PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessi� per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessi�

preparaci� 2009

Veure tema anterior :: Veure tema seg�ent

Registrat: 09 Jun 2005

MissatgePublicat: Dt Mar 03, 2009 8:14 pm    Assumpte: preparaci� 2009 Respondre citant

Hola companys

Fa dos mesos que vaig preparant la muntanya. vaig fer la cursa de la Mola i la cursa de Muntanya de Matadepera baixan una mica el temps vaig veure que tenia que endurir una mica els entrenos. El mes de Gener vaig comen�ar a 3 dies de entreno a anar a buscar una mica de rapidessa. Vaig deixar de fer rodatge i comen�ar a fer canvis de ritme de 1' i 2' amb recuperaci� de 2' la primera semana i de 1' la segona setmana. Aix� per un dia, despr�s vaig dedicar el segon dia per fer pujades per pujar pulsacions i el tercer dia a fer tirada llarga a la muntanya a ritme intens a la baixada a on el perdo molt el meu ritme.

Al mes de febrer ja ha sigut m�s intens:

ja he canviat a fer 4 dies del quals

1- Ritual de pujar a la Mola a las 15.00h els dilluns desde Can Robert per la canal on puja la cursa, anar a buscar la canal de la Vella fins a la cova del drac, pujar fins a la casa, tocar la pedra i sense parar fins a baig. Aix� va supossant entre 61' la primera setmana i ara ja estic per 56'.

2- Escalfament de 20' per l�Egara fins arrivar a l�antic hospital del T�rax on agafaren la pista ample que el creua una cadena i pujaren una mica fins arrivar a un pil� dels bombers a on comen�aren desde aqui els 10 canvis de 1' en pujada fins arrivar casis ven be els dep�sits de l�aigua amb recuperarci� de 2'.

3- el dedico a escalfar pel Egara i fer 10 canvis de 1' de t�cnica de carrera amb recuperaci� cadasc� de 1' trotant � Egara-Matadepera-Cemintiri de Matadepera- pujar per Can Roure- anar a buscar la pista del Tronc� i baixar pel la pujada de l�hospital del t�rax. La tirada la fent progressiu fins al afont de Can Roure, baixwn una mica les pulsacions i tornem a possar el cor a saca per pujar la cuesta, sense para a dalt, totalment prohibit, hen de acostomat el cos a asimilar la recuperaci� despr�s a la baixada.

4- Fer tirada llarga. una setmana vaig fer Egara- Can Torres- pujar a munt de Can Torres fins anar a buscar el cam� dels monjos i aqui cap a baix a l Egara(1h45'). un altre setamana vaig coincidir amb el Folch i amb Vicente per anar a fer la SuperPineda (2h20'), un altre va ser La Tarima-Egara-pista Tronc� i pujar el pic d�Aguila-diposits pedritxes-canal de la Mort- Font del Tronc�-Tronc� petit- La font de la Cirera-La Tarima (2h10'),
i dos cops que porto pujant al pic d�aguila per darrera del llaca petit, un corriol del cual va pujant en progresiu fins adalt, (42') sense parar de pujar NI descansar.

Entre setmana menys els divendres surtu a las 15h, alguna vegada he trobat al Eiger fent de les seves tamb� pel l�Egara.

MissatgePublicat: Dg Mar 08, 2009 9:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja ens hem menjat una altre setmana:

dilluns i dimarts festa a causa del temporal.

dimecres 45' de ritme intens sense baixar de pulsacions Egara-Matadepera-Cemintiri Matadepera-pujada per Can Roure- Baixada fins l �ntic Hospital- l�Egara.

Divendres la Mola: Desde el carrer fins a Can Robert, despr�s no van puguer pujar per la canal per que habia arbres caiguts i estaven talant, van puguer pujar pel canal de La Vella- la Mola- baixar pel cami dels monjos fins a Can Robert 58'

Disabte 2h 11 Egara- La Mola per Can Torras pero per la cuesta de formig� que hi ha abans de la font de la Tartana i anar a busca el cami dels monjos i pujar fins a la Mola i tornar a baixar. A dalt en baix trobar els nostres amics Zarco y l�Antonio.
mirabet

Registrat: 03 Gen 2006

MissatgePublicat: Dl Mar 09, 2009 9:39 am    Assumpte: Respondre citant

Hola Agust�n, ja veig que prepares les curses del Bergad�, espero que que difrutis de les sensaci�ns i del paissatge, aquest any et veig molt fort i ben preparat.

Josep
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger

MissatgePublicat: Dt Mar 10, 2009 3:29 pm    Assumpte: Respondre citant

Ho intento pero primer ve la prova de la cual me estic preparant de veritat que es Vall Congost ja que sempre he arribat a aquesta cursa no molt be. Espero qe aquet any amb la preparaci� que porto pugui almenys mijorar.
Per cert tu com vas de la cama per que veig que no paras.

salutacions

mirabet

Registrat: 03 Gen 2006

MissatgePublicat: Dt Mar 10, 2009 3:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Agustin!!!!!!!!!!!!!!

La meva cama encara fa mal, per� ja es mes soportable el dolor, cada dia intento corre una mica m�s, creec que dintre de dues setmanes ja estar� a punt de poger entrenar en normalitat.

La prova del congost es de les que et diu si la teva preparaci� es la correcta i possa a cada participant al seu lloc per la duressa.

Salud i for�a km.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger

MissatgePublicat: Dv Mar 13, 2009 8:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Mirabet

m�alegro molt de que la cama vagi mijor. Espero aviat poder seguirte a la muntanya ja que estant lessionat encara no te agafent.

saludos

AGustinjr
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ï¿½ndex del F�rum de ENTRENAMENTS GRUP - TERRASSA -> col.laboracions MOSSENAIRES Totes les hores s�n GMT + 1 Hora
P�gina 1 de 1

No pots publicar nous temes en aquest f�rum
No pots respondre a temes en aquest f�rum
No pots editar els teus missatges en aquest f�rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f�rum
No pots votar a les enquestes en aquest f�rum