aix� anima molt�ssim.
Sento moltissim Luigi,que no m`hagis pogut acompanyar la volta sencera,per� el fer l`esfor� de pujar i decarregarme durant les dues darreres etapes �s un fet que tindr� sempre molt en compte.

Com diu l avi Mena,tindrem de celebrar-ho.

Perdoneu l`extenci� de les 4 ratlles.

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Daniel

Registrat: 28 Feb 2007

MissatgePublicat: Dt Set 11, 2007 10:28 pm    Assumpte: Re: Mossenaire a Cavalls del Vent Respondre citant

Felicitats. Jo nom�s de llegir-ho ja esbufego. Per cert, d'equipaci� molt elegant Wink

Daniel
_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> Apartat Lliure pel que vulguis Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum